Gilera GP-800 - General Topic

Incredible said:
moram priznat da mi je to bio prvi susret s gp-om na cesti pa po toj logici je velika vjerojatnost da si to bio ti (y)

dobro jesi bil ti ili nisi :x :mrgreen:

Jesam, frende, jesam. Bio sam to ja na Drvinju.  (crveno-crna jakna ixica, i ljeti i zimi :wink:)
Drugi put mahni palcem prema viziru. Za brzopoteznu kavu (u Papagaju, npr.) se uvijek nađe vremena.

(y)
 
BobaCH, pretpostavljam da bi sutra moga past prvi servis  :misli:  :mrgreen:
 
Vupy said:
2 BobaCH:

a kaj reć, neki dan ti pišem svoja iskustva s GP-om , a ti par dana nakon toga javljaš da ti je u dvorištu :D

čestitke na super motoru i uz puno sretnih kilometara (y)

lakše malo s gasom dok se ne razradi :mrgreen:

thnx..Glede gasa..Da, suzdržavam se. Teško doduše, teško  :mrgreen:
 
eto cim nam dolazi suncano vrijeme.... ima i dosta novih starih bikera na cesti....
LIJEPO! (y)

puno sretnih kilometara!  :wink:
 
ja sam vec napravio preko 900 km u ovih tjedan dana sto ga imam ne testu..
imam puno pluseva ali i minusa
----------------------------------------------------------------------------
Ja sam vec napravia par hiljada i jedino sta mu zamjeram je nedostatak pretinca kraj volana i mali prtljažnik ispod sica ali veci i nije moga bit zbog motora i većeg rezervoara a za ostalo me nije toliko briga,bitno mi je da mi jedno punjenje izdrži oko 300 km i da ima veliko ubrzanje a to mi je bilo najbitnije
 
300km, pa koliki je rezervoar i koliko uopče troši gp
 
Piše da stane 18 l ali pratia sam potrošnju samo prvo punjenje,a tu ima otvorene i gradske vožnje,sve zavisi od vožnje ali prosjek je mislim oko 6.5 l,normalno da ako ga držiš na 180 km da ce trošit priko 10 l
 
madirr said:
Piše da stane 18 l ali pratia sam potrošnju samo prvo punjenje,a tu ima otvorene i gradske vožnje,sve zavisi od vožnje ali prosjek je mislim oko 6.5 l,normalno da ako ga držiš na 180 km da ce trošit priko 10 l

Znaci da nam nemozes dat neku realnu sliku o potrosnji GP...

Eladio, kolko jos ima do kraja testa i gdje ce biti objavljen, na portalu ili .. ?
 
ako je 6.5L prosjek to je onda puno bolje nego t-max jer ipak je ovo jači i veči i teži skut (y) (y)
 
ne može bit niti bolje niti lošije. skutevi su različite snage i tak buju i trošili. normalno da bu GP trošil više. a opet sve ovisi o načinu vožnje i stiskanju.
 
full88 said:
Znaci da nam nemozes dat neku realnu sliku o potrosnji GP...

Eladio, kolko jos ima do kraja testa i gdje ce biti objavljen, na portalu ili .. ?

naravno da ce biti objavljen na portalu , na MSu  :mrgreen:

slazem da je je najveca mana prostora pod sjedalom kao i nedostatak pretinaca..

ali ima se tu jos o cemu pisat i pricat , o da  :mrgreen:

pitali ste za potrosnju.. pri full gasu trosi 7L, pri penzionerskoj voznji 5 litara  , pri svakodnevnoj voznji kako vecina vozi oko 6.5

dalje?  :mrgreen:

 
madirr said:
ja sam vec napravio preko 900 km u ovih tjedan dana sto ga imam ne testu..
imam puno pluseva ali i minusa
----------------------------------------------------------------------------
Ja sam vec napravia par hiljada i jedino sta mu zamjeram je nedostatak pretinca kraj volana i mali prtljažnik ispod sica ali veci i nije moga bit zbog motora i većeg rezervoara a za ostalo me nije toliko briga,bitno mi je da mi jedno punjenje izdrži oko 300 km i da ima veliko ubrzanje a to mi je bilo najbitnije

kako znas da nije moglo biti vise mjesta?  :mrgreen:
..moralo je biti vise mjesta ;)

evo jos par pitanja , na neka bi moji odgovori bili pozitivni, na neka bi bili negativni.. ..pomognite mi da budem realniji  (y)

..kako ti se "svidjaju" vozne osobine?
..kako ti se ponasa na brzinama vecim od 170?
..kakva ti je vjetrozastita?
..kako ti se svidjaju kocnice?

....kad pocnem u biti razmisljati o ovome motoru imam puno polemika , ali ne zelim davati sad JOKI argumente..bar dok ne napisem cijeli test , jer ipak je ovo trenurtno najbrzi skuter i to je vecini najbitnija cinjenica koliko vidim  :mrgreen:

 
slazem da je je najveca mana prostora pod sjedalom kao i nedostatak pretinaca..
ali ima se tu jos o cemu pisat i pricat , o da
---------------------------------------------------------------------------------
normalno da ima ali za mene i moj način i svrhu zbog čega sam ga uzea manje bitan,ono šta sam očekiva to sam i dobija i zadovoljan sam a to kako leži u zavojima to češ bolje ti opisat,mislim ipak da je to skuter i već s time je ograničen s mogućnostima
 
madirr said:
slazem da je je najveca mana prostora pod sjedalom kao i nedostatak pretinaca..
ali ima se tu jos o cemu pisat i pricat , o da
---------------------------------------------------------------------------------
normalno da ima ali za mene i moj način i svrhu zbog čega sam ga uzea manje bitan,ono šta sam očekiva to sam i dobija i zadovoljan sam a to kako leži u zavojima to češ bolje ti opisat,mislim ipak da je to skuter i već s time je ograničen s mogućnostima

naravno  (y)
moje razmisljanje ide u ovom smjeru : da su ga nazvali GT , a ne GP , i da su mu dali dosta vise mjesta, onda bi napravili pun pogodak s ovim skuterom
 
kako ti se "svidjaju" vozne osobine?
..kako ti se ponasa na brzinama vecim od 170?
..kakva ti je vjetrozastita?
..kako ti se svidjaju kocnice?
evo ovako,rijetko idem priko 140 osim na jednoj dionici od 2 km kad ga dignem do 180 km bez zavoja tako da neću sudit o tome iako znam da ide do plastika a sad da li se uvija ne mogu o tome pisat jer nisam vrhunski vozač iako vozim skutere 20 g,tih 180 ne osjetim čak me nekad iznenadi da sam na toj brzini,vjetrozaštita bi trebala biti bolja ali to je sportski skuter pa nisam ni očekiva više a nije mi ni toliko bitno,kočnice su šta se mene tiče dobre,neću reći odlične jer nisam prova t-maxa pa ne mogu uspoređivat a za ostale stvari mislim da nisam dovoljno kompententan
 
Eladio said:
pitali ste za potrosnju.. pri full gasu trosi 7L, pri penzionerskoj voznji 5 litara  , pri svakodnevnoj voznji kako vecina vozi oko 6.5

dalje?  :mrgreen:

Super, potrosnja od 7 litara prilikom full gasa, 6.5 svakodnevna...za pilu od 800 kubika, moram priznat da sam ocekivao vise ....

Moje pitanje je u vezi kilaze, kako se ponasa na otvorenoj cesti s obzirom na 235 kg ?
Znaci, kako ovjes izdrzava tu kilazu prilikom ceste promjene zavoja ?
Naravno i najvise me zanimaju kao vecinu, kocnice, zaustavljanje te mrcine ?
 
Moje pitanje je u vezi kilaze, kako se ponasa na otvorenoj cesti s obzirom na 235 kg ?
Znaci, kako ovjes izdrzava tu kilazu prilikom ceste promjene zavoja ?
Naravno i najvise me zanimaju kao vecinu, kocnice, zaustavljanje te mrcine ?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Težina se osjeti u zavojima,meni ne smeta možda zato šta ne ulazim brzo,dok po ravnome sa malim skretanjima se ne osjeti,mislim nemam problema,šta se tiče kočnica dobre su,e sad ne znam koliko dobre s obzirom na moj način vožnje iako je bilo naglih kočenja jer di vozim uvik je gužva i uvik neko izleti pri brzini 100 do 140 km i jako sam zadovoljan s njima,bar ja
 
full88 said:
Super, potrosnja od 7 litara prilikom full gasa, 6.5 svakodnevna...za pilu od 800 kubika, moram priznat da sam ocekivao vise ....

Moje pitanje je u vezi kilaze, kako se ponasa na otvorenoj cesti s obzirom na 235 kg ?
Znaci, kako ovjes izdrzava tu kilazu prilikom ceste promjene zavoja ?
Naravno i najvise me zanimaju kao vecinu, kocnice, zaustavljanje te mrcine ?

moje misljenje o kocnicama je odlicno , na staroj cesti ZG - RI sam malo potjerao skuter i namjerno sam negdje na pola puta u jednoj kratkoj dionici isao na desetak ostrih kocenja, koce dobro , samo treba malo jaci stisak.. nimalo se ne umaraju , potpuno zadovoljavaju..

skuter je pretezak i tesko se prebacuje , tesko mjenja smjer

jako je velik, i tezak,

pri veci brzinama od 180+ skuteru lagano pliva prednji kraj

sam agregat koji ima snage, pokazuje nervozu na okretajima od 2-2.5soma okretaja , tako da pri brzini od 30 na sat dosta koci prilikom pustanja gasa , ali zato na gas se odmah propinje...

takodjer lako proslajfa , a po kisi se treba voziti kao po jajima (to donekle dijelomicno ide i na dusu michelin pilot gumama , ali svakako i onoj nervozi koju sam opisao maloprije)

iako nervozan na mimimalnoj brzini,  agregat dolazi na svoje od 40 pa sve do 140, jos nekako ubrzava do 160 i 180 , kasnije pomalo nabire i do 206 , po satu kad dolazi do "blokade"

ove sve sto sam nabrojao uzmite s rezervom jer tu fali konteksta , da bi se skuter povrsno opisao tu treba nekoliko stranica teksta , ovako na brzinu nikako..

ovo su tek samo natuknice koje treba sloziti u tekst

ono sto ostaje cinjenica je da je najbrzi skuter i da je prvi koji ima 2 glave i to je gilera napravila prva i to oni ni malo ne skrivaju  :mrgreen:

 
Evo da se nadovežem na Eladia:
(popodnevna vožnjica...solo)

- Premali su mi retrovizori i amen!  :? Kako god ih narihtao, nekoga direktno iza sebe ne vidim.
- Tvornički podešen zadnji ovjes svakako ću sutra našpanati. Premekano, definitivno.
- Vjetrobran se podiže i spušta klikom na gumb, ali razlika dignutog i spuštenog, gotovo nikakva. Vjetar već iznad cca 130 puše direktno u prsa, i to poprilično. Preostaje jedino spolegavanje da se ublaže udari.
- Mjesto za kacigu pod sicem: Nolanka mi ne stane nikak. Jedino da ju zipam!  :mrgreen:
- Okretaji na dva/tri soma malo živčani.
- Težina ful natankanog nije zanemariva i treba razmisliti o parkirnom mjestu prije gašenja motora. Razmisliti o manevarskom prostoru. Nije ga "tek-tako" isparkirati između motora ili auta.
- Da je težak, osječa se i u dužem kontinuiranom zavoju. Treba ga malo rušiti u zavoj. Gurati ga u putanju. Ne znam je li to do težine, ali ne vidim drugi razlog. (molim iskusnije za mišljenje)
- Na oko 150-160 jedno kratko razdoblje (ne znam u kojim je okretajima-nisam stigao pogledati na turnić) također se pojave "vibracije"
- Prednji ovjest dosta mekan. Treba fakat malo privikavanja. Meni se osobno sviđa to jače ukopavanje, ali treba biti oprezan. Nisam isprobavao krajnje granice  8)
- Kočnice - odlične
- Mjesta za suvozača i više nego dovoljno. Fuzići dobro postavljeni.
- Kofer spašava situaciju sa pomanjkanjem prtljažnog prostora, ali nosači koji služe kao rukohvati suvozaču, malo su prenisko. Da su samo 3 - 4 cm viši. Originalni rukohvati imaju tu "dobru" visinu.
- Svjetlo dugo/kratko odlično i po mrklom mraku. (cesta kroz šumu prema Kupi)
- Ćukice jednostavne, pregledne, putni komp isto tako. Vanjska temperatura, temperatura mašine, trip A / B, a i upalilo mi se odbrojavanje za benzinsku ali sam bio preblizu da vidim kak odbrojava.
- Bočna nogara. Ne znam zakaj ali nekak nemam "povjerenja" gledajući 260 kila na toj štangici.
- Ručna kočnica (mogli bi reći parkirna), u svakom slučaju-dobrodošla!
- Zakaj nema 4 žmige? To bi bilo o.k. za takvo prometalo! ("mali" MP3 je imao)
- Potrošnja: javim kad popije cijeli tank gradske vožnje

Za sada, toliko od mene. Ne smatram da su to nedostaci koji bi promijenili moju odluku o kupovini i da sam znao sve ove detalje. Agregat ovog skutera je famozan (dozvolite mi subjektivnost)

P.S.
Eladio, koju benzu tankaš?
 
E da,zaboravia sam na retrovizore koji su više za šminku nego za gledat ali kako kažeš svi ti takozvani nedostaci nisu toliko bitni s obzirom na moć agregata i vožnju na otvorenoj cesti