Gilera Nexus 300ie

Za po gradu je možda nezgodan nekome zbog veličine ali on i nije napravljen da bi bio čisto gradski skuter već GT skuter kojim se možeš odvest na more ako hoćeš ( vjeruj mi jer sam išao nekoliko puta Pž-Crikvenica)...i to bez problema ;)
 
os nexus said:
Sinovi neba.......dobar proizvod je dobar proizvod.....ma koliko god mi šutjeli o tome..... Ne postoji bolji maxi skut za po gradu od nexusa bilo 250 ili 300 ccm.....


da si se koji put nexusom maknuo iz Osijeka....drugačije bi pričao.... :LOL:  :LOL:  :LOL:
a da negovorim kako se po kiši (sigurno nisi nikad probao) odlično vozi........
 
koma1 said:
da si se koji put nexusom maknuo iz Osijeka....drugačije bi pričao.... :LOL:  :LOL:  :LOL:
a da negovorim kako se po kiši (sigurno nisi nikad probao) odlično vozi........
jep.....tak je....ali nikad nije kasno nešto od toga učiniti
 
Maxpeed said:
Za po gradu je možda nezgodan nekome zbog veličine ali on i nije napravljen da bi bio čisto gradski skuter već GT skuter kojim se možeš odvest na more ako hoćeš ( vjeruj mi jer sam išao nekoliko puta Pž-Crikvenica)...i to bez problema ;)
slažem se, nije toliko nezgodan za po gradu koliko zaista u toj klasi ima boljih gradskih skutera, beverly je definitivno bolji za po gradu, ja za sat vremena picim na more, 700km pa ako ziv dođem reci cu da je bolji za van grada  :mrgreen:
 
nextrista said:
slažem se, nije toliko nezgodan za po gradu koliko zaista u toj klasi ima boljih gradskih skutera, beverly je definitivno bolji za po gradu, ja za sat vremena picim na more, 700km pa ako ziv dođem reci cu da je bolji za van grada  :mrgreen:

za van grada je odličan, napisao sam već da dobro leži i sve, samo moram gume promjeniti jer su dosta nesigurne, odnosno u banani
 
nextrista said:
slažem se, nije toliko nezgodan za po gradu koliko zaista u toj klasi ima boljih gradskih skutera, beverly je definitivno bolji za po gradu, ja za sat vremena picim na more, 700km pa ako ziv dođem reci cu da je bolji za van grada  :mrgreen:

Danas sam te vidio na obilaznici, 3 kofera i full oprema (majica bez rukava)  :LOL:
Nadam se da si sretno stigao  (y)
 
Jok to je bio izgleda neki drugi avanturist. ja i cura u jaknama i bez kofera (stvari smo ranije poslali na more). Put je bio iscrpan, do zgb starom ceatom a dalje autoput, dva pljuska su nas oprala, u komadu presjenih cca 600km, samo sa par stajanja i jedno sto osjetim sada neki cudan zvuk sa zadnjeg diska kao da struze a zvuk je poceo nakon drugog plhuska.osim toga sve pet
 
Onda je to netko drugi bio, jos jedan motor je bio iza njega. Zapazio sam ga po tim bocnim koferima, nisam jos vidio takvog nexusa...
 
dovla said:
Onda je to netko drugi bio, jos jedan motor je bio iza njega. Zapazio sam ga po tim bocnim koferima, nisam jos vidio takvog nexusa...


I ja sam vidio jucer prvi i jedini put crnog nexusa sa bocnim koferima u gradu, 2 tipa gore.
Ako mu je to 'setup' za grad, fali mu koja letva..  :mrgreen:
 
na koliko km se ide na servis 5 li 6 tkm? i što se mjenja tada i koliko košta servis?
 
na ital.forumu našao .  . servisni interval promjene motornog ulja na 10000km a kontrola na 5000km zašto kod nas mjenjaju na 6000km nexus 300 :misli:
 
pikaso said:
na ital.forumu našao .  . servisni interval promjene motornog ulja na 10000km a kontrola na 5000km zašto kod nas mjenjaju na 6000km nexus 300 :misli:
Pa cuj,kod nas je češće i frekventnije 'za svaki slucaj'... A i moraju od nečega živjeti serviseri...  :mrgreen:
 
aj to nekako i stoji jedno i drugo ,no kako prožvakati i objasniti promjenu na xc 250 na 2000km . .neki spominju malu količinu ulja  :misli: (1l.) drugi nedostatak filtera ulja :misli:
trći , kvalitetu ulja . . . .  nema kraja niti logike . .ako neko zna nek objasni

ps. nedavno na hondi jazz 250(bez filtera) prvi put čovjek promjenio ulje na 11000 ,jednostavno nije znao da se mjenja !! ulja je bilo dovoljno !!?? no,bilo je ko voda rijetko i crno,ko od dizela !! al honda ide . . . :shock:
 
pikaso said:
na ital.forumu našao .  . servisni interval promjene motornog ulja na 10000km a kontrola na 5000km zašto kod nas mjenjaju na 6000km nexus 300 :misli:
nebi škodilo ni da je svakih 2000 km al eto :p
 
pikaso said:
aj to nekako i stoji jedno i drugo ,no kako prožvakati i objasniti promjenu na xc 250 na 2000km . .neki spominju malu količinu ulja  :misli: (1l.) drugi nedostatak filtera ulja :misli:
trći , kvalitetu ulja . . . .  nema kraja niti logike . .ako neko zna nek objasni


Sam si si objasnio.
Sve navedeno zajedno je razlog za cesce izmjene.
IMHO bolje tako nego da je svake 3000 pa da ima filter koji bi kostao 50kn..


Ja na svom Agility-u isto tako mjenjam svake 2000 i ulje svaki put izgleda
katastrofalno i definitivno se osjeti razlika u radu masine nakon zamjene,
koje god ulje stavio (35-70kn/l..).
 
da nevjerovatno koliko se osjeti mirnoća rada poslje promjene ulja iako ga mjenjam (ipak ne na 2000) na 3000km no kako je s piggiom koji navodno mjenja na 10000km jeli to samo falš reklama ili stvarno bez bojazni može toliko . .. ili je možda stvar u ležajima radilice koji su kod kvalitetnijih skutera kao kod auta a kod mene su obični ili neobični ali kuglasti ležajevi .  .mislim da je tu bit sveg ,plus naravno filter od ulja  . . . evo pr. gilera nexsus ima ležaje na radilici nešto kao kod auta a kod xc je kuglični ,dok je kod x makasa yamahe nekakav tip igličastog ležaja ,što smatram bolju varijantu od kugličnog a goru od onog na nexsiju  .. .
dakle pri kupnji skutera ubuduće manual na pregled pa onda kupnja !! no mislim da bi ih bar polovica odustala kad bi vidjela koliko sklopova ima i koliko treba pojedine skolopove često kontrolirati i inače koliko je složeno ,naročito inekšn modeli