Gdje kupiti dualsport motor (CRF250L/KLX250/WR250R)?

croatinator

New member
Pozdrav,
već duže vremena pokušavam kupit hondu CRF250L, u hrvatskoj je više nema baš nigdje za uzeti već mjesecima, a neće ni biti jer iduće godine dolazi neki model od 300 kubika. Mislio sam onda uzeti nešto drugo, npr. Yamaha WR250R. Znam da se proizvode novi modeli, ali opet niti jedan trgovac u nas nema u ponudi taj model. Baš kao ni Kawasaki KLX250.
Gdje da ja kupim sebi neki noviji dualsport 250-400 kubika... Jel ima netko nekakav savjet?
 
bio je prije neki na njuškalu u hondi st.....
edit: još uvik je...
https://www.njuskalo.hr/index.php?ctl=search_ads&keywords=CRF+250L&categoryId=12047
 
lesli eldridž said:
bio je prije neki na njuškalu u hondi st.....
edit: još uvik je...
https://www.njuskalo.hr/index.php?ctl=search_ads&keywords=CRF+250L&categoryId=12047

Ovaj rally me strah uzimati, ne volim riskirati s polovnim, ne znam kako ga je vozio prijašnji vlasnik.
A ovaj u izlogu je prodan davno, zvao sam tu trgovinu jutros.
 
A ti bi novo

42k kuna i mozes novu hondicu vozit.

Yamaha nije u prodaji vec neko vrijeme.

Kawasaki ima 230 i zracnjak malo je jeftiniji  35k kuna...
 
di si ti gleda za kupit motor?

 
diesel power said:
A ti bi novo

42k kuna i mozes novu hondicu vozit.

Yamaha nije u prodaji vec neko vrijeme.

Kawasaki ima 230 i zracnjak malo je jeftiniji  35k kuna...

Nema te honde u hrvatskoj, nemaju u Honda Ruting, nema niti jedan trgovac više. Neće se ni nabavljati. Imaju rally jedino, i CRF450L, ali ove 250ke koju ja želim nemaju.
Gledao sam i taj KLX230, ali bojim se da će možda biti malo preslab, 14 KW... Čini mi se slabo.
 
Ima viktor u zg na netu..

https://viktormotosport.hr/shop/motocikli/honda/honda-adventure/honda-crf250la-abs/

Makar za novi motor se mozda vise isplati kupit u slo pa ga uvest i ustedit koju 100eurica..
 
Branko-ST said:
di si ti gleda za kupit motor?

Hondu sam gledao kod službenog uvoznika za HRV i kod skoro svih većih trgovaca na koje sam naišao.
Kawasaki i Yamahu kod većih trgovaca. Ni na službenim internet stranicama nema nikakvih podataka o tim modelima uopće, kao da ne postoje u hrvatskoj.
Na nekoliko mjesta ima KLX230, ali 250 nema nigdje. A velika je razlika između ta 2 modela.
 
croatinator said:
Hondu sam gledao kod službenog uvoznika za HRV i kod skoro svih većih trgovaca na koje sam naišao.
Kawasaki i Yamahu kod većih trgovaca. Ni na službenim internet stranicama nema nikakvih podataka o tim modelima uopće, kao da ne postoje u hrvatskoj.
Na nekoliko mjesta ima KLX230, ali 250 nema nigdje. A velika je razlika između ta 2 modela.

Imas sve kupit samo neznam di trazis???

Nazovi prvo Jakopeca ako zelis Kawasaki  (y)

evo u Viktora imas Kawasaki I Hondu samo ja bi uvik prije u Jakopeca kupija

https://viktormotosport.hr/shop/motocikli/honda/honda-adventure/honda-crf250la-abs/

https://viktormotosport.hr/shop/motocikli/honda/honda-adventure/honda-crf250rla-rally/

https://viktormotosport.hr/shop/motocikli/honda/honda-adventure/honda-crf450l/

https://viktormotosport.hr/shop/motocikli/kawasaki/kawasaki-offroad/kawasaki-klx-450r-enduro/

http://www.kawasaki-split.com.hr/motocikli/enduro/klx-230








 
diesel power said:
Ima viktor u zg na netu..

https://viktormotosport.hr/shop/motocikli/honda/honda-adventure/honda-crf250la-abs/

Makar za novi motor se mozda vise isplati kupit u slo pa ga uvest i ustedit koju 100eurica..

Nema ni Viktor, već par mjeseci... Nema ni on odakle nabaviti. Zvao sam ga, imao je samo CRF450L.
Koja bi procedura bila da kupim iz Slovenije? Mislim da ni oni više nemaju CRF250L, makar da mi je naći KLX250. Kupim u njihovoj nekoj trgovini i dogovorim dostavu u hrvatsku? Ili se odvezem kombijem do trgovine gore? Kako izgleda uvoz,  koja je procedura, koliko dodatno moram platiti poreza i koječega u Hrvatskoj?
 
croatinator said:
Nema ni Viktor, već par mjeseci... Nema ni on odakle nabaviti. Zvao sam ga, imao je samo CRF450L.
Koja bi procedura bila da kupim iz Slovenije? Mislim da ni oni više nemaju CRF250L, makar da mi je naći KLX250. Kupim u njihovoj nekoj trgovini i dogovorim dostavu u hrvatsku? Ili se odvezem kombijem do trgovine gore? Kako izgleda uvoz,  koja je procedura, koliko dodatno moram platiti poreza i koječega u Hrvatskoj?


http://www.moto-jakopec.com/ 

Nazovi Iveka  (y)
 
Branko-ST said:
Imas sve kupit samo neznam di trazis???

Nazovi prvo Jakopeca ako zelis Kawasaki  (y)

evo u Viktora imas Kawasaki I Hondu samo ja bi uvik prije u Jakopeca kupija

https://viktormotosport.hr/shop/motocikli/honda/honda-adventure/honda-crf250la-abs/

https://viktormotosport.hr/shop/motocikli/honda/honda-adventure/honda-crf250rla-rally/

https://viktormotosport.hr/shop/motocikli/honda/honda-adventure/honda-crf450l/

https://viktormotosport.hr/shop/motocikli/kawasaki/kawasaki-offroad/kawasaki-klx-450r-enduro/

http://www.kawasaki-split.com.hr/motocikli/enduro/klx-230
Dakle, Viktor nema CRF250L više, nedostupno je. Tog modela više u cijeloj Hrvatskoj nema. Postoji Rally verzija koja je 12K kuna skuplja i ne paše mi (Honda Ruting). Ima CRF450L, koji je baš preskup. Ima KLX230 koji je jako slab, to mi je zadnja opcija, a nema KLX 250 koji bi mi pasao. Ima taj neki KLX450R koji se ne može registrirat i preskup je.
Odmah sutra zovem tog Jakopeca, iako ne polažem neke nade, vjerojatno isto ima samo 230.
 
diesel power said:
Nije 12k skuplji nego 3-4k skuplji

Evo pogledao sam službeni cjenik, razlika je 8 500 kuna. Ali mi ne paše jer je teži, veći i tromiji. Više je namijenjen cesti a manje offroadu.
 
Bila je 45 pred mjesec dana.

https://mudslinger.rumbleon.com/honda-off-road-motorcycles-crf250l

For instance, while both bikes feature the same upgraded 250cc engine and ABS option, the Rally’s increased seat height (+0.8 in.), suspension, and ground clearance make it a more suitable off-road choice, and the longer wheelbase (slight but still existent) makes it a bit more directionally stable.
Additionally, the Rally has a larger fuel tank, updated Dakar-style bodywork, better wind protection and visibility with its rally-style windscreen, hand guards, and a full wrap-around skid plate that defends against trail debris. It also boasts blended, frame-mounted fairings and asymmetric LED headlights, in addition to a larger front brake for more stopping power on pavement and a set of wide serrated dirt bike pegs for traction and leverage during stand-up riding. This bike is a born thrill-seeker, for sure
 
diesel power said:
Bila je 45 pred mjesec dana.

https://mudslinger.rumbleon.com/honda-off-road-motorcycles-crf250l

For instance, while both bikes feature the same upgraded 250cc engine and ABS option, the Rally’s increased seat height (+0.8 in.), suspension, and ground clearance make it a more suitable off-road choice, and the longer wheelbase (slight but still existent) makes it a bit more directionally stable.
Additionally, the Rally has a larger fuel tank, updated Dakar-style bodywork, better wind protection and visibility with its rally-style windscreen, hand guards, and a full wrap-around skid plate that defends against trail debris. It also boasts blended, frame-mounted fairings and asymmetric LED headlights, in addition to a larger front brake for more stopping power on pavement and a set of wide serrated dirt bike pegs for traction and leverage during stand-up riding. This bike is a born thrill-seeker, for sure
Da mi je znati kakav lik je to pisao... Rally je dosta teži (lošije za offroad), ima windscreen (lošije za offroad), širi je (lošije za offroad), skidplate je plastičan, svi ga odmah mijenjaju za metalni, ali onda moraš rezati plasitke, led svjetla su fiksirana za motor a ne za volan, svjetla ne prate cestu gdje skrećeš (lošije za offroad).
Ugl, ne paše mi, al opet, ne bi bilo loše ni to, kad već nema obične verzije motora... A gdje je to bio 45K kn, mislim da sam početkom godine gledao cijene, isto je bilo kao i sad.
Mislim da ću pokušati nekako doći do KLX250, ako baš ne bude nigdje, ni kod Jakopeca, onda možda budem rally uzeo...