Generalka cvaje

bozoou

New member
Malo sam raskopao jedan dvotakni motoric...(prvi put mi je) pa bih zamolio za pomoc oko nekih stvari.

f_slikajedanm_50dad91.jpg

f_dvam_efa883c.jpg

f_trim_46b6cd4.jpg

f_cetm_57e53f1.jpg


1. Da li treba prije sastavljanja pospricati neke dijelove nekakvim sredstvom? Osovina radilice mi se činila malo masnija na onom dijelu gdje ulazi u ležajeve...jel se to nakuplja ulje iz mjesavine na njoj...ili tamo treba dodatno s necim namastiti?

2. Sudeci po ovim slikama...u kakvom je stanju ovaj motor?

3.Klip se zarumenio s bocnih strana, to je normalno ili znaci da se pregrijavao?

4.Koja je dijagnoza rada motora po izgledu gornje plohe klipa?

5.Što stvara riseve na klipu? I kad ih ima, da li oni samo utjecu na pad snage ili jos nesto?

5. Dihtunzi izmedju bloka motora i cilinda mi se čine nekako cijeli ...to je normalno ili znaci da je motor malo radio?
(ocekivao sam da izgore, tj. nagore)

6. Kako znam u kojem je stanju karika?

 
bozoou said:
Malo sam raskopao jedan dvotakni motoric...(prvi put mi je) pa bih zamolio za pomoc oko nekih stvari.

f_slikajedanm_50dad91.jpg

f_dvam_efa883c.jpg

f_trim_46b6cd4.jpg

f_cetm_57e53f1.jpg


1. Da li treba prije sastavljanja pospricati neke dijelove nekakvim sredstvom? Osovina radilice mi se činila malo masnija na onom dijelu gdje ulazi u ležajeve...jel se to nakuplja ulje iz mjesavine na njoj...ili tamo treba dodatno s necim namastiti?

2. Sudeci po ovim slikama...u kakvom je stanju ovaj motor?

3.Klip se zarumenio s bocnih strana, to je normalno ili znaci da se pregrijavao?

4.Koja je dijagnoza rada motora po izgledu gornje plohe klipa?

5.Što stvara riseve na klipu? I kad ih ima, da li oni samo utjecu na pad snage ili jos nesto?

5. Dihtunzi izmedju bloka motora i cilinda mi se čine nekako cijeli ...to je normalno ili znaci da je motor malo radio?
(ocekivao sam da izgore, tj. nagore)

6. Kako znam u kojem je stanju karika?

Pa čelo klipa  mora biti crno od gareži to je sasvim normalno,a što se tiče risova probaj klip očistiti sa finim vodobrusnim papirom ( P-400-P-500),pa češ onda vidjet dali su risovi ozbiljni ili ne.
 
bozoou said:
Malo sam raskopao jedan dvotakni motoric...(prvi put mi je) pa bih zamolio za pomoc oko nekih stvari.

1. Da li treba prije sastavljanja pospricati neke dijelove nekakvim sredstvom? Osovina radilice mi se činila malo masnija na onom dijelu gdje ulazi u ležajeve...jel se to nakuplja ulje iz mjesavine na njoj...ili tamo treba dodatno s necim namastiti?

2. Sudeci po ovim slikama...u kakvom je stanju ovaj motor?

3.Klip se zarumenio s bocnih strana, to je normalno ili znaci da se pregrijavao?

4.Koja je dijagnoza rada motora po izgledu gornje plohe klipa?

5.Što stvara riseve na klipu? I kad ih ima, da li oni samo utjecu na pad snage ili jos nesto?

5. Dihtunzi izmedju bloka motora i cilinda mi se čine nekako cijeli ...to je normalno ili znaci da je motor malo radio?
(ocekivao sam da izgore, tj. nagore)

6. Kako znam u kojem je stanju karika?

pa najbolje bi bilo da kad sastavljas skupa cilindar namažeš uljem,klip prolazi,a karike provjeri tako da stavis u cilindar i pogledaj koliko veliki razmak je tamo gdje je karika ¨prerezana˝ (ne smije biti preveliki) a dihtunge je najbolje staviti nove ali možeš i stare..
 
Znam da je normalno da je crn od gareži...ali cuo sam da ima nekih par varijanti kako to izgleda....pa se da prema tome ocijeniti da li se motor učestalo pregrijava..ili pak jeli smjesa prebogata uljem i tak...

A one promjene boje klipa po bocnim stranama, to je od pregrijavanja...ili normalno????
Koje su glavne posljedice učestalog pregrijavanja motora...puca klipnjača??  brže se troši?? Može li i sami klip puknuti??
Da li bi i klipnjača odala mijenjanjem boje da se pregrijavala??

...i da odmah priupitam za ulje za smjesu...prije su mi savjetovali 5w-40 full sintetic...a kako sam nedavno spoznao da mi to ulje ide u 4t-skutera... pa sam se zapitao jeli to pravo ulje i za mješavinu  :misli: ??

 
bozoou said:
Znam da je normalno da je crn od gareži...ali cuo sam da ima nekih par varijanti kako to izgleda....pa se da prema tome ocijeniti da li se motor učestalo pregrijava..ili pak jeli smjesa prebogata uljem i tak...

A one promjene boje klipa po bocnim stranama, to je od pregrijavanja...ili normalno????
Koje su glavne posljedice učestalog pregrijavanja motora...puca klipnjača??  brže se troši?? Može li i sami klip puknuti??
Da li bi i klipnjača odala mijenjanjem boje da se pregrijavala??

...i da odmah priupitam za ulje za smjesu...prije su mi savjetovali 5w-40 full sintetic...a kako sam nedavno spoznao da mi to ulje ide u 4t-skutera... pa sam se zapitao jeli to pravo ulje i za mješavinu  :misli: ??

Samo ti to lijepo operi,eventualno promjeni kariku, sastavi i napravi mješavinu sa dvotaktolom i sve 5...
Neznam o kojem se motoru radi ali ako je 2t onda praviš mješavinu sa uljem za dvotaktne motore,ako nema pumpu za mješanje ulja,nikakav 5w-40.
 
to je mali motoric...23ccm...i on je kao osjetljiviji na sve....i jos se vrti na visokim obrtajima.
Pa su me kao savjetovali da je to ulje kvalitetnije... :misli: :misli:
..a što to ulje ne valja?? Ili je bezveze skuplje za tu primjenu?
 
bozoou said:
to je mali motoric...23ccm...i on je kao osjetljiviji na sve....i jos se vrti na visokim obrtajima.
Pa su me kao savjetovali da je to ulje kvalitetnije... :misli: :misli:
..a što to ulje ne valja?? Ili je bezveze skuplje za tu primjenu?

ovo ulje za 4t motore se ne mješa s benzinim
 
:misli: Kaj je to od onog RC-automobila (Radio controled 1:5 ) ili od neke poljoprivredne varijante, (Trimer  i sl...) jer oni imaju takve motoriće...
PS, taj klip mi djeluje u totalnoj banani za nešto ozbilnjiji rad i forsiranje, al iz slikica slabo vidim kaj me zanima , ak ti se risevi od tokarenja ne vide na dnu klipa više od 5mm, onda znači  da je klip odradio svoje i da se previše mrda po cilindru..e a kad slažeš sve se maže s uljem koje ide u mješavinu, (obično TTS ili slično) , klip ni pod razno  šmirglat, jer ga tako smanjiš i izoblićiš.....
A kaj se  Karike tiče, gurneš ju samu u cilindar i zmjeriš razmak s Špijunima  a onda usporediš dobivene vrijednosti s manualom i  znaš u kojem smjeru dalje, a kaj se klipa tiče,  :misli:...
 
...znaci tak je s klipom, tnx!
A klipnjaca...kak nju provjerim da nije ostarila...jeli nju opce praksa mjenjati?
Ležajevi mi se čine da nemaju lufta...to je onda valjda ok  :misli: ....ali dok vrtim klipnjacu, osjecam kao sitne mrvice (skroz sitne)..to je normalno, ili bi ti ležajevi morali skroz da lebde, da se ne osjeca ni malo trenja??

Jeste, RC car je...
 
bozoou said:
...znaci tak je s klipom, tnx!
A klipnjaca...kak nju provjerim da nije ostarila...jeli nju opce praksa mjenjati?
Ležajevi mi se čine da nemaju lufta...to je onda valjda ok  :misli: ....ali dok vrtim klipnjacu, osjecam kao sitne mrvice (skroz sitne)..to je normalno, ili bi ti ležajevi morali skroz da lebde, da se ne osjeca ni malo trenja??

Jeste, RC car je...

na klipnjaci se nebi smjelo nista osjecati dok ju vrtis..ona ti smije imati lufta ljevo-desno ali ne smije gore-dolje..ako ima lufta gore-dolje onda nije dobra
 
bozoou said:
...znaci tak je s klipom, tnx!
A klipnjaca...kak nju provjerim da nije ostarila...jeli nju opce praksa mjenjati?
Ležajevi mi se čine da nemaju lufta...to je onda valjda ok  :misli: ....ali dok vrtim klipnjacu, osjecam kao sitne mrvice (skroz sitne)..to je normalno, ili bi ti ležajevi morali skroz da lebde, da se ne osjeca ni malo trenja??
Jeste, RC car je...
Gle, klipnjaču kad izvadiš klip, primi za mjesto gdje si izvuko bolcn s palcom i kažiprstom ljeve ruke prema gore ju izvuci i onda s desnom rukom probaj kvrcnuti , onak lagano lupkaj prema dolje i ak osjetiš da ima lufta, moraš ju raskopati  i promjeniti ležaj, ili odnesi nekome ko se s time bavi i bolje kuži, al ako si već napisao da nešto osjetiš na ležajevima, to mjenjaj bezrezervno, jer je krajnje vrijeme, a taj klipić je 32mm promjera i vrti se ko sumanut, ak si dobro složiš i prek 20 000 RPM može ići, al to su ti već perverzije....a i kolko se sjećam, nije dozvoljeno raditi preinake , kanala i sl., ukoliko se baviš utrkama, al  možda se to i promjenilo jer dugo je vremena prošlo od kad je moj RC na stalaži....a i za te stvari se obrati korisniku po nicku "gepeze" jer on je doctor za te stvari...