FZS 1000S Fazer ´05.god., problem sa paljenjem ????

trinity

New member
  Fazer ima 21 tkm,održavan maximalno, uzeo sam ga sa 9 tkm na satu i stalno imam problem sa paljenjem, kad je hladan pali na prvu, ali kad ga palim toplog onda brale zna verglati da se nekad zacrvenim, jednom mi se čak osjetilo i gorivo poslije takvog paljenja, dali je imao netko sličan problem, moram to rješit da ne naj... alnaser a i sramota je.







 
Ako na ladno sve ok a vruć teško,možda ti ne vraća ćok do kraja ili su raštelani karburatori.Uglavnom višak goriva.Vruć ne trpi nimalo čok.
 
trinity said:
  Fazer ima 21 tkm,održavan maximalno, uzeo sam ga sa 9 tkm na satu i stalno imam problem sa paljenjem, kad je hladan pali na prvu, ali kad ga palim toplog onda brale zna verglati da se nekad zacrvenim, jednom mi se čak osjetilo i gorivo poslije takvog paljenja, dali je imao netko sličan problem, moram to rješit da ne naj... alnaser a i sramota je.

Gdje je održavan? Meni je lik na drugom servisu (ovlašteni u SB) potpuno raštelao karburatore. Bili su isti simptomi, na hladno je palio na zub, a kad se zagrije teško. Bila je prebogata smjesa, za prvu ruku sam naštelao karburatore po manualu, a kasnije kod meštra s manometrima. Sad imam 30000 km i sve o.k.
 
Ma kod našeg domaćeg moto majstora, moram mu otjerat da to riješi, već sam mu spominjao za taj problem ali reko da čujem jesam jedini s tim problemom, onda karburatori, nema što drugo. A tko je tebi štelao,netko tvoj ili servis "JAGO"?

Imam 21 tkm, znači SERGEJ i Jojo Reborn vaše poslije štelanja pale na prvi zub bez gasa, bio topal ili hladan motor????
 
Samo kad je teška zima traži čok onako dopola bez gasa.Inaće liti bez čoka i gasa na zub.Inače bitan ti je i tps senzor na karbovima on ti se isto štela priko instrument table.
 
trinity said:
Ma kod našeg domaćeg moto majstora, moram mu otjerat da to riješi, već sam mu spominjao za taj problem ali reko da čujem jesam jedini s tim problemom, onda karburatori, nema što drugo. A tko je tebi štelao,netko tvoj ili servis "JAGO"?

Imam 21 tkm, znači SERGEJ i Jojo Reborn vaše poslije štelanja pale na prvi zub bez gasa, bio topal ili hladan motor????

Ne bih nikoga blatio. Odvezao sam motor 100 km na servis jer je bio pod garancijom (2005. godište, drugi servis na 10000 km). Nakon par dana sam skontao da motor zagrijan teško pali, kad upali baci crni dim na auspuh i troši bar litru više na 100 km. Nije mi se vraćalo u servis, pa sam  provjerio vijak smjese i skužio da je na sva četiri karburatora otvoren više od 4 kruga, a po manualu treba biti dva. Kad sam na svim karbovima vijak smjese vratio na propisanu vrijednost motor je radio sasvim O.K., a nakon nekog vremena sam ga odvezao kod Škare u OSK, gdje su karburatori nanovo podešeni ( vijak smjese po karburatoru 1,5 do 1,75 kruga, kako koji) i motor dan danas radi k'o curica.

 
(y) (y) (y)  javim kad obiđem majstora. Mogu i sam pogledati vijak smjese ali što mi vrijedi kad ću ga svakako vozit kod njega, pa bolje da odmah on sve riješi.
 
Jučer motor odvezao danas ga podigao kod majstora, 450 kn, karburatori naštelani, pali perfektno, vuče od nule što prije nije radio, kad dodam gas kao da se snaga javlja sa zakašnjenjem, i ne frflja dok radi, uglavnom, prezadovoljan, sve 5 samo da tako i ostane.


(y)
 
E to mi se događalo ali je sad riješeno, samo mi kvrcka leptir od exup-a kad radi u leru, ali bolje da kvrcka nego da zablokira što sam čuo da zna.
 
Koliko vaši Fazeri imaju kilometara i da li ste s njima imali kakvih većih problema?
 
Jedini kvar je izgorena špula od struje koju sam viklova i služi već četri godine bez greške.
 
Pa nije bilo nikakvog razloga.Regler i baterija su još tvornički i u ok stanju.Valjda kvaliteta izrade,ali to se događa i na ostalim japanskim markama.Možda dolaze od istog proizvođača nevezano za marku motora.
 
E pa moj je prva serija 2001. pa je baterija još oriđiđi Neznan šta te muči koda misliš da će ti nešto riknit.
 
Ma ne mislim, motor mi je stvarno u odličnom stanju ali mi nekako dugo akumulator traje , u pon.krećem za Zadar pa me sve frka da neće tamo riknuti, ali ako je kod tebe od 2001.onda nema brige.



 
ne sekiraj se , do 100 000 km neznaš da imaš motor :) ja sam tek prevalio 60 000 km još se ništa nije desilo osim servisa , guma i akumulatora na 50 000 km  (y)
 
Ide Fazer na remont, paljenje me opet muči, nekada čak radi na 3 klipa dok ne predjem par sto metara, spominju mi se neke vakum membrane, svaka 250 kn, bit će red stavit nove, poslije zadnjeg štelanja radio je motor jedno 2 mj. kao curica i palio,  na prvu, bez gasa, sad opet ista stvar.