navigator77
Active member
Honda Rally je poprilično interesantna ali mi je preslaba za tu težinu.croatinator said:Kako da ne... Hondin Rally je sad na prvom mjestu na mojoj listi... Kroz mjesec dana ga uzimam, samo da se riješim kineza što imam.
Ja sam razmišljao nabavit nosač koji se montira na zadnji kraj auta, nešto kao onaj nosač za bicikl kojeg montiraju švabe kad idu kod nas na more... Ali sam odustao, jer mi je bolje dovesti se motorom do šume nego montirat to, pa navest motor, pa se autom odvest, pa skidat motor, pa onda opet sve ponovno kad idem nazad...
Evo tek sam sad našao jedan model koji me zanima od njih, RS 300 R. Ali je enduro motor s tablicom, ne čini se kao neki dual-sport. 7 litara stane u rezervar samo, valjda je domet s punim tankom manji od 200 km, nije za otvorenu cestu uopće, top speed nepoznat, kojekakvih dijelova i upgradea nema nigdje, po forumima ne vidim nikakve informacije o motoru. Servisni interval 2000 km. Znači svakih mjesec dana servis... Jako čudno, kao da baš nitko dosad nije kupio taj motor. Tu i tamo neki video, al stvarno rijetko... Poslao sam upit valjda jedinom uvozniku u hrvatskoj, čekam neki odgovor.
RS300R je enduro za cestu, a ne dual-sport. Treba gledati prenos, broj brzina, volumen tanka, servisne intervale...cijeli paket.
Gledao sam i ja taj nosač za auto i skroz je praktičan ako nemaš mjesta zaprikolicu. Treba imati kuku svakako, ali dizanje i spuštanje motora nije problem kad se navikneš. Sve ti ovisi koliko daleko planiraš s njime voziti se. Nije ti baš neki gušt ako voziš preko 70km do šume i onda tamo se izmoriš i onda povratak dulje od sat vremena na 250ccm. Zato sam ja gledao ili 250/350 sa prikolicom ili 650 sa registracijom. Kako živim u ZG a volio bi otići voziti Velebit i Gorski kotar onda je to svakako predaleko za Honda Rally upravo iz gore navedenih razloga.
Sent from my iPhone using Tapatalk