Gdje na valjke i novu mapu u Zagrebu?

Svaka nova masina koja izađe sa trake daje drugačije rezultate jer nijedna nije u potpunosti ista. Oni im upucaju mapu koja je u nekoj toleranciji za sve proizvedene i dobro će radit na svima. Ali da je savršena sigurno nije pa jedan novi ide bolje , a drugi manje dobro. Gdje bi oni stigli kad bi svaki proizvedeni primjerak isli stavljat na valjke i peglat krivuĺje.
E tu onda nstupaju majstori koji se tim bave a i vlasnici koji to oće platit. Meni na prijašnjoj suzi 7 ks i 5 nm na kotaču. Na 600 ticama je to dosta velika razlika koja se osjetila cak i na cesti .
 
A što se tiče peglanje mape od strane tvornice i ovlaštenih servisa. Nikad im nije to bio cilj niti će biti.

je cilj im je da na 80% motora ide zamjenski auspuh i da onda mehe remapiraju ecu..
a da ne kažem da bi možda bilo normalno, da akrap koji ima lonac za sve šta vozi na dva kotača, također ima i mape za taj svemirski proizvod..ono proda ti nešto za što nitko nema kabel..da ne idem u širinu..
misliš da ne bi i jedni i drugi tu digli lovu da mogu..
 
je cilj im je da na 80% motora ide zamjenski auspuh i da onda mehe remapiraju ecu..
a da ne kažem da bi možda bilo normalno, da akrap koji ima lonac za sve šta vozi na dva kotača, također ima i mape za taj svemirski proizvod..ono proda ti nešto za što nitko nema kabel..da ne idem u širinu..
misliš da ne bi i jedni i drugi tu digli lovu da mogu..
Kako će ti akrapovic prodati, ugraditi i remapirati motor kad se 90% motora vozi po cesti a više nisi legalan? Niti bukom niti emisijom plinova. I on kad to obavi, mora ti dati garanciju na obavljeni posao. Kad staviš mapu, izvukao si sve iz motora i on radi na 100% svojih mogućnosti. Više nema rezerve za dugotrajnost. Ako bilo koji mehanički dio ima malu nepravilnosti, prije će otići. Veće je opterećenje dijelova.

Ako paziš na motor poslije, grijes ga prije vožnja, redovno mijenjaš ulje i to, vozit ćeš se bez brige. Puno ljudi nije takvih i mora biti sigurnosna tolerancija. Velike firme se neće petljati sa mogućim velikim kaznama radi remapiranja motora. Isto tako nakon remapa bi i tu mapu trebalo atestirati ako je unutar dozvoljene buke i plinova jer motor više nema istu snagu.
Tako to na autima ide. Pa bila je i ona afera kad su naši presretaci bili mapirani pa su proglašeni tehnički neispravnima jer promjene nisu bila zavedene u sustav.

Uglavnom ima 100 razloga zašto velike firme to ne rade ali niti jedan nije jer oni to ne znaju.
 
jel' treba mapu atestirat..
Isto tako nakon remapa bi i tu mapu trebalo atestirati ako je unutar dozvoljene buke i plinova jer motor više nema istu snagu.
:mrgreen:

starter pack hr RejseRa su šuplji lonac napravljen od svemirskih materijala i docdyno naljepnica na bočnim plastikama, bez toga 1.66 ostaje daleki nedosanjani san :cry:
 
Kad staviš mapu, izvukao si sve iz motora i on radi na 100% svojih mogućnosti. Više nema rezerve za dugotrajnost.
Ako paziš na motor poslije, grijes ga prije vožnja, redovno mijenjaš ulje i to, vozit ćeš se bez brige.

Odakle si izvukao ovo da motor radi na 100% svojih mogućnosti, sta remapiram motor, nikad ne pređem 5000 okretaja, a motor je na 100% mogućnosti?
Smisao remapa nije da motor bude naturpijan do krajnjih granica, već da radi savršeno s obzirom na novo dodane komponente (komplet grane, filteri, kurci palci) u svim režimima rada, od min do max i pravilnim remapiranjem ćeš podignut trajnost, a ne smanjit jer smanjuješ opterećenje termo grupe. Neki motori su osjetljiviji, neki manje na te promjene, ali poanta svega je da motor radi pravilno u odnosu na dodane komponente
Na kraju krajeva, kupi talijana, koji zadnjih 20 godina imaju tvorničku mapu za tog istog akrapa, koju si prije samo otključao na svom ECU, kupi danas novog, dođi u ovlašteni servis, on će ukucat kod koji si dobio uz auspuh i skinuti "race" mapu na tvoj ECU.
 
:mrgreen:

starter pack hr RejseRa su šuplji lonac napravljen od svemirskih materijala i docdyno naljepnica na bočnim plastikama, bez toga 1.66 ostaje daleki nedosanjani san :cry:
Svemirske pop nitne si zaboravio.
Morat ću i ja nabaviti jednu nalju da ljudima dam da probaju. Imam dva ista motora jedan rađen kod doca drugi kod... Sjedenen i probam i vidim odmah šta je šta nije.
 
najjače mi je ono ima tvorničku rupu, pa će meho naštelat smjesu..
da je to tako jednostavno onda bi i japanci imali tvorničke mape za otvorene auspuhe, kao što talijani imaju tvorničke race mape, pa bi ti to odradili u ovlaštenom servisu..da ne idem u širinu :mrgreen:


A šta kad fušeri talijanski daju tvorničku mapu za otvorene auspuhe a radi jos gore neg serijska? :rolleyes:

Cisto malo za raspravu :)
 
Kako će ti akrapovic prodati, ugraditi i remapirati motor kad se 90% motora vozi po cesti a više nisi legalan? Niti bukom niti emisijom plinova.

znači proda ti legalan lonac, koji je neupotrebljiv jer ne smiješ remapitat motor..ahaa..
 
A šta kad fušeri talijanski daju tvorničku mapu za otvorene auspuhe a radi jos gore neg serijska? :rolleyes:
Cisto malo za raspravu :)

pa u tome i leži čar vožnje talijana, to mu daje onaj prepoznatljiv karakter i dušu. Kužiš, serijska mapa je prekopirana od japanca, a za otvorene auspuhe je neki Gino drkao po savršenoj samuraj mapi i razjebao ju, ali je dao karakter motoru koji serijska ne može dat.
 
nije gino, nego gabriele aka gabro, moliću lijepo :mrgreen: g.r.t. naljepnica na talijanskom govnu je skoro ko docdyno na balkanskim tRRkaćim strojevima
 
znači proda ti legalan lonac, koji je neupotrebljiv jer ne smiješ remapitat motor..ahaa..
Legalan lonac je samo onaj koji ima i dalje katalizatore i sve u sustavu. Ostalo sve nije. Šta ćeš remapirati sa katalizatorima u cijevi? Tehnički gledano ako motor nakon remapa ne baca tvornicke vrijednosti co2 nije više ispravan. Drugo je što smo mi sretni da ih ne mjere.

Zašto se gubi garancija nakon remapa? Bilo na autu ili motoru? Stvar je vrlo jednostavna.

Talijani atestiraju motore na 103 ili 104dB pa im je Austrija rekla da ih kod njih neće voziti u određenim dijelovima zemlje. Kako to? A tehnički ispravno vozilo? Tako ti i akrap proda auspuh, a tvoj je problem kako i gdje ga koristiš. Oni ne žele snositi posljedice potencijalnih tužbi. Negdje u svijetu sudski sustav funkcionira za razliku od našeg.