Gilera GP-800 - General Topic

^^

ispadan neupućen ali dali gilera radi još motore,zar nije bila priča o nekakvom bankrotu i propasti ?
concpet,pa pari doslovno isti ka stari model  :cool:
 
DA-IM said:
^^

ispadan neupućen ali dali gilera radi još motore,zar nije bila priča o nekakvom bankrotu i propasti ?
concpet,pa pari doslovno isti ka stari model  :cool:
Pa Gilera je pod Piaggiom, pa jedino on odlučuje da li žele neki model još proizvodit.
 
Piaggio koji je vlasnik grupe Aprillia i Gilera je skoro u potpunusti ugasio Gileru, sve je prebacio u Aprilliu. Moje su informacije da više neče praviti Maxi skutere, tako da su ti koncepti nada u prazno :(.

20190419171840.jpg
 
Ekipa pozz
Zanima me na koliko km mjenjate ulje na gp 800?
Koliko izdrzi remen rolice?
Koliko lanac?
Stelanje ventila na koliko se radi?
Hvala i isprike ali tema je ogromna pa ne mogu naci
 
Hrvoje-Bj said:
Ekipa pozz
Zanima me na koliko km mjenjate ulje na gp 800?
Koliko izdrzi remen rolice?
Koliko lanac?
Stelanje ventila na koliko se radi?
Hvala i isprike ali tema je ogromna pa ne mogu naci

Odgovori na ta pitanja su podijeljeni na službene i individualne , ovisno o vlasniku.
Službeno ulje možeš mijenjati na svakih 10000km ali ako voliš svoj motor kao što ga volim ja onda mu to učiuniš ranije , koji puta na 5000km a li svakako prije 10000.
Za remen i rolice nije uvijek isto ovisno o dosta faktora, između ostaloga stil vožnje. Neki puta sam mijenjao već na 6000 a recimo ova zadnja izmjena već bez problema ide preko 15000km i ide ko metak još uvijek. Lanac skoro da ne održavam a izdrži između 15-20 tisuća km.
Štelanje ventila ?? Nikad čuo za ovih preko 63000 :)
Nadam sa da sam ti pomogao
 
spartacus said:
Odgovori na ta pitanja su podijeljeni na službene i individualne , ovisno o vlasniku.
Službeno ulje možeš mijenjati na svakih 10000km ali ako voliš svoj motor kao što ga volim ja onda mu to učiuniš ranije , koji puta na 5000km a li svakako prije 10000.
Za remen i rolice nije uvijek isto ovisno o dosta faktora, između ostaloga stil vožnje. Neki puta sam mijenjao već na 6000 a recimo ova zadnja izmjena već bez problema ide preko 15000km i ide ko metak još uvijek. Lanac skoro da ne održavam a izdrži između 15-20 tisuća km.
Štelanje ventila ?? Nikad čuo za ovih preko 63000 :)
Nadam sa da sam ti pomogao
Odlicno sve jasno..puno hvala  (y)
 
drzim se tablice samo ulje i filter mijenjam svaki 5000 km
 

Attachments

  • SERVISni intervali.jpg
    SERVISni intervali.jpg
    202.6 KB · Views: 136
I danas se malo provozao i čista milina je bila :)
Kad se ne vozim prodajem ga, čim sjednem na njega , više mi se ne prodaje :)

https://www.dropbox.com/s/j24bcyqyv6ivgot/milina%20za%20u%C5%A1i.mp4?dl=0
 
spartacus said:
I danas se malo provozao i čista milina je bila :)
Kad se ne vozim prodajem ga, čim sjednem na njega , više mi se ne prodaje :)

https://www.dropbox.com/s/j24bcyqyv6ivgot/milina%20za%20u%C5%A1i.mp4?dl=0


Moj i kada ge ne vozim se ne prodaje  :D (y) :021:
 
Bok svima, evo da se pohvalim, postao od subote vlasnik GP-a. Nakon 200-tinjak kilometara da dam svoj osvrt. Skuter me malo je reći oduševio. Fantastično ubrzanje, držanje zavoja, izgled, sama pojava na cesti... Već sam gledao gp cca 6 godina i oću neću, a vozio Nexusa 300 i Beverly 350 i napokon došlo vrijeme za GP. Ne žalim ni kune i da sam znao šta ovaj skuter pruža davno bh ga uzeo. Tek trebam upoznati performanse i ponašanje na cesti, zasad pomalo. Najviše me pri kupni brinulo ponašanje po gradu zbog težine, ali skuter je jako agilan i ne osjeti se težina niti malo, tek kad staneš na semafor i kad parkiraš osjetiš težinu ali gle ako je to jednina mana, može! :D
Evo slikice od starog vlasnika jer nisam ga ništa slikao, ne gubi mi se slobodno vrimen na slikanje, samo vožnja, slike budemo kad se zasitim vožnje... :)

https://www.imageupload.net/image/photo-2020-05-08-16-20-49.dw3Pz


Budući da sam pri kupnji čitao ovu temu i pogledao svih 261 stranu, u dogovoru s adminom ubacit ću u sljedeći post stvari koje su meni bile bitne pri kupnji, a ujedno i sumirati sve iz ovog Topica pa time možda nekom pomoći da ima sve na jednom mjestu.

Živili!  :021: :)
 
Bok svima, evo da se pohvalim, postao od subote vlasnik GP-a. Nakon 200-tinjak kilometara da dam svoj osvrt. Skuter me malo je reći oduševio. Fantastično ubrzanje, držanje zavoja, izgled, sama pojava na cesti... Već sam gledao gp cca 6 godina i oću neću, a vozio Nexusa 300 i Beverly 350 i napokon došlo vrijeme za GP. Ne žalim ni kune i da sam znao šta ovaj skuter pruža davno bh ga uzeo. Tek trebam upoznati performanse i ponašanje na cesti, zasad pomalo. Najviše me pri kupni brinulo ponašanje po gradu zbog težine, ali skuter je jako agilan i ne osjeti se težina niti malo, tek kad staneš na semafor i kad parkiraš osjetiš težinu ali gle ako je to jednina mana, može! :D
Evo slikice od starog vlasnika jer nisam ga ništa slikao, ne gubi mi se slobodno vrimen na slikanje, samo vožnja, slike budemo kad se zasitim vožnje... :)

https://www.imageupload.net/image/photo-2020-05-08-16-20-49.dw3Pz

Budući da sam pri kupnji čitao ovu temu i pogledao svih 261 stranu, u dogovoru s adminom ubacit ću u sljedeći post stvari koje su meni bile bitne pri kupnji, a ujedno i sumirati sve iz ovog Topica pa time možda nekom pomoći da ima sve na jednom mjestu.

Živili!  :021: :)
 
Evo kao što sam rekao postam ovdje sve ono što sam izdvojio iz ovih 261 stranica teme. Meni je bilo od pomoći i ajmo reći da sam najviše na temelju ovih postova dobio uvidu GP-a i imao ključne informacije za kupnju. Hvala autorima! :)
Nadam se da će ovo osvježiti temu te da će biti još kupaca GP-a. Dok ga ne provozaš ne znaš koji je to stroj. :D
A za kupnju ovog skutera mislim da ko i uvijek imaš glavu i srce, glava preračunava i misli, a srce kaže muči i kupuj - vozi se! Tako je i meni bilo! :)
Podijelio sam naslove svojim nekim rasporedom. Uz tekst stavio sam original stranicu s teme da ako netko želi može više pročitati o nečem.

Dakle, ajmo redom:

1. GP 800 BLOG NA ENGLESKOM ZA ODRZAVANJE (svašta)
http://terrygibson.blogspot.hr/search/label/GP800

2. OPĆENITO O DJELOVIMA – str. 196
https://www.motori.hr/forum/index.php/topic,101001.4875.html
Ponavljam, MOTOMATUSIC, decki su super, i mogu ti nabaviti iz Trsta sve sto ti treba u roku par dana...neobavezno za utege ili ostalo.

3. CIJENA I INTERVALI SERVISA, CIJENA ODRŽAVANJA
A) SERVIS str. 185
https://www.motori.hr/forum/index.php/topic,101001.4600.html
servis na 10 000 km (sve skupa s radom 3029 kn)
rolice 360 kn
filter ulja 102kn
filter zraka 172 kn
guma pirelli zadnja985 kn
ulje u masini 290 kn
ulje u variomatu 108 kn

servis na 20 000km (sve skupa s radom 2248,35 kn)
Filter ulja  -  93,50
Ulje - 244,22
Utezi variomata --set 8komada  308,88
Klizači ploče variomata - 85,38
Remen variomata - 838,00
Filter zraka uložak - 177,85
Potrošni materijal 30,49
Plus radni sati u servisu 2,5h
Servis obavljen u Zagrebu AMI Trade .

B) SERVISI str. 203
https://www.motori.hr/forum/index.php/topic,101001.5050.html
ovo je vozilo koje se kupuje srcem  , Ako zelite savseno odrzavati skuter to mora kostati...
Moj slucaj je sljedeci
1.Ulje i filter s radom svakih 5000 km jednako 650,00kn
2.Rolice svakih 10 000 km                                    330,00kn
3.Na 20 000 remen,rolice,lanac,svijecice (ne znam,nisam stigao)-tako pise u servisnoj
4.Svake 2 godine promjena rashladne tekucine-tako pise u servisnoj
5.Troskovi plocica za kocenje,koje se bas ne trose jer motor koci sam
6.Nisam siguran al mislim da je tu i ulje za prijenos lanca koje se mjenja ili nadolijeva
7.Sprej za lanac-ne trosi se brzo,al kad treba on je 100 kn
8.Svakih 10 000-14 000 gume,cca 1.500,00 kn u mom slucaju
9.Litra Eurosupera 95  jednako 11 kuna
10.Registracija s osiguranjem 3.500 kn u mom slucaju s 20% bonusa
Ono sto mene ljuti,rucka kocnice brembo 100,00 eura
Klapna usisa ako ti eventualno treba 1.500,00 kn...

C) REGISTARCIJA str. 200
https://www.motori.hr/forum/index.php?topic=101001.4975
-reg sa 50 % popusta mislim oko 1800 kn (drugi tehnički bez pregleda i u Šb ovo je važno jer u Zg može biti i duplo skuplje)
-dva servisa godišnje (mjenjam ulje svakih 6 tkm) manje od 1400 kn (oba). Doduše servisi samo sa izmjenom ulja ali veliki su tek na 20 tkm
-dva para guma godišnje manje od 3000 kn (tu se da uštediti ali osobno još nisam uspio napraviti više od 6 tkm sa jednim gumama)
-porez na CMV, nije mi još došlo ali mislim  1000 kn

4. A) PONIŠTAVANJE IKONE SERVISA – str. 232
https://www.motori.hr/forum/index.php?topic=101001.5775
1. With the key set to OFF, hold down the "SET" button and turn the key to ON : the "BELT" and "SERVICE" icons start flashing.
2. Push the "CLOCK" button for less than 1 second and the icons are displayed sequentially. The icon selected remains ON and the other is no longer displayed.
3. Press the "CLOCK" button again for more than 3 seconds to reset the relative maintenance step and the icon is no longer displayed

B)PONIŠTAVANJE IKONE OD REMENA I SERVISA – str. 218
https://www.motori.hr/forum/index.php/topic,101001.5425.html
Ovako: staviš ključ u bravu, ali ne daješ kontakt, stineš i držiš onu malu DESNU gumenu tipkicu za podešavanje ispod središnjeg displeja. Držeći tipkicu pritisnutom, okreneš ključ i daš kontakt, tada ti počnu svijetliti, zapravo treptati dvije ikonice, ova za remen i ova druga za servis (remen i mehaničarski ključ). sada možeš pustiti desnu gumenu tipkicu i kad se obje ikonice pojave na displeju stisneš lijevu gumenu tipkicu. Svaki put kad ju stisneš pojavi se jedna ikonica (dakle, ključ i remen), pritišći lijevu tipkicu dok ti se na displeju ne pojavi remen, tada pritisneš i nekoliko sekundi zadržiš desnu tipkicu (OVDJE NISAM U POTPUNOSTI SIGURAN JER SAM ZABORAVIO, ALI MOŽDA TREBA UMIJESTO OVE DESNE PRITISNUTI I ZADRŽATI LIJEVU TIPKU. ISPROBAJ!) i ikona remena bi trebala nestati. Za kraj isključiš kontakt. kad ponovno daš kontakt, ta ikonica više se ne bi trebala paliti. postupak je isti i za servisni interval.

Zvuči komplicirano, ali u biti nije. Možeš pogledati i progooglati: service manual za gp 800 (ima negdje u pdfu, ali ga ne da skinuti nego samo prelistati on-line). Ja sam to tamo našao i kod sebe poništio servisni intreval, a kod frenda koji je jučer kupio rabljenog crnog GP-a i servisni i interval za remen. Nažalost, zaboravio sam točno u ovom zadnjem koraku, kad ti ostane svijetliti ikonica remena, koju od ove dvije gumene tuipkice treba pritisnuti i zadržati. Pokušaj i jednu i drugu, ne možeš ništa zajebati. Ja sam to zaboravio, ali sam na frendovom GPu ipak to jučer uspio resetirati.

5. GUME ISKUSTVA – str. 164
https://www.motori.hr/forum/index.php?topic=101001.4075
Moje iskustvo sa Michelinkama nakon 30tkm vs. Pirelicama nakon 20tkm je da ostajem na Pirelli gumama. Ipak mi se čini da Pirelli malo bolje drži cestu na vlažnoj i mokroj podlozi, što mi je presudan faktor. Na suhome su mi podjednako dobre ali, ionako su sve gume na suhom podjednako dobre. Prave karakteristike pokažu u zahtijevnijim uvjetima (zima, vlaga, kiša).

6. LANAC
A) IPONEOV SPEJ – STR. 232
https://www.motori.hr/forum/index.php/topic,101001.4650.html
Što se tiče mazanja lanca također ga mažem svakih 500-700 km nekakvim njemačkim bijelim sredstvom nahvaljenim od strane više časopisa iako mi se osobno ne sviđa previše.Lanac mi se nakon dosta spreja osuši nakon par stotina km. Jedva čekam da potrošim drugu i zadnju bocu i vraćam se na japanski DID (najskuplji ali bez konkurencije najbolji sprej za lanac). Bez problema bi nakon svakog mazanja prešao i preko 1000 km, a lanac kao iz dućana i još masan. Također ima najtanju moguću cjevčicu za špricanje (debljine šivaće igle-veće) pa se može doslovno gurnuti u svaku kariku lanca. Svakih 4-5 mazanja čistim lanac i za to sam upravi otkrio savršeno sredstvo. Radi se o Iponeovom spreju koji u principu nije ništa bolji ili lošiji od drugih ali je u izrazito veliko pakiranju i ima umjesto cijevi za špricanje nekaku četkicu pa se lanac sa manje spreja može očistiti do savršenstva.

B) MAZANJE LANCA
https://youtu.be/yp0c1F3QuSo - STR.143
https://www.motori.hr/forum/index.php?topic=101001.3525 – STR. 142
Ovo je definitivno prenamazan lanac što zna biti i vrlo opasno jer samo malo masti na gumi može biti pogubno.Iz mog iskustva najbolje (ujedno i najskuplje) je DID-ov sprej za lanac koji ima toliko tanku iglu ujedno i metalnu ,a opet dugu cca 10 cm tako da u svaku kariku možeš doslovno uvući iglui i sprejati.Evo ti moj način sprejanja koji nikad ne baca mast ,a opet lanac nije nikad suh čak niti nakon vožnji od cca 500 km u komadu.Odredi mjesto gdje češ početi sprejati i napravi jedan do max. dva kruga sprejem i to polulagano okrečući kotač.Sprejaj samo unutarnji dio lanca jer će mast sama izaći na vanjsku stranu.Također je greška sprejati bočni dio lanca, spreja se samo spoj karika odozgor prema dolje i tako dva puta (ljevi i desni spoj karika).Nakon sprejanja zavrti kotač u prazno da mast izbije na vanjsku stranu cca 10 ak krugova lanca.Nakon toga lagano pobriši lanac krpom sa unutarnje strane da odstraniš višak masti i pust lanac 20-ak min da odstoji.Čisto za usporedbu sa prošla dva motora sam prešao po 20 i 40 tkm po svakavim uvjetima i cestama te nikad nisam mijenjao lanac niti zupčanike.Svakih par mazanja prethodno očisti lanac sredstvom za čišćenje i to je to. Na kraju po izboru dodaj žlicu vegete    p.s.uvjek je bolje mazati topao lanac nakon vožnje od bar par km.

C) MAZANJE LANCA – STR. 149
https://www.motori.hr/forum/index.php?topic=101001.3700
Iz mojeg iskustva a što se tiće spreja za lanac, koristim Motulov (98Kn u Moto-Bencony-ju) i ostajem na njemu. Isprobao sam dosta njih ali ovaj Motulov napravi fini bijeli "film" na lancu. Kod nanošenja se ne vidi da špricaš ulje/mast na lanac pa nakon nanošenja i vožnje nema curenja ili špricanja.

7. PROMJENA OVJESA KOJI POMAŽE PRI KOČENJU (STABILIZACIJA)
A) STR. 193
https://www.motori.hr/forum/index.php/topic,101001.4800.html
Cili set cca 150 eur + 15eur postarine iz italije. Ja sam sebi za Maxa naručivao taj skuplji kit koji je imao i podršavanja tvrdoće na vrhu forčele. Šibnem ti link. Neće ti se poremetit "static sag". Nemam pojma kako se to kaže na hr, ali će ti manje tonut i automatski ćeš profitirat na kočenju.

B) STR. 194
https://www.motori.hr/forum/index.php/topic,101001.4825.html
Dakle krenimo.
Na GP ugrađeni federi,ulje i pločice Brembo rosse SA. Motor je neprepoznatljiv po pitanju kočenja, nema više iritantnog ljuljanja nakon prelaska preko neravnina, vilica osjetno tvrđa ali po pitanju udobnosti ništa strašno se nije promijenilo. Skuter precizniiji i mirniji na traženju putanje za prolazak zavoja. Ljudi moji kočenje se popravilo za bar 30 %.Ovo je nešto o čemu bi večina trebala razmišljati ne radi povečanja prosječne brzine vožnje već radi povečanja sigurnosti. Siguran sam da sam put kočenja smanjio za bar četvrtinu. Uglavnom osobno sam prezadovoljan dobivenim.
Motor prilikom prelaska neravnine ili rupa jednom odradi uvlačenje vilice i jednom rastezanja i nema više. Gotovo je sa brodskim ljuljanjem nakon neravnine. Ne mogu vjerovati da je za to kriva prednja vilica, a ne zadnji ovjes. Očekivao sam kraće kočenje ali i tvrđi prednji ovjes, a dobio sam mrvicu tvrđi volan, udobnost voženje zanemarivo manju, a zato vozljivost, kočenje,mirnoću motora neusporedivu sa serijskom. Definitivno nešto o čemu treba razmišljati. Mislim da sam se sad primakao po vozljivosti T maxu na samu granicu. Jedino što još ima od prednosti je manja masa ali osobno me to niti malo ne smeta. Ako je ikad postojala dvojba da li sam trebao kupiti japanskog konkurenta, više je nema niti u naznakama. Opruge sa uljem dostavom i svim ostalim 1100 kn, pločice cca 600 kn. Ugradnja skoro gratis (Piaggio Iljadica Rape

8. KOČNICE str. 193
https://www.motori.hr/forum/index.php/topic,101001.4800.html
Probaj umijesto originalnih pločica ubacit Brembo Rosse SA. ekipa iz Tmax kluba je oduševljena. Dalje, pletena crijeva kočnica...ako ih već nema. Pločice same će pomoći, ali bi bilo dobro riješit i tonjenje forčele.
Matris ili Ohlins kit progresivnih opruga u kombinaciji sa težim ulje je pun pogodak i nije skupo.

9. ROLICE – str. 178
https://www.motori.hr/forum/index.php?topic=101001.4425
Rolice bi po svemu sudeći bilo dobro mijenjati na svakih 5000km ako ne želite povećavati broj okretaja na GP-u a samim time potrošnju benzina

10. PODEŠAVANJE SVIJETLA (SPUSTI DIGNI) – str. 227
https://www.motori.hr/forum/index.php/topic,101001.5650.html
Digni vizir na najviši položaj, skini onu crnu pokrovnu plastiku...Dolje ispod prednjeg svjetla imaš križni šrafić (moraš se sagnuti i pogledati odozdo od gume prema gore), skini tu malu maskicu (zakreneš ju prema gore prema svjetlu), skini plastiku koja pokriva prednju lampu. Šrafncigerom zakreni šraf u smjeru kazaljke na satu za spustiti snop svjetla ili kontra za podignuti... Budi strpljiv kada namještaš gumu oko svjetla i sve vračaš nazad. Malo je "pimzlavo" ali nakon 50 puta, kao recimo kako sam i ja radio, ide ko po loju!    Uostalom, sve to imaš i u manualu.

11. PROBLEM S USISOM ZRAKA – str. 233
https://www.motori.hr/forum/index.php/topic,101001.5800.html
Ovo s kretanjem je česti problem. Radi se o tome da je otišao dihtung kod usisa zraka (serijska pogreška) i motor ovdje vuče zrak, ECU to pokušava ispraviti, pa dolazi do ovoga. Pogledaj po temi puno je ljudi imalo taj problem. Rješava se na servisu. Treba "raskopati" središnji tunel da se dođe do tog dijela. Kad se to promijeni, problem se smanjuje, ali ne nestaje u potpunosti. Dakle, ako mislimo na isto, daš gas kad je hladan, a skuter ne ide. Čini se kao da će se ugasiti, pa nakon toga "probije", zavrti se i krene normalno. To se događa samo kad je hladan motor. Izgleda kao da mu je smjesa presiromašna (ili kao da mu čok nije povučen). Otprilike tako. Dakle, ako se ponaša slično opisanom, onda je u to dihtungu problem. Inače, na servisu će ti napraviti i upgrade softwarea, pa nije loše otići u ovlašteni servis. Najbolje u AmiTrade kod Josipa. Ponavljam, da se nakon popravka problem ponovno pojavljuje, iako rjeđe nego prije...

12. GREŠKA LAMPICA (PUMPA) – str. 241
https://www.motori.hr/forum/index.php/topic,101001.6000.html
Kada stojim na mjestu više od pola minute mi se upali ova žuta lampica  a motor radi normalno.  Kada krenem se ugasi i sve radi bez problema. Serviser kaže da je to zbog slabe kvalitete benzina. Dali je neko od vas imao taj problem? Inače danas napravio 220 kilometara užitaka. Kad dodas gas ugasi se lampica? U tom slucaju lambda sonda. Provjeri takoder na kolko regler puni akumulator, do 14,5 je normalno vise od 15 ne valja.

Zahvaljujem svima na forumu za ove postove da sad ne izdvajam nikog zna se tko je aktivan i tko je koliko doprinosio. Nadam se da će ovo iznad nekom pomoći pri odabiru ovog skutera. :)
 
Hvala! Evo iskreno ni ne znam da li je to bitno, znat će reći dečki što voze GP-e duže vremena, i naravno da iznad napisano se kroz godine promijenilo (cijene, troškovi itd) jer je tema dosta stara, ali evo meni su stvarno ovo bile neke vodilje da vidim što me čeka. Stvarno sam oduševljen skuterom.  8)