Gilera GP-800 - General Topic

Imao sam Malossi (variomat, opruge) sa Arrowom i bio zadovoljan. Osjetno življi, bolja ubrzanja i top u odnosu na seriju.
 
  • Like
Reactions: GangPlank
Imao sam Malossi (variomat, opruge) sa Arrowom i bio zadovoljan. Osjetno življi, bolja ubrzanja i top u odnosu na seriju.
Sta auspuh cini razliku na tako jakom skuteru? Znam da se bolje cuje al nisam znao da i to ima ulogu u prici.
 
Imao sam Malossia na GP- u ali bez opruge i sa standardnim auspuhom i osjetno je bolje ubrzavao na srednjim brzinama što mi je i bilo najbitnije. Za max brzinu me ionako nije bilo puno brige jer ne znam niti di i kad sam je vozio. Koliko se sjećam ali netko od vlasnika tko je imao i oprugu nije bio zadovoljan jer je skuter trebalo dizati u relativno visoke okretaje da bi uopće startao i rano je padao u ler. Kod mene bez opruge nije bilo tih problema.
 
Imao sam Malossia na GP- u ali bez opruge i sa standardnim auspuhom i osjetno je bolje ubrzavao na srednjim brzinama što mi je i bilo najbitnije. Za max brzinu me ionako nije bilo puno brige jer ne znam niti di i kad sam je vozio. Koliko se sjećam ali netko od vlasnika tko je imao i oprugu nije bio zadovoljan jer je skuter trebalo dizati u relativno visoke okretaje da bi uopće startao i rano je padao u ler. Kod mene bez opruge nije bilo tih problema.
Ako se sjećaš, par puta se više nas sa GPovima vozilo zajedno.
Kod mene niti sa oprugama nije bilo problema. Moj je bio osjetno brži od stock verzija.
 
  • Like
Reactions: GangPlank
Imao sam Malossia na GP- u ali bez opruge i sa standardnim auspuhom i osjetno je bolje ubrzavao na srednjim brzinama što mi je i bilo najbitnije. Za max brzinu me ionako nije bilo puno brige jer ne znam niti di i kad sam je vozio. Koliko se sjećam ali netko od vlasnika tko je imao i oprugu nije bio zadovoljan jer je skuter trebalo dizati u relativno visoke okretaje da bi uopće startao i rano je padao u ler. Kod mene bez opruge nije bilo tih problema.
Dobra informacija hva
Imao sam Malossia na GP- u ali bez opruge i sa standardnim auspuhom i osjetno je bolje ubrzavao na srednjim brzinama što mi je i bilo najbitnije. Za max brzinu me ionako nije bilo puno brige jer ne znam niti di i kad sam je vozio. Koliko se sjećam ali netko od vlasnika tko je imao i oprugu nije bio zadovoljan jer je skuter trebalo dizati u relativno visoke okretaje da bi uopće startao i rano je padao u ler. Kod mene bez opruge nije bilo tih problema.
Jel vam bio u startu življi? To mi je nekako prioritet uz to da i u srednjim brzinama ide lakse, a za max brzinu ni meni nije toliko bitno jel preko 150/170 ga ne mislim ni vozit.
 
Ako se sjećaš, par puta se više nas sa GPovima vozilo zajedno.
Kod mene niti sa oprugama nije bilo problema. Moj je bio osjetno brži od stock verzija.
Kako se ne bih sjećao. Imali smo čak i svoj forum....Šteta što nije duže zaživilo
 
  • Like
Reactions: GangPlank
Dobra informacija hva

Jel vam bio u startu življi? To mi je nekako prioritet uz to da i u srednjim brzinama ide lakse, a za max brzinu ni meni nije toliko bitno jel preko 150/170 ga ne mislim ni vozit.
U startu da ali najviše na srednjim brzinama, tipa od 70- 120 km što mi je bilo najvažnije kod prestizanja jer sam dosta kilometara radio po D8 di su putne brzine relativno visoke.
Ako se ne varam u dvije godine koliko sam vozio GP-a napravio sam nešto preko 28 000 km. Vrlo malo auto puta.
 
  • Like
Reactions: GangPlank
Meni osobno ubrzanja na GP- u nikada nisu bila problem, čak i bez zamjenskog variomata, mene je u početku iritirao mekan i lelujav ovjes i relativno tupe kočnice ali kada sam si to prilagodio GP je bio kao srednjoškolski curetak. Doduše po tom pitanju sam bio razmažen jer sam 6 mjeseci prija kupovine GP- a vozio T max koji je po tom pitanju neprikosnoven
 
  • Like
Reactions: GangPlank
ako neko od vas prodaje dobar gp nek se javi,
jedan mi kolega traži za kupiti baš taj 800.....
 
Pozdrav!
Nisam znao da je forum aktivan pa nisam ni vidio ovu temu oko Gp800.
Gp 800 sam prvi put imo 2014g, od tad sam ih zamjenio 6 komada, a radio popravio ih tko zna koliko.
Inače imam servis motora, a na tom GP800 sam diplomiro.
Motor je odličan, kao što ste naveli, ima tih svojih mana, al uz redovno održavanje sve ih je moguće izbjeći, da se ne dogode ove neugodne situacije zbog kojih GP ostane na lošem glasu. Najviše je na lošem glasu zbog loših majstora, npr masa vlasnika mi je došla da uopće ne znaju da postoji kardanski prijenos kojem je potrebno ulje zamjeniti, te na 40-50km zamjenit i mandžetnu kardana. Također jedna od većih mana im je kod ključ, od 10 njih 8 ih ima isti problem, u slučaju vlage oko kontakt brave il isparavanja vode s hladnjaka dok je vruć motor, te zbog trešnje i lošeg pozicioniranog kompjutera kod ključa, često dođe do pucanja "lema" kompjutera te dođe do nemogućnosti očitanja kod ključa.
A inače motor prelazi 70-80km bez većih uloga, osim kad kvar dovedete u krajnju fazu kad treba zbog njega zamjenit još 5 ostalih stvari.

Na slici ispod možete vidjeti koliko ih je u jednom trenutku bilo na servisu 😅
3AB68C9E-9319-453A-9ED9-EDE63691A484.png
 
  • Like
Reactions: mate and t0malito
Pozdrav!
Nisam znao da je forum aktivan pa nisam ni vidio ovu temu oko Gp800.
Gp 800 sam prvi put imo 2014g, od tad sam ih zamjenio 6 komada, a radio popravio ih tko zna koliko.
Inače imam servis motora, a na tom GP800 sam diplomiro.
Motor je odličan, kao što ste naveli, ima tih svojih mana, al uz redovno održavanje sve ih je moguće izbjeći, da se ne dogode ove neugodne situacije zbog kojih GP ostane na lošem glasu. Najviše je na lošem glasu zbog loših majstora, npr masa vlasnika mi je došla da uopće ne znaju da postoji kardanski prijenos kojem je potrebno ulje zamjeniti, te na 40-50km zamjenit i mandžetnu kardana. Također jedna od većih mana im je kod ključ, od 10 njih 8 ih ima isti problem, u slučaju vlage oko kontakt brave il isparavanja vode s hladnjaka dok je vruć motor, te zbog trešnje i lošeg pozicioniranog kompjutera kod ključa, često dođe do pucanja "lema" kompjutera te dođe do nemogućnosti očitanja kod ključa.
A inače motor prelazi 70-80km bez većih uloga, osim kad kvar dovedete u krajnju fazu kad treba zbog njega zamjenit još 5 ostalih stvari.

Na slici ispod možete vidjeti koliko ih je u jednom trenutku bilo na servisu 😅
View attachment 771275
Pozdrav, taman mi je pukao plastični jack na prednjem rasprskaču goriva.
Znaš li tko je ustvari original proizvođač rasprskača jer ne mogu naći taj podatak i ima li možda kakva polovna šprica?
 
Hmm 😒 još kas bi saznao gdje se kriju zracni filteri.
Vrlo vjerovatno da je problem u usisnim granama , tj. usisno koljeno u koje je smješten rasprskač goriva ( imaš dva komada ). Pošto je od plastike jednostavno pukne i vuče falši zrak. Isto tako zna bit problem sa brtvom za ovo isto usisno koljeno pa i to trba promijeniti.