DacMan said:http://bmwmcmag.com/2011/10/bmw-introduces-g650gs-sertao/
Definitvan plus je što ide u regu 500 - 750
Ima neko iskustva sa ovom mašinom od BMWa? Jel vozio ko G650GS, pa da nabaci malo iskustva.
russ said:Kaj nema poveznice između te mašine i Rotaxa kojim se koristio Pegaso I XT Yamaha...
ma koliko se sičan razlike između pegasova i bmw rotaksa bilo je samo u broju ventila :misli: :misli:AnteK said:XT Yamaha nije koristila Rotax agregat, to je prvo. Pegaso stari jest i taj motor je koncepcijski
sličan ovome ali nije jednak kako mnogi misle. Ovo što sada koriste Yamaha XT660 i Pegaso je
Minarelli motor, ne Rotax.
hondimir said:Lijep je,što je to SERTAO? :misli:
rus said:ma koliko se sičan razlike između pegasova i bmw rotaksa bilo je samo u broju ventila :misli: :misli:
zwer_1982 said:ak se ne varam ovo je i dalje rotax agregat
Motor: 1 cilindar
Zapremina: 652 ccm
Snaga: 50 KS pri 6.500 o/min.
Moment: 60 Nm pri 5.200 o/min
Mjenjač: 5 brzina
Visina sjedišta od tla: 86 ili 90 cm
Težina spremnog za vožnju (sa svim tečnostima i punim rezervaoarom): 191 kg
Rezervoar: 17,3 litara
Maksimalna brzina: - km/h
Ubrzanje od 0 - 100km/h: - s
makazica said:Ove vilice napred izgledaju ko čačkalice.
M.
makazica said:Ove vilice napred izgledaju ko čačkalice.
M.
zwer_1982 said:baš, i na onim kinezima za 9.999kn izgledaju vilice močnije