Gilera Nexus 300ie

pikaso said:
da nevjerovatno koliko se osjeti mirnoća rada poslje promjene ulja iako ga mjenjam (ipak ne na 2000) na 3000km no kako je s piggiom koji navodno mjenja na 10000km jeli to samo falš reklama ili stvarno bez bojazni može toliko . .. ili je možda stvar u ležajima radilice koji su kod kvalitetnijih skutera kao kod auta a kod mene su obični ili neobični ali kuglasti ležajevi .  .mislim da je tu bit sveg ,plus naravno filter od ulja  . . . evo pr. gilera nexsus ima ležaje na radilici nešto kao kod auta a kod xc je kuglični ,dok je kod x makasa yamahe nekakav tip igličastog ležaja ,što smatram bolju varijantu od kugličnog a goru od onog na nexsiju  .. .
dakle pri kupnji skutera ubuduće manual na pregled pa onda kupnja !! no mislim da bi ih bar polovica odustala kad bi vidjela koliko sklopova ima i koliko treba pojedine skolopove često kontrolirati i inače koliko je složeno ,naročito inekšn modeli


Jes vala, samo mi jos to fali, da biram skuter po vrsti lezajeva na radilici..  :mrgreen:
Dok god servisni intervali nisu kao na YZ450/WR450F i/ili Apriliji SXV450/550 (citaj: svaki vikend), necu se s tim zamarati.


Nece mu nista biti ako si malo "prilagodis" intervale, iako onda ne bi bilo na odmet
sipati nesto bolje ulje, ali kad je toliko malo ulja u pitanju i izmjena toliko jednostavna,
jednostavno nije vrijedno spomena.
 
kako misliš svake sedmice znači li to da mjenaju na 500km ili je nešto drugo u điru  :shock:  te koji bi ulje preporučio meni na xc sad stavljam silkolen scoot 10-40 80kn a 5-40 je 110kn ono je bolje, al ga navodno troši više i teško senabavlja . . koliko je mene upće potrebno ful sintetik ulje za normalnu upotrebu  :misli:  bili ipak bilo bolje jel bi mogao produžiti servis inter. na pr 5000km  znaš onaj fata je fat al dva puta je dva puta . . ako ga neznaš traži ga na pp
 
pikaso said:
kako misliš svake sedmice znači li to da mjenaju na 500km ili je nešto drugo u điru  :shock:  te koji bi ulje preporučio meni na xc sad stavljam silkolen scoot 10-40 80kn a 5-40 je 110kn ono je bolje, al ga navodno troši više i teško senabavlja . . koliko je mene upće potrebno ful sintetik ulje za normalnu upotrebu  :misli:  bili ipak bilo bolje jel bi mogao produžiti servis inter. na pr 5000km  znaš onaj fata je fat al dva puta je dva puta . . ako ga neznaš traži ga na pp


Broj radnih sati se gleda kao servisni interval za one gore spomenute.. i neki bi se komotno
mogli servisirati svakih par dana..


Nije bitno tocno koliko cesto, samo kazem da ne treba pretjerivat sa kukanjem jer ovo sa
XC-om uopce nije toliko strasno. Ja na svom Agility-u imam isti interval i ulje mjenjam u
pravilu svakih mjesec i pol.. 10 minuta posla.


Stavljaj ulje ono koje je preporuceno po manualu. Nisam rekao da mjenjas gradaciju nego
kvalitetu.. dakle nemoj bas Inino ulje sipat unutra..  :mrgreen:


Za Agility-a je 15W40.. ali ja sam sipao unutra 10W40 i ostat cu na njemu jer realno
stvar je prakticki ista, a u 10W40 mozes birati sve od mineralnog do full sintetike, od
30kn do preko 80kn po litri.


Buduci da radim preko 1000km mjesecno pa mi intervali dolaze jako brzo, valvoline mineralno
ili polusinteticko je IMHO dovoljno dobro, a kosta 40-50kn litra.. i jos mi nakon svake 3
izmjene ostane taman dovoljno viska da cetvrtu izmjenu napravim gratis.


Full sintetika ti apsolutno ne treba.
Ja u kawasakiju imam cisto mineralno ulje i to po preporuci samog kawasakija, motul 5100
15W50.. nije jeftino, a mineralno!


Uglavnom, koliko god dobro ulje sipao, ja interval ne bi razvlacio za vise od 50%..
Dakle ako je interval 2000km.. 3000km je vec 50% "kasnije" i to je maksimum koliko bi ja
sebi dozvolio.


Naravno, dok je skuter pod garancijom, s tim se ne bi igrao, servisna knjizica je onda zakon.
 
pravo zboriš  (y)  samo mi nije jasna "politika" intervala pojedinih modela . . .  znaš prije sto godina što je igralo za mz-eja to je bilo dobro i za javu pa i tomosa :misli: . . no sad su druga vremana ili ti drugi zajebi :shock: . .  koće ga znat ,a i nismo švicarci  :shock:
 
pikaso said:
pravo zboriš  (y)  samo mi nije jasna "politika" intervala pojedinih modela . . .


Vidim sto te pati, ali realno.. ni ne treba ti biti jasna.


Ako ti je stalo do garancije na novom vozilu, pridrzavat ces se male crne servisne
knjizice pa makar u njoj pisalo da nakon svake nedjeljne vikend djir-kave moras doci
po zig kod dezurnog majstora u ovlastenom salonu.


Nakon sto garancija prodje, na tebi je da odlucis da li je tvoje misljenje o tome kad
trebaju biti servisni intervali 'ispravnije' od onoga sto su kymcovi inzinjeri tamo napisali.
 
Pošto sam zainteresiran za navedeni skuter, bilo bi mi drago pročitat review vlasnika istog...cijene servisa,registracija,mane,vrline...sve... :mrgreen: 
Ali isključivo vlasnici,a ne ovi rekla-kazala to me ne interesuje  :mrgreen:
Pa ako ima dobrih duša bio bi zahvalan  (y)
 
Fran Zgb said:
Imas 27 stranica topica, ne kuzim kaj ti jos treba lol
a jos si i bezobrazan
Samo sam čeka takve ko ti... :mrgreen:
Da, sve stranice su prelistane i malo toga konkretnog...većinom mlaćenje prazne slame... ;)
Ako ko ima volje, hvala mu, ako ne neka preskoči ovu temu  ;)
 
baldeks said:
Samo sam čeka takve ko ti... :mrgreen:
Da, sve stranice su prelistane i malo toga konkretnog...većinom mlaćenje prazne slame... ;)
Ako ko ima volje, hvala mu, ako ne neka preskoči ovu temu  ;)

cijene servisa i mane već imaš napisane, cijenu registracije nades za 3 min googlanja a vrline su sve ostalo
malo se potruditi ne biti gotovan
 
baldeks said:
Pošto sam zainteresiran za navedeni skuter, bilo bi mi drago pročitat review vlasnika istog...cijene servisa,registracija,mane,vrline...sve... :mrgreen: 
Ali isključivo vlasnici,a ne ovi rekla-kazala to me ne interesuje  :mrgreen:
Pa ako ima dobrih duša bio bi zahvalan  (y)

Najbolje bi bilo da negdje nađeš testnog pa napraviš "par" kilometara.

Ostalo je vise manje sve poznato kako Fran kaže. Quasar koji ga pogoni je vrlo dobar stroj, skuter u globalu i nema nekih slabih tocaka, u biti dobar dio onoga sto spada pod dojmove drugih je vec receno.

Stvarno mislim da, pogotovo jer si ti dugo na forumu i pratis podforum o skuterima, mislim da bi test voznja bila najbolje rjsenje. (y)
 
biker4life said:
Najbolje bi bilo da negdje nađeš testnog pa napraviš "par" kilometara.

Ostalo je vise manje sve poznato kako Fran kaže. Quasar koji ga pogoni je vrlo dobar stroj, skuter u globalu i nema nekih slabih tocaka, u biti dobar dio onoga sto spada pod dojmove drugih je vec receno.

Stvarno mislim da, pogotovo jer si ti dugo na forumu i pratis podforum o skuterima, mislim da bi test voznja bila najbolje rjsenje. (y)
Da, slažem se...nažalost Piaggio ne nudi testne modele (ode u ŠI) pa ću morat žicat  8)
Ma sitim se iscrpnih izvještaja tebe i Libertyja pa bi bilo dobro i ode pročitat  (y) ..al ok  ;)
Hvala  (y)
 
baldeks said:
Da, slažem se...nažalost Piaggio ne nudi testne modele (ode u ŠI) pa ću morat žicat  8)
Ma sitim se iscrpnih izvještaja tebe i Libertyja pa bi bilo dobro i ode pročitat  (y) ..al ok  ;)
Hvala  (y)

Ja nažalost nemam nekakvih iscrpnih iskustava sa ovim skuterom uparenim sa agregatom iz naslova, tako da bojim se mogu biti od prevelike pomoci. (y)
 
biker4life said:
Ja nažalost nemam nekakvih iscrpnih iskustava sa ovim skuterom uparenim sa agregatom iz naslova, tako da bojim se mogu biti od prevelike pomoci. (y)
Ma sve ok  ;) 
Nisam trazija nikakve iscrpne izvještaje, čisto u par rečenica da vlasnik složi dojmove...ne triba se dizat panika  ;)
 
baldeks said:
Ma sve ok  ;) 
Nisam trazija nikakve iscrpne izvještaje, čisto u par rečenica da vlasnik složi dojmove...ne triba se dizat panika  ;)

iz moje perspektive, obzirom na ono sto sam procitao i sto su mi vlasnici rekli (što nexusa što drugih skutera sa tom mašinom), i obzirom na nešto sitno iskustva koje imam sa Quasar mašinama

rekao bih da sa agregatom nema brige, čak ni na duge pruge (dobro odrzavan ne vidim zasto nebi prosao bar 100 t km)
od ostalih komponenti isto mi se ne cini da bi trebalo biti problema
dizajn - subjektivno
polozaj za upravljacem, prtljazni prostor - svakako probati prije kupnje pa donije vlastiti sud
isto vrijedi i za vozne osobine/performanse
cijene dijelova i servisi - slicno kao i za druge piaggio skutere te klase, pa mozes npr procitati libertyjev review x9
 
biker4life said:
iz moje perspektive, obzirom na ono sto sam procitao i sto su mi vlasnici rekli (što nexusa što drugih skutera sa tom mašinom), i obzirom na nešto sitno iskustva koje imam sa Quasar mašinama

rekao bih da sa agregatom nema brige, čak ni na duge pruge (dobro odrzavan ne vidim zasto nebi prosao bar 100 t km)
od ostalih komponenti isto mi se ne cini da bi trebalo biti problema
dizajn - subjektivno
polozaj za upravljacem, prtljazni prostor - svakako probati prije kupnje pa donije vlastiti sud
isto vrijedi i za vozne osobine/performanse
cijene dijelova i servisi - slicno kao i za druge piaggio skutere te klase, pa mozes npr procitati libertyjev review x9
Da ...skuter bi mi trebao za every day upotrebu, gradska vožnja plus duže ture....puno km prelazim sa skuterom pa bi i s njim...Runner me zadovoljava al kad su u pitanju duže ture u dvoje tu kaska...jednostavno putna brzina nije velika, a i žao mi ga je gazit... ;)  po svemu ostalom je super i zadovoljan sam...zato mislim za moje potrebe Nexus je pravi odabir  (y)
Hvala ti, listam ostale teme za potrebne informacije  (y)
 
Evo da ti ja napišem svoje misljenje.
Ja ga iman tri godine i napravi san 15000. U toj kilometraži nisan ima nikakvih problema samo redovito minjat ulje i filter i filter airboxa i neobavezno mijesečno provijerit tekučinu za hlađenje motora.Ja san super zadovoljan sa skuterom. Bi san  nedavno na tehničkom pregledu i sve skupa je koštalo sa osiguranjem oko 900 kn.
 
ivan.k15 said:
Evo da ti ja napišem svoje misljenje.
Ja ga iman tri godine i napravi san 15000. U toj kilometraži nisan ima nikakvih problema samo redovito minjat ulje i filter i filter airboxa i neobavezno mijesečno provijerit tekučinu za hlađenje motora.Ja san super zadovoljan sa skuterom. Bi san  nedavno na tehničkom pregledu i sve skupa je koštalo sa osiguranjem oko 900 kn.
Hvala  (y)
Ako može jedno pitanje...koliko te redovni servisi koštaju otprilike  :misli:
 
Za servis neznan koliko kosta. Ulje,filter,svićicu prominin sam a I sam san promini remen,rolice i ublaživač remena.Ne znam ali same ruke nebi trebale biti više od 100-200kn naravno bez materijala.
 
ivan.k15 said:
Za servis neznan koliko kosta. Ulje,filter,svićicu prominin sam a I sam san promini remen,rolice i ublaživač remena.Ne znam ali same ruke nebi trebale biti više od 100-200kn naravno bez materijala.
Ok, mislija san da to radiš u ovlaštenom...svejedno hvala  (y)
 
baldeks said:
Samo sam čeka takve ko ti... :mrgreen:
Da, sve stranice su prelistane i malo toga konkretnog...većinom mlaćenje prazne slame... ;)
Ako ko ima volje, hvala mu, ako ne neka preskoči ovu temu  ;)

Nećeš požalit ako si ga uzmeš,pogotovo ako ti je za svaki dan jer pod sicem imaš i više nego dovoljno mjesta za sve moguće sitnice a još ako si uzmeš i kofer imat ćeš i viška mjesta :)
Potrošnja ti se kreće između 3,5-4,5 ovisno o načinu vožnje...
Što se tiče dužih vožnjica,tu se ne moraš brinuti jer je sjedalo udobno i jedino što ćeš morat isprobat je da li ti odgovara položaj sjedenja jer je to po nekima minus ako si malo višeg rasta...a pošto sam ja 170 cm,s tim nemam problema.
Servisni intervali su ti svakih 5,6 k km ovisno koliko ti je stalo do motora...ja sam sad na 16k i sitno km i nikad nisam imao nikakvih problema s motorom...toči i vozi ;)

Po zavojima dopušta stvarno jak ulazak u nagib i nije sklon iznenađenjima jer konstantno imaš osjećaj za to što će motor napraviti i kako će reagirati...
Zadnji amortizer se može podešavati u 4 pozicije za različite tipove vožnje...
1.kad se voziš sam
2.sam plus prtljaga
3.ti plus suvozač/ica
4.ti,suvozač/ica plus prtljaga

Pošto sam iz Požege a radim na moru mogu sa sigurnošću reći da s njim možeš i na more...

Ovo ti pišem sa terase birca u Karlobagu jer idem do Zadra ( krenuo iz NV ),i trenutno se ne mogu sjetiti što da ti više napišem...pa ako budeš imao još pitanja slobodno se javi i pomoću ti koliko budem mogao a ako budeš negdje u blizini Crikvenice javi se pa ćemo organizirat i neku probnu vožnju da se sam uvjeriš u sve što sam napisao...

Pozz ;)