Gdje završavaju neprodani motori?

Spartan

Member
Ispričavam se ako je tema već negdje bila ili je netko već nešto pisao o tome. Ako je molim da me uputite pa izbrišete temu ili premjestite ili što već radite s njima.

Uglavnom, planiram kupiti neki motorić, ali nisam još odlučio točno svoju budućnost (mlad sam, ima vremena)

Čitao sam da je Kawasaki KLE 500 fin motorić koji ide 130-140, jeftin+jeftino održavanje, sa vrlo dostupnim djelovima i vječnom mašinom koja se ajmo reć ne kvari.
To mi je dosta važno jer mi bolja polovica spletom (ne) sretnih okolnosti boravi u drugom gradu pa ono, želim kad mi se digne ona stvar sjest i otić do nje. To je prioritet, a ovo s posla, na pos'o, kroz grad, kao preživjet ću i u tramvaju...

E sad, konkretno za taj motor, ali i za bilo koji drugi, znači kako bi ja njega mogao kupiti novog iz salona? Znači da nitko nije ništa prčkao po njemu, da ne moram brinut o onim njuškalo prodavačkim forama, nikad padano i slično... Želim da moja guzica prva sjedne na moju novu mašinu, a ne mora to biti baš novo(i nema KLE-a ili z750 ili slično iz 2015. godine kaj ne?). Mislim, nemam baš ekipu da ide sa mnom od oglasa do oglasa i pregleda motor i da mi savjet i kaže kojeg da uzmem pa bih radije malo i skuplje, al da sam siguran.

Ima li negdje "groblje" motora koji se npr. nisu prodali recimo 2007. godine, a da su "novi" ili tako nešto?
 
Ako se motor u salonu ne proda u roku 90 dana, nudi se najboljem ponuđaču sa početnom cijenom 1Kn.  :mrgreen:

Stave iduću godinu popust 2% i proda se.
 
Spartan said:
Ima li negdje "groblje" motora koji se npr. nisu prodali recimo 2007. godine, a da su "novi" ili tako nešto?

Teško i nikako. Ponekad ostane nešto "godišnjaka" ili eventualno "dvogodišnjaka" i takvi modeli u principu dosta brzo nađu vlasnike ako je popust OK.
Za nešto iz 2007 ipak ćeš morati potražiti rabljeno po oglasniku. Nemoj unaprijed biti skeptičan jer uz podosta strpljenja (i šuške u keshu!!) može se pronaći i kakav očuvan i uredno servisiran primjerak, čak i od prvog vlasnika. Pogledaj malo i u slovenskim oglasnicima, njihova moto scena je puno jača od naše, ima dosta toga u ponudi a Slovenija i nije baš na kraju svijeta za eventualni uvoz. Možeš probati pogledati i na stranicama ovlaštenih zastupnika. Ako je neki model zaostao neprodan, sad ga sigurno oglašavaju.
 
Možda da kontaktiraš kawasaki u Japanu :misli:

imaju vjerojatno kojeg u vitrini, ako ne mogu sklepat od rezervnih djelova :mrgreen:
 
Super Jura said:
KLE je zanimljiv početnički motor, ali pogledaj cijene na Njuškalu i odustani.

Pogledao sam i znam neke pojedinosti tipa da na novom treba pretapacirat sic, stavit opletena kociona crijeva i slično.
Ali mi nije jasno zašto kažeš "i odustani" ??
 
Spartan said:
Pogledao sam i znam neke pojedinosti tipa da na novom treba pretapacirat sic, stavit opletena kociona crijeva i slično.
Ali mi nije jasno zašto kažeš "i odustani" ??
Zato kaj su bezobrazno skupi, ja sam ga imao 4 godine i prodao za dosta više nego sam dao za njega...al eto, takve su cijene... :wink:
 
drazen 39 said:
Zato kaj su bezobrazno skupi, ja sam ga imao 4 godine i prodao za dosta više nego sam dao za njega...al eto, takve su cijene... :wink:
nije do cijene,nego si ti dobro trzija.. :mrgreen:
 
drazen 39 said:
Zato kaj su bezobrazno skupi, ja sam ga imao 4 godine i prodao za dosta više nego sam dao za njega...al eto, takve su cijene... :wink:

Dobro da, novi su bili oko 40-45 tisuca kuna, a ljudi traže oko 26-30 za polovne u upitnim stanjima. Ali kad bih znao da je od prvog vlasnika i da ga je vlasnik cuvao onako kako bih ga ja čuvao, čak ni tih 30 tisuca mi nebi bilo žao dat.

Tržište je takvo, svatko stavlja cijenu koja mu paše. Na kupcima je da se dobro cjenkaju i faktor sreće.

Ali zanimljiv mi je podatak da si ga kao drugi vlasnik prodao za više nego što si dao za njega.

Kakvo je stanje s ostalim motorima koji se voze s a2 kategorijom?
Važno je da vizualno bar na nešto liči (KLE nije ljepotica, ali sam nekako prihvatio s vremenom njegov izgled) i da ide bar 140(više se ni ne mislim vozit) i da je jeftino održavanje i da su dostupni dijelovi i servisi.

Bilo je na forumu neke priče između kle-a i er5, sad da se ne vraćam na temu, ali nekako sam čitajući temu stvorio neki unutarnji otpor prema er5 iako ni sam ne znam zašto.
 
Danas jedino postoji Ruting kao jedini živući prodavatelj novih motora 2008. godišta... Jebem ti sunce,ne znam jel ona VFRka 2008. još u prodaji,valjalo bi baciti oko :LOL: :LOL:

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

 
Spartan said:
Kakvo je stanje s ostalim motorima koji se voze s a2 kategorijom?
Bilo je na forumu neke priče između kle-a i er5, sad da se ne vraćam na temu, ali nekako sam čitajući temu stvorio neki unutarnji otpor prema er5 iako ni sam ne znam zašto.
Cisto da se ne zaletis, sluzbeno ER5 ne mozes voziti sa A2 kategorijom, ima 1kW previse.

 
http://www.kaptolcargo.hr/proizvod/Kawasaki/Dual%20purpose/77/Versys%20650/

Versys 650 ABS god.2014. = 51.925,00 kn

kako non stop njuškam po naletim na ovakve oglase
versys 2009  49000kn
versys 2008  47000kn

:mrgreen:
 
:p ovo je odgovor na prvi post
e kad ne kontaš moju dubinu misli  :mrgreen: :mrgreen:

kako se trazi neki novi iz salona 2007 godiše, sad kupi ovog iz 2014, i ceka u garazi dok ne bude mogao voziti  :mrgreen:
 
fawlty82 said:
Cisto da se ne zaletis, sluzbeno ER5 ne mozes voziti sa A2 kategorijom, ima 1kW previse.


Uh uh, kako sam to previdio. Hvala na ispravku. Ionako mi se ne sviđa haha ;)
 
milanche said:
Danas jedino postoji Ruting kao jedini živući prodavatelj novih motora 2008. godišta... Jebem ti sunce,ne znam jel ona VFRka 2008. još u prodaji,valjalo bi baciti oko :LOL: :LOL:

Ne znam, ali je još uvijek tamo "nova" CeBejka 1100 iz 2011.  koju mi svaki put iznova nude u ovo doba godine s istim popustom.. :misli:
 
NOroad said:
Ne znam, ali je još uvijek tamo "nova" CeBejka 1100 iz 2011.  koju mi svaki put iznova nude u ovo doba godine s istim popustom.. :misli:

Ruting je uvijek igrao čudne igre, koje naravno idu njima debelo u korist a od kupca vole raditi jelenka. I ja sam bio jedan od potencijalnih jelena u njihovim očima... :mrgreen: Kad zbrojim uštedu nakon unosa iz Slovenije...još i dan danas se vozim besplatno !! :0648:
Pa tko voli nek izvoli...
 
Na nove motore koji su godinama čuvali izloge naletio sam nekoliko puta.
I bili su stvarno jeftini s obzirom na 0 km.