Gdje je proizveden Suzuki GS 500E?

T-Rex

New member
Pozdrav svima,

imam samo jedno kratko pitanjce.
Zanima me gdje je proizveden Suzuki GS 500E između 91'-01'?
Mislio sam da je proizveden u Japanu,ali sam negdje čitao da ih sad proizvode u Španjolskoj?
 
2001. je bila zadnja godina proizvodnje u Japanu.

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
100 % u japanu ima znaku tj piše na pločici sa strane gdje je proizveden i model itd... imam ja iz 91 i proizveden je u japanu
 
Evo mene opet.
Iako je tema stara,zanima me vaše mišljenje o nečem.
Naime pročitao sam da su Suzuki motori,točnije  GS500 koji su napravljeni van Japana (znači Španjolski) lošije kvalitete nego ovi koji su proizvedeni u Japanu.
Zanima me da li je to istina?
 
T-Rex said:
Evo mene opet.
Iako je tema stara,zanima me vaše mišljenje o nečem.
Naime pročitao sam da su Suzuki motori,točnije  GS500 koji su napravljeni van Japana (znači Španjolski) lošije kvalitete nego ovi koji su proizvedeni u Japanu.
Zanima me da li je to istina?
Da.

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
A tvoj je  bija sastavljen iz cilog svita :LOL:
 
Dale said:
A tvoj je  bija sastavljen iz cilog svita [emoji38]
Samo jedan detalj... motor iz 2001., original semerinzi vilice probalili 2017-te, i to radi par nenadano visokih šahti, a na španjolskim verzijama su puštale već u dućanu.

:starac:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Mogu kupiti između 1992. do 2006. i razlika u cijeni je 300 eura,ali sam gledao više iz 2004. jer sam mislio da su kvalitetniji ovi noviji...
Što mi se više isplati uzeti-neki u vrlo dobrom stanju iz 2002.-2007 ili neki u dobrom između 1994-2001?
Uzimao bi izvana,najvjerojatnije Njemačke ili Italije.
Lijep pozdrav
 
Ma uzmi neki novijeg godišta ,sa šta manje km i ne brini o državi proizvodnje jer češ izludit  :wink:  ..Mijenjaju se proizvođači dijelova tokom godina..Šta misliš da Suzuki proizvodi semeringe, struju ili amortizere? Da, najkvalitetniji su prvi primjerci ,jer se moraju dokazati na tržištu, ali i oni imaju najviše djećijih bolesti koje se otklanjaju u garanciji..Nečeš valjda tražit neku starinu?
 
baš tak  bob rock...

moj prvi savjet je da kupiš taj motor (naravno noviji od 2004) tu jer ak ga kupiš u njemačkoj dađbine , prijevoz itd premašuju vrijednost motora....

moj drugi savjet da ne kupuješ taj motor uopće... osim ako se pališ na penzić vožnju  i pouzdanost i te spike..... ak si ograničen a2 kategorijom gledaj si neki motor s minarelli 660 mašinom ili tako nešto da bar malo osjetiš zrnce adrenalina
 
imam gs 500 iz 91 godine i nema problema s njim

ljepo ide i vuče solidno i ima snage za ganjat cijeli dan isprobano  :grin: :021:

trenutno rastavljne za bojanje kompletan

jedina mana im je taj rezervoar za gorivo procuri po rubovima od starosti
ali i to sam riješio sa lemilicom tekučim metalom i kitom itd... :LOL: :grin: :D

tako da svaka preporuka po meni bolje novije s manje km pa nećeš imati problema sa tim rezervoarom za gorivo
 
Dečki evo mene opet s drugim pitanjemm vezano  uz GS 500.
Zanima me da li je kilometraža od 60.000-65.000km puno za model iz 2004.?
Gledao sam ovaj pa me zanima da li je cijena uz specifikacije u redu te da li se isplati kupiti?
https://www.subito.it/vi/241595354.htm
Jedino mi je prijevoz problem,ali ako se dogovorim s prodavačem onda ću otvoriti posebnu temu pa ako netko ponudi prijevoz za manje love od ovih prijevoznika s njuškala onda je i on riješen.
PS
pošto ne znamo talijanski evo prijevoda s Google Translatora:
Suzuki GS500 of 2004.
Very good condition, it works great and was used in 2017. The engine runs like clockwork, always tagliandata. Raised handlebars for more driving comfort and / or easier grip. Documents in order. Suitable for city and beginners, prepared for A2 license. Consume very low; up to 24km with 1L. Gift bauletto as photos.
No time wasters


Tip se nalazi 281km od Zagreba.
 
a gle km nisu problem to je cca 4 , 5 tisuće godišnje

dok ga dovezeš carina bla bla itd... cifra je već na 14 - 15 tisuća kuna možda i više sa registrcijom i prjevozom

bolje da ga sam dovezeš

sjedneš i dovezeš naj jefinije

evo jedan primjer da se mene pita https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/suzuki-gs-500-zamjena-oglas-17015147

bolje uložit ostatk novaca u servis i sitnice i tjeraj nema komplikacija sa carinom i popratnim glupostima
 
Ma dovezao bi ga ja sam,ali nemam još položeni ispit,jer prvo namjeravam kupiti motor a onda polagati.
Registrirao bi ga naravno tek kad položim,a to će biti  za par mjeseci tako da mi registracija nije glavna briga.
Po kalkulatoru za uvoz bi me koštalo oko 1700kn plus COC i ostalo,ako sam shvatio oko 2800kn sve skupa što se tiče uvoza.
Motor je 8880kn jedino me taj vražji prijevoz muči,jer tip je na samoj granici sa Slovenijom i 280km nije na kraj svjeta,ali treba naći nekog tko bi to za solidnu cijenu odradio...
Taj motor koji si linkao sam već gledao,ali dok ga dovezem do servisa,i dok mi ga oni dijagnosticiraju,pa poprave a pitanje je koliko ulaganja ima,jer je cijena dosta 'ajmo reći niska.
I ono što mi je jako važno su ručke,odnosno volan,jer ne mogu podnijeti tu vrstu ručaki pod tim kutom (poput ovog iz HR)i jednostavno ne mogu kupiti GS500 koji ima takve ručke.
Možda sam picajzla,ali eto...