Gilera Nexus 300ie

dannyghost said:
Nexus 300 je cool  8)   ,



i da...držite se teme, i u svakom postu mora biti spomenut NEXUS 300 ie        :LOL:
sad ćeš fasovat bann OS nexus ...  :mrgreen:


...imao je nexus u postu,pa mu ovaj put opraštam  :LOL:
:oops: :skriven:
 
Autor: Maxpeed
btw.jedino mi je zao sto u moto pulsu kad su testirali maxi skutere nisu uzeli i Nexusa jer bi tek onda vidjeli koji je maxi najbolji...ali to je nebitno jer JA znam da je Nexi naj maxi skuter na trzistu...barem do 300ccm
[/quote]
 :D :D :D htjeli su oni i Nexusa ubaciti u test ali zastupnik nije imao nijedan  registriran Nexus 300. (dobar izgovor zlata vrijedi) Svjesni su oni da je razlika na strani Kymca u klasi 300ccm pa se nisu htjeli blamirati. (y)
 
Verovatno je DT brzi od ovog ali nema tog 'talijanskog sarma kao Nexia...  :wink:

Nexus je RR maxi squt....
 
Nexus 300ie je teško RR maxi scoot,a nažalost taj talijanski sarm je izgubljen u moru istih na našim cestama,jednostavno ih je previše... Ali dizajn i izgled,čista petica!
 
Samo da razjasnim,ovo sto sam rekao da je RR mislio sam upravo na njegovu upravljivost i voznost u poredjenju na druge maxi skutere koje sam pre njega vozio (Madison 200,Beverly 200-500,X9 250,Xciting) , a sve to jer je cela masa squt na prednjem kotacu... Ovaj agregat 300ie su mogli pojacati,jer je brzina i ubrzanje  :(  :(
 
CIKA ZUBA said:
Samo da razjasnim,ovo sto sam rekao da je RR mislio sam upravo na njegovu upravljivost i voznost u poredjenju na druge maxi skutere koje sam pre njega vozio (Madison 200,Beverly 200-500,X9 250,Xciting) , a sve to jer je cela masa squt na prednjem kotacu... Ovaj agregat 300ie su mogli pojacati,jer je brzina i ubrzanje  :(  :(
po čemu je nexus vozniji i upravljiviji  :misli:
od x9 kada je to prepakirani jedan te isti skuter,ciklistike i mehanike 100 % iste  :jesus:
(x9 disk više naprijed)
dizajn je odličan a kako kaže milanče-ubi ga masovnost  :mrgreen:
 
Nexus 500 (pogledajte samo neke od komponenti - npr. Kayabin amortizer iza) je vrh ponude sportskih maxi skutera, iza naravno T Maxa, i GP-a, ali ove druge ccm (250/300) su prepakirani X9. Nije to nista lose, samo su ipak vise okrenuti every-day voznji i touringu.

A stara 500tka (model do '06.) - e to je Nexus!!! :D
 
johnny the boy said:
po čemu je nexus vozniji i upravljiviji  :misli:
od x9 kada je to prepakirani jedan te isti skuter,ciklistike i mehanike 100 % iste  :jesus:
(x9 disk više naprijed)
dizajn je odličan a kako kaže milanče-ubi ga masovnost  :mrgreen:
ne kužiš ti,drukčiji oklopi na x9,nexus izgleda sportskije pa se samim time i bolje vozi i ovjes mu je automatski bolji,iako je isti! Inače vozio sam nexusa(300 sa shacalom) i moram priznati da sam se razočarao voznoscu,nije mi legao polozajem sjedenja niti osjecajem u vožnji.
Interesantno da u Trstu od milijardu skutera nema niti jednog jedinog nexusa!!  :misli:
 
biker4life said:
Nexus 500 (pogledajte samo neke od komponenti - npr. Kayabin amortizer iza) je vrh ponude sportskih maxi skutera, iza naravno T Maxa, i GP-a, ali ove druge ccm (250/300) su prepakirani X9. Nije to nista lose, samo su ipak vise okrenuti every-day voznji i touringu.

A stara 500tka (model do '06.) - e to je Nexus!!! :D
slažem se,nexus 500 sa slabijom bracom nema niti jednu točku zajedničku,možda vanjstina mrvicu ali i ona je razlika velika,pogotovo se vidi ako stavis 500ku kraj 250ke npr. Inače nexus 500 je čudo skuter,rekao bih definitivno najbolji omjer uloženo dobiveno u toj klasi!!
 
milanche said:
ne kužiš ti,drukčiji oklopi na x9,nexus izgleda sportskije pa se samim time i bolje vozi i ovjes mu je automatski bolji,iako je isti! Inače vozio sam nexusa(300 sa shacalom) i moram priznati da sam se razočarao voznoscu,nije mi legao polozajem sjedenja niti osjecajem u vožnji.
Interesantno da u Trstu od milijardu skutera nema niti jednog jedinog nexusa!!  :misli:
bolji a isti  (y)
 
milanche said:
slažem se,nexus 500 sa slabijom bracom nema niti jednu točku zajedničku,možda vanjstina mrvicu ali i ona je razlika velika,pogotovo se vidi ako stavis 500ku kraj 250ke npr. Inače nexus 500 je čudo skuter,rekao bih definitivno najbolji omjer uloženo dobiveno u toj klasi!!

Da, ali isto tako kada usporedis "stari" model sa aktualnim modelom steknes isti dojam, bar ja. Također, stari model je bio samo 500tka, po meni jedino ispravno za tu sasiju a i koncepciju i pogotovo imidž (nesto kao T Max - samo jedna ccm btw uzasno se osjecam sto sam ga i ovdje spomenuo, a bar tu smo bili bez njega :mrgreen: )!

Naime, pogledaj npr. samo "sitnice" i usporedi retrovizore na novom i starom. Stari ima iste retrovizore (dizajnom) kakvi se ugrađuju i na jednu Bimotu (zaboravio sam koju), plus prilicno lijepe zmigavce u istima, dok novi ima ove "mrsave" najobicnije na volanu. OK, znam - jeftinije, prakticnije, preglednije, ali na takvim sitnicama se gubi "duša". Postoji x takvih razlika.

Ne zelim da ovo netko shvati kao uvredu, ali za mene postoji samo jedan Nexus, onaj do redizajna (kojeg bih vjerovatno bio i kupio da su se neke stvari poslozile jos davno kada sam kupovao/gledao tu klasu skutera).

Nego, malo smo se udaljili s teme, naslov je Nexus 300, pa nebi volio da navedem clanove u off-topic... :wink: (y)


..offtopičar  :jesus:
 
johnny the boy said:
po čemu je nexus vozniji i upravljiviji  :misli:
od x9 kada je to prepakirani jedan te isti skuter,ciklistike i mehanike 100 % iste  :jesus:
(x9 disk više naprijed)
dizajn je odličan a kako kaže milanče-ubi ga masovnost  :mrgreen:

Mehanika je ista to veoma dobro znam,ali bas ciklistika i voznost je totalno drugacija,kazem imao sam ih oba znam sta pricam...  :jesus:  :jesus:

Sama rasporedjenost mase na prednjem kotacu doprinosi da je upravljiviji kroz zavoje od X9 koji je kao autobus u odnosu na Nexus-a...  
 
CIKA ZUBA said:
Mehanika je ista to veoma dobro znam,ali bas ciklistika i voznost je totalno drugacija,kazem imao sam ih oba znam sta pricam...  :jesus:  :jesus:

Sama rasporedjenost mase na prednjem kotacu doprinosi da je upravljiviji kroz zavoje od X9 koji je kao autobus u odnosu na Nexus-a...  

X9 250 je istina velik i tezak. Ali se s njime da drzati jako fine prosjeke otvorenom cestom. Ciklistika je pretpostavljam drukcija na Nexusu od X9 250, ali i X9 250 se je jako lijepo vozio (isto se nebi moglo reci za X9 500 osim na pravcu :? ). Pretpostavljam da samim time ni ciklistika na Nexusu 250/300 nije losa (dapace), ali nije ni blizu velikom bratu.

(y)

[quote author=dannyghost]
...offtopičar  :jesus:
[/quote]

:skriven: Guilty as charged :mrgreen:
 
CIKA ZUBA said:
Mehanika je ista to veoma dobro znam,ali bas ciklistika i voznost je totalno drugacija,kazem imao sam ih oba znam sta pricam...  :jesus:  :jesus:

Sama rasporedjenost mase na prednjem kotacu doprinosi da je upravljiviji kroz zavoje od X9 koji je kao autobus u odnosu na Nexus-a...  
često vozim kumov 300ie  8)  isto g... drugo pakiranje + neudobniji sic
 
biker4life said:
X9 250 je istina velik i tezak. Ali se s njime da drzati jako fine prosjeke otvorenom cestom. Ciklistika je pretpostavljam drukcija na Nexusu od X9 250, ali i X9 250 se je jako lijepo vozio (isto se nebi moglo reci za X9 500 osim na pravcu :? ). Pretpostavljam da samim time ni ciklistika na Nexusu 250/300 nije losa (dapace), ali nije ni blizu velikom bratu.

(y)

:skriven: Guilty as charged :mrgreen:
500-ica (nex) se već vozi kao pravi bike  :D
 
CIKA ZUBA said:
+ grijanje za prohladne jesenje dane....  :)  :)  :)
e, a opet ne pomaže puno po pravoj hladnoći,ili hlače ili hotcover za po gradu  (y)