Gdje kupiti dualsport motor (CRF250L/KLX250/WR250R)?

croatinator said:
Kako da ne... Hondin Rally je sad na prvom mjestu na mojoj listi... Kroz mjesec dana ga uzimam,  samo da se riješim kineza što imam.
Ja sam razmišljao nabavit nosač koji se montira na zadnji kraj auta, nešto kao onaj nosač za bicikl kojeg montiraju švabe kad idu kod nas na more... Ali sam odustao, jer mi je bolje dovesti se motorom do šume nego montirat to, pa navest motor, pa se autom odvest, pa skidat motor, pa onda opet sve ponovno kad idem nazad...
Evo tek sam sad našao jedan model koji me zanima od njih, RS 300 R. Ali je enduro motor s tablicom, ne čini se kao neki dual-sport. 7 litara stane u rezervar samo, valjda je domet s punim tankom manji od 200 km, nije za otvorenu cestu uopće, top speed nepoznat, kojekakvih dijelova i upgradea nema nigdje, po forumima ne vidim nikakve informacije o motoru. Servisni interval 2000 km. Znači svakih mjesec dana servis... Jako čudno, kao da baš nitko dosad nije kupio taj motor. Tu i tamo neki video, al stvarno rijetko... Poslao sam upit valjda jedinom uvozniku u hrvatskoj, čekam neki odgovor.
Honda Rally je poprilično interesantna ali mi je preslaba za tu težinu.

RS300R je enduro za cestu, a ne dual-sport.  Treba gledati prenos, broj brzina, volumen tanka, servisne intervale...cijeli paket.

Gledao sam i ja taj nosač za auto i skroz je praktičan ako nemaš mjesta zaprikolicu. Treba imati kuku svakako, ali dizanje i spuštanje motora nije problem kad se navikneš. Sve ti ovisi koliko daleko planiraš s njime voziti se. Nije ti baš neki gušt ako voziš preko 70km do šume i onda tamo se izmoriš i onda povratak dulje od sat vremena na 250ccm. Zato sam ja gledao ili 250/350 sa prikolicom ili 650 sa registracijom. Kako živim u ZG a volio bi otići voziti Velebit i Gorski kotar onda je to svakako predaleko za Honda Rally upravo iz gore navedenih razloga.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
fawlty82 said:
Njihov dualsport ti je Superdual X.
Cijena ti je 62000 kuna. I dobis kofere gratis.

Jel znaš koga da ima taj motor? Čini se sasvim OK vozilo. Nije mi se dojmio kad sam ga vidio na sajmu, ali gledam
na jubitou reviewe i pari solidno vozilo.
 
AnteK said:
Jel znaš koga da ima taj motor? Čini se sasvim OK vozilo. Nije mi se dojmio kad sam ga vidio na sajmu, ali gledam
na jubitou reviewe i pari solidno vozilo.

Ima ih 2 u ŠI. Jednog vlasnika i poznam al se još nismo sreli pa ga nisam imao prilike vidjeti i čuti impresije iz prve ruke.

A ovako priko prike od prike, od prikinog prike čujen da su jako zadovoljni.... Koliko god to relevantno bilo  :mrgreen:
 
AnteK said:
Jel znaš koga da ima taj motor? Čini se sasvim OK vozilo. Nije mi se dojmio kad sam ga vidio na sajmu, ali gledam
na jubitou reviewe i pari solidno vozilo.
Ne znam nikoga, ali mi je zanimljiv motor.
 
ivan_m said:
Ima ih 2 u ŠI. Jednog vlasnika i poznam al se još nismo sreli pa ga nisam imao prilike vidjeti i čuti impresije iz prve ruke.

A ovako priko prike od prike, od prikinog prike čujen da su jako zadovoljni.... Koliko god to relevantno bilo  :mrgreen:

Jedan poznanik je zainteresiran za kupiti, ali bi ga volio vidjeti eventualno probati voziti.  (y)
 
Kod zastupnika neces moci jer ih nemaju, nego narucuju iz Italije. Jedino od nekog tko ga ima, a to bas i nije puno.
Kaze da je "ovlasteni" servis Motormania iz VG. Jel ima tko iskustva s njima? I servisni interval je 5000 km.
 
Je da..treba paziti dobro..i odmah eliminirati Enduro motor (za cestu)  jer razlike su ogromne..čak za običnog korisnika nepremostive, a za profesionalne enduraše koji osluškuju povratne informacije iz razno raznih "elemenata" da ni ne pričamo..tak da..usporediti dual sport i enduro motor je isto kao kenju i magarca ..ni slučajno to.

Dobra ona stara veli: neko bi se prrrrrrco, a da mu ne uđe  (y)
..a i ova nova: ..vježbaj (vozi se) p.... ti materina  :mrgreen:
 
fawlty82 said:
Njihov dualsport ti je Superdual X.
Cijena ti je 62000 kuna. I dobis kofere gratis.
A jbg, preskupo mi je to, šteta...

navigator77 said:
Honda Rally je poprilično interesantna ali mi je preslaba za tu težinu.

RS300R je enduro za cestu, a ne dual-sport.  Treba gledati prenos, broj brzina, volumen tanka, servisne intervale...cijeli paket.

Gledao sam i ja taj nosač za auto i skroz je praktičan ako nemaš mjesta zaprikolicu. Treba imati kuku svakako, ali dizanje i spuštanje motora nije problem kad se navikneš. Sve ti ovisi koliko daleko planiraš s njime voziti se. Nije ti baš neki gušt ako voziš preko 70km do šume i onda tamo se izmoriš i onda povratak dulje od sat vremena na 250ccm. Zato sam ja gledao ili 250/350 sa prikolicom ili 650 sa registracijom. Kako živim u ZG a volio bi otići voziti Velebit i Gorski kotar onda je to svakako predaleko za Honda Rally upravo iz gore navedenih razloga.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nemam ja love za bijesne motore, 50K kuna je vrh, spreman sam još koju tisuću eventualno dati, ali za jače motore nemam. A ovi svi koji imaju veću kubikažu su teži za offroad, masovniji...

Zorro said:
Je da..treba paziti dobro..i odmah eliminirati Enduro motor (za cestu)  jer razlike su ogromne..čak za običnog korisnika nepremostive, a za profesionalne enduraše koji osluškuju povratne informacije iz razno raznih "elemenata" da ni ne pričamo..tak da..usporediti dual sport i enduro motor je isto kao kenju i magarca ..ni slučajno to.

Dobra ona stara veli: neko bi se prrrrrrco, a da mu ne uđe  (y)
..a i ova nova: ..vježbaj (vozi se) p.... ti materina  :mrgreen:
Ja bih da imam motor, ali da ga ne moram kupit. Eto, to bi bilo vrh. Uglavnom, hondin Rally mi ostaje kao prvi izbor, valjda i jedini skoro. Njih još imaju.  A onda kroz godinu dana ga olakšati bar 10ak kiograma nekako, i malo povećati snagu...
 
A zasto si ne mozes uzeti iz Slovenije novi? Odi na Avto.net, imas ih koliko hoces. Par mailova, pitas jel imaju i deri.
S time da imaju sad za 2020. i crni, lijepo izgleda. I dopeljas si ga, platis porez i sve super, kosta te malo manje nego kod nas, nadjes nekog da ti ga dopelja ako ne mozes sam i na kraju di dodje isto kao i da si ga kupio kod nas, jedino imas dan vise potrosen sa papirima.
Kad bas zelis taj model.
 
fawlty82 said:
A zasto si ne mozes uzeti iz Slovenije novi? Odi na Avto.net, imas ih koliko hoces. Par mailova, pitas jel imaju i deri.
S time da imaju sad za 2020. i crni, lijepo izgleda. I dopeljas si ga, platis porez i sve super, kosta te malo manje nego kod nas, nadjes nekog da ti ga dopelja ako ne mozes sam i na kraju di dodje isto kao i da si ga kupio kod nas, jedino imas dan vise potrosen sa papirima.
Kad bas zelis taj model.
(y)

Ne vjerujem da bi na oglase i svoje stranice stavljali novi crni i crveni, tamnije zlatne vilice, s crnim felgama,  ako ih nemaju još na lageru.
A garancija mora vrijediti i u rutingu.

croatinator said:
A onda kroz godinu dana ga olakšati bar 10ak kiograma nekako, i malo povećati snagu...

Nemoj to niti planirati, povećanje snage tih motora je hrpa love za malo koristi, rađe daj tu lovu odmah i kupi KTM 690 i riješeno. Inače modovi kao yoshi full+K&N+fuel controller tu si (za dodatnih 5ks) već blizu 10 000kn i znači ukupno preko 60 000kn.
Jedino što je normalno izvedivo, ali naravno i kompromis, je manji lančanik naprijed/veći straga, dobivaš direktno jasno matematički povećanje momenta na stražnjem kotaču, ali kompromisno nešto kraće brzine i višlje okretaje u 6. brzini za isto km/h.

Težina, sa rallya, 2-3kg u pretincu alata sa alatom- skidanje sveg, i ako ideš samo na slip-on još toliko u auspuhu, dalje nemaš šta puno skinut a da ne moraš i dodati (tipa plastiku donju skineš, moraš onda dodat skidplate neki)...
Po meni ove motore se ne treba kupovati ako već u startu misliš da nije dovoljno jak ili lagan za tvoju svrhu, jer u protivnom se razočaraš nakon puno potrošene love.
 
fawlty82 said:
A zasto si ne mozes uzeti iz Slovenije novi? Odi na Avto.net, imas ih koliko hoces. Par mailova, pitas jel imaju i deri.
S time da imaju sad za 2020. i crni, lijepo izgleda. I dopeljas si ga, platis porez i sve super, kosta te malo manje nego kod nas, nadjes nekog da ti ga dopelja ako ne mozes sam i na kraju di dodje isto kao i da si ga kupio kod nas, jedino imas dan vise potrosen sa papirima.
Kad bas zelis taj model.
Počeo mi se sve više sviđati Rally, ima crni, novi...  Zapeo sam za njega sad, mislim da njega uzimam u rutingu vrlo skoro. Poslao sam za usput i mail ovima u SLO za CRF 250L, da vidim dostavu, jel oni šta organiziraju i cijenu. Cijena motora je identična kao i kod nas, znači s dostavom i zajebancijom se ne isplati.
Uglavnom, Rally uzimam 99%.
 
Jesi li uopće probao, Vozio taj motor koji zeliš uzet???


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
BreakM said:
Nemoj to niti planirati, povećanje snage tih motora je hrpa love za malo koristi, rađe daj tu lovu odmah i kupi KTM 690 i riješeno. Inače modovi kao yoshi full+K&N+fuel controller tu si (za dodatnih 5ks)

Samo usput, zaboravite K&N i vožnju po terenu i prašini, taj filter pušta prašinu jako u motor... Stvar za izbjegavat
za offroad...
 
neven said:
Na kraju uvijek kupe ono kaj su si sami izabrali  :mrgreen:
Jer znam što mi treba i što želim. Eventualno netko još doda neki savjet ili preporuku... Uostalom, namjera ove teme je bila saznati gdje bi se mogao kupiti neki od motora, a ne koji uzeti.
A Rally nisam ispočetka mislio uzeti, ali ga uzimam jer mi je ok, čak možda i malo bolji od originalnog plana.

Elias said:
Jesi li uopće probao, Vozio taj motor koji zeliš uzet???


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
Nisam još, nadam se da trgovac ima testni model. Ne znam nikoga u blizini da ga ima.

AnteK said:
Samo usput, zaboravite K&N i vožnju po terenu i prašini, taj filter pušta prašinu jako u motor... Stvar za izbjegavat
za offroad...
Taj filter bi trebao biti tvornički u Hondi Rally? Koliko vidim, nitko se ne žali na filtere u njima.

Slovenci ne odgovaraju na mailove, ništa od njih.
 
croatinator said:
Taj filter bi trebao biti tvornički u Hondi Rally? Koliko vidim, nitko se ne žali na filtere u njima.

K&N je pamučni filter, a to je najlošija opcija za offroad. Jedino ako su počeli raditi i spužvaste, to nisam vidio.
I čisto sumnjam da je u originalu na tom motoru K&N filter... K&N radi filtere za manje više većinu motora, no
iz iskustva većine koji voze offroad po prašini, to treba izbjegavati. I moje iskustvo je tako. :wink:
 
K&N i off road ni u ludili :palacdolje:, eventualno otvoriti air box (suzuki), kod aprilije/yamahe sam snorkle skratio. Po PS-u. sve več viđeno i isprobano, spuzvašti filter obavezno nauljiti uljem za njega...
 
CRFovi imaju ovaj filter https://www.crfsonly.com/catalog/product_info.php/products_id/4863 sa metalnom mrežicom iza, tvornički, u ovih mojih nedavno prebačenih 18 000km većinom po žumberku, nikakvih problema, neznam niti kakvi bi trebali biti, "snorkel" i komplet airbox stock. Iako većinom se ne vozim iza nekog da bi pokupio puno prašine.
 
BreakM said:
CRFovi imaju ovaj filter https://www.crfsonly.com/catalog/product_info.php/products_id/4863 sa metalnom mrežicom iza, tvornički, u ovih mojih nedavno prebačenih 18 000km većinom po žumberku, nikakvih problema, neznam niti kakvi bi trebali biti, "snorkel" i komplet airbox stock. Iako većinom se ne vozim iza nekog da bi pokupio puno prašine.

To je standardni papirnati filter, nije pamučni ko K&N ili DNA.  (y)
 
kad smo kod filtera za offroad, nisu li ulje i prasina opasna kombinacija za prijevremeno zastopavanje?