Cortez
New member
pikaso said:da nevjerovatno koliko se osjeti mirnoća rada poslje promjene ulja iako ga mjenjam (ipak ne na 2000) na 3000km no kako je s piggiom koji navodno mjenja na 10000km jeli to samo falš reklama ili stvarno bez bojazni može toliko . .. ili je možda stvar u ležajima radilice koji su kod kvalitetnijih skutera kao kod auta a kod mene su obični ili neobični ali kuglasti ležajevi . .mislim da je tu bit sveg ,plus naravno filter od ulja . . . evo pr. gilera nexsus ima ležaje na radilici nešto kao kod auta a kod xc je kuglični ,dok je kod x makasa yamahe nekakav tip igličastog ležaja ,što smatram bolju varijantu od kugličnog a goru od onog na nexsiju .. .
dakle pri kupnji skutera ubuduće manual na pregled pa onda kupnja !! no mislim da bi ih bar polovica odustala kad bi vidjela koliko sklopova ima i koliko treba pojedine skolopove često kontrolirati i inače koliko je složeno ,naročito inekšn modeli
Jes vala, samo mi jos to fali, da biram skuter po vrsti lezajeva na radilici..
Dok god servisni intervali nisu kao na YZ450/WR450F i/ili Apriliji SXV450/550 (citaj: svaki vikend), necu se s tim zamarati.
Nece mu nista biti ako si malo "prilagodis" intervale, iako onda ne bi bilo na odmet
sipati nesto bolje ulje, ali kad je toliko malo ulja u pitanju i izmjena toliko jednostavna,
jednostavno nije vrijedno spomena.