Gdje kupiti dualsport motor (CRF250L/KLX250/WR250R)?

Branko-ST said:
ajde molim te reci ti meni na kakvim terenima bi ti vozia taj motor?

A većinom cesta i makadam, poljski putevi. Al nekad ću se vozit i šikarama i kamenjarima, po šumi bez puteva i sl. Maltene hard enduro. Ali je to rijetko pa ne želim hard enduro motor. Zato mi ne paše neki cestovni koji možda može po makadamu. Trebam nešta što je napravljeno za offroad žešći, a da može po cesti. Dual sport, ukratko.
 
AJP i SWM koriste stare provjerene Husqvarnine mašine..
Tvornica je u Italiji i dijelova ima..
SWM ima zastupnika kod nas i općenito na youtubeu su reviewi odlični.
 
dovla said:
AJP i SWM koriste stare provjerene Husqvarnine mašine..
Tvornica je u Italiji i dijelova ima..
SWM ima zastupnika kod nas i općenito na youtubeu su reviewi odlični.
Gledam sad ove SWM motore. Jedini koji se može registrirati je ovaj od 125 kubika? I ovi neki retro gadni motori. Kad bi imali neki model s 250 kubika od recimo 18-30 kw, a da se može registrirati, i da nije skuplji od recimo 55000 kuna, to bi bilo super.
 
Najbolje ti je ne kupit ni jedan motor jer jedino tako mozes ispuniti sve uslove koje si si zadao  :mrgreen:
 
croatinator said:
Gledam sad ove SWM motore. Jedini koji se može registrirati je ovaj od 125 kubika? I ovi neki retro gadni motori. Kad bi imali neki model s 250 kubika od recimo 18-30 kw, a da se može registrirati, i da nije skuplji od recimo 55000 kuna, to bi bilo super.
A zasto mora biti 250ccm? SWM ima onaj Superdual X i deri.
 
Mocippaldi said:
Najbolje ti je ne kupit ni jedan motor jer jedino tako mozes ispuniti sve uslove koje si si zadao  :mrgreen:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

(y)
 
Mocippaldi said:
Najbolje ti je ne kupit ni jedan motor jer jedino tako mozes ispuniti sve uslove koje si si zadao  :mrgreen:
Perfektni motori bi bili ovi iz naslova. Znači, to je to. Ali ih nema, jednostavno ih nema. Ili ću uvoziti polovno za što nemam vremena ni živaca, ili ću naći nešto drugo.
A to nešto drugo nema kod nas.
Ali sve mi se čini da uzimam CRF250L rally. Košta više nego mi je budžet bio prvotno,  al jbg, stisnut ću zube... S vremenom ću ju morat upgrade-at da dobijem koji KW više i koji KG manje...
Ovaj SWM mi je preskup, dosta premašuje buđet.
 
croatinator said:
Perfektni motori bi bili ovi iz naslova. Znači, to je to. Ali ih nema, jednostavno ih nema. Ili ću uvoziti polovno za što nemam vremena ni živaca, ili ću naći nešto drugo.
A to nešto drugo nema kod nas.
Ali sve mi se čini da uzimam CRF250L rally. Košta više nego mi je budžet bio prvotno,  al jbg, stisnut ću zube... S vremenom ću ju morat upgrade-at da dobijem koji KW više i koji KG manje...
Ovaj SWM mi je preskup, dosta premašuje buđet.


ja mislim da ces ti nakraju kupit copera I da je to pravi motor za tebe (y)
 
diesel power said:
Zasto nismo USA da mozes kupit xr650l, dr650 novo novcato  :mortal: :zid:

Počnimo konstruktivno razmišljati :wink: ima pomoraca na forumu, uzeti u americi par novih drloga te staviti u kontenjer i dofurati ovdje. Uvoz ne bi trebao biti problem...

Avans dajem za XR650L :mrgreen:

AJP PR7 te SWM super dual x, radije bi 701 enduro, provjerena mašina :wink:
 
Posljednji hologirani primjerak.
Posljednji mohikanac


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Ja sam bio u sličnoj dilemi. Uzeti 250ccm enduro ali bez rege pa kupiti prikolicu ili pronaći neki očuvani DR650 ili XR650 pa sredit i regati. Nisam još ništa odlučio i pratim oglase ali uvijek možeš skoknuti do Italije gdje se da pronaći homologiranih endura 500ccm poput exc500 koji nisu preskupi kao kod nas (i rijetki), a nude ponajbolje iz oba svijeta - snagu 650 i težinu 250 (otprilike)...
Na kraju su problem uvijek i pare jer meni bi to bio drugi motor za možda 1-2.000km godišnje top.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ako nema ni u hrvatskoj ni u sloveniji, sve su novi:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=CRF+250L&maxMileage=1&maxPowerAsArray=PS&minFirstRegistrationDate=2020&minPowerAsArray=PS&scopeId=MB&sfmr=false&usage=NEW

+ bilo koji uvoznik ako ti se neda rješavat papire sam.
 
croatinator said:
Gledam sad ove SWM motore. Jedini koji se može registrirati je ovaj od 125 kubika? I ovi neki retro gadni motori. Kad bi imali neki model s 250 kubika od recimo 18-30 kw, a da se može registrirati, i da nije skuplji od recimo 55000 kuna, to bi bilo super.

Ne znam otkud ti te info...

 

Attachments

  • Screenshot 2020-05-18 at 10.18.59.png
    Screenshot 2020-05-18 at 10.18.59.png
    1.1 MB · Views: 148
Branko-ST said:
ja mislim da ces ti nakraju kupit copera I da je to pravi motor za tebe (y)
Kako da ne... Hondin Rally je sad na prvom mjestu na mojoj listi... Kroz mjesec dana ga uzimam,  samo da se riješim kineza što imam.

navigator77 said:
Ja sam bio u sličnoj dilemi. Uzeti 250ccm enduro ali bez rege pa kupiti prikolicu ili pronaći neki očuvani DR650 ili XR650 pa sredit i regati. Nisam još ništa odlučio i pratim oglase ali uvijek možeš skoknuti do Italije gdje se da pronaći homologiranih endura 500ccm poput exc500 koji nisu preskupi kao kod nas (i rijetki), a nude ponajbolje iz oba svijeta - snagu 650 i težinu 250 (otprilike)...
Na kraju su problem uvijek i pare jer meni bi to bio drugi motor za možda 1-2.000km godišnje top.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja sam razmišljao nabavit nosač koji se montira na zadnji kraj auta, nešto kao onaj nosač za bicikl kojeg montiraju švabe kad idu kod nas na more... Ali sam odustao, jer mi je bolje dovesti se motorom do šume nego montirat to, pa navest motor, pa se autom odvest, pa skidat motor, pa onda opet sve ponovno kad idem nazad...

dovla said:
Ne znam otkud ti te info...
Evo tek sam sad našao jedan model koji me zanima od njih, RS 300 R. Ali je enduro motor s tablicom, ne čini se kao neki dual-sport. 7 litara stane u rezervar samo, valjda je domet s punim tankom manji od 200 km, nije za otvorenu cestu uopće, top speed nepoznat, kojekakvih dijelova i upgradea nema nigdje, po forumima ne vidim nikakve informacije o motoru. Servisni interval 2000 km. Znači svakih mjesec dana servis... Jako čudno, kao da baš nitko dosad nije kupio taj motor. Tu i tamo neki video, al stvarno rijetko... Poslao sam upit valjda jedinom uvozniku u hrvatskoj, čekam neki odgovor.

 
Njihov dualsport ti je Superdual X.
Cijena ti je 62000 kuna. I dobis kofere gratis.