Gilera Nexus 500 - General Topic

1. dB killer je umetak napravljen od cijevi manjeg promjera od onog na izlazu topa i smanjuje buku (dB=mjera za tlak zvučnog vala, killer=ubojica, asasin).

2. borer je germanizam za svrdlo, alat za obradu, odnosno bušenje metala, drva, kamena i drugih materijala

3. ne, mašina lakše diše i zahvalna ti je na tome, ali... vidi točku 5.

4. svi koji se bez previše mudrijanja mogu nataknut na završnu cijev auspuha

5. možda, ali za bit sto posto siguran, trebalo bi radit ispitivanje na ispitnom stolu ili valjcima prije i nakon ugradnje, te u skladu s rezultatima testa korigirat smjesu (ako treba, naravno)

:mrgreen:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
Shepa said:
1. dB killer je umetak napravljen od cijevi manjeg promjera od onog na izlazu topa i smanjuje buku (dB=mjera za tlak zvučnog vala, killer=ubojica, asasin).

2. borer je germanizam za svrdlo, alat za obradu, odnosno bušenje metala, drva, kamena i drugih materijala

3. ne, mašina lakše diše i zahvalna ti je na tome, ali... vidi točku 5.

4. svi koji se bez previše mudrijanja mogu nataknut na završnu cijev auspuha

5. možda, ali za bit sto posto siguran, trebalo bi radit ispitivanje na ispitnom stolu ili valjcima prije i nakon ugradnje, te u skladu s rezultatima testa korigirat smjesu (ako treba, naravno)

:mrgreen:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
e bravo puno hvala,to cijenim konkretni i temeljit odgovor,nema sta ko zna,zna !!!. Znaci od sveg ovog za dobit malo zesceg zvuka najbolje mi je ostavut serijski ispuh samo skinut taj db killer uz uvjet da tako mogu proc tehnicki pretpostavljam...
 
PODEROSO said:
jel ovo onaj tvoj nexus opet po njuskalu se vucara ako se ne varam,a i trazi dobre novce za njega,steta takav motor prodati ti masteri mogu okrenuti 100000 km bez problema,samo trebat znat s njima"redovan servis i lagano na hladno i neces ga nikad satrati,al ljudi su sirovine sjede ujutro na motor upali i ful gas odma i normalno da sve polupa...nije zvaka za seljaka...
je da to je moj bivsi nex, vidim da ga covjek hoce mjenjati za motor..jbg
da cijena je paprena... :D
 
Opcenito svaki motor se vise unistava sa NE original auspuhom. Neznam ko je vama rekao da ce masina prec vise km sa akrapima ili necim drugim, pogotovo ako je bez prigušivača.
 
ybr125 said:
Opcenito svaki motor se vise unistava sa NE original auspuhom. Neznam ko je vama rekao da ce masina prec vise km sa akrapima ili necim drugim, pogotovo ako je bez prigušivača.
Imaš nekakvo znanstveno uporište za ovo boldano, ili te samo nerviraju glasni auspusi?

:misli:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Evo ovako recimo da imas motor sa original auspuhom i da u potpunosti maknes auspuh sa motora koji bi više trajao?

Tako da je auspuh bez prigušivača sigurno izmedu ova dva primjera koja sam naveo.Nije da motor neće voziti i trajat ali original je opcenito sve najbolje.

A inace obozavam motor koji se čuje šta jače ali i sam vozim motor sa original auspuhom :)
 
Isto kao da stavis gasmasku, ljepse dises, ne!?
Vidis, mozda bi duze i zivjeli..jedno stotku bar
 
Kod motora to nije gasmaska vec regulira izlazak plinova i sta ja znam sve cega (da ziva vatra ne ide van) ...  Da im "gasmaska" šteti onda bi se novi motori proizvodili bez auspuha.
 
Ekipa ima li ko za nexusa 500 zadnji blatobran s nosacem prodati,naime kupio sam bez blatobrana al uzasno prska po mokrome i zasere cili motor
 
PODEROSO said:
Ekipa ima li ko za nexusa 500 zadnji blatobran s nosacem prodati,naime kupio sam bez blatobrana al uzasno prska po mokrome i zasere cili motor

pogledam ti ja možda mi je ostao negdje, znam da sam prodao bez al se nemogu sjetit jel sam kupio sa ili bez
 
ybr125 said:
Kod motora to nije gasmaska vec regulira izlazak plinova i sta ja znam sve cega (da ziva vatra ne ide van) ...  Da im "gasmaska" šteti onda bi se novi motori proizvodili bez auspuha.
Mozda nikad nisi cuo za eko norme, buku i tak to
 
PODEROSO said:
Ekipa ima li ko za nexusa 500 zadnji blatobran s nosacem prodati,naime kupio sam bez blatobrana al uzasno prska po mokrome i zasere cili motor

meni je ostao, moram ga samo iskopat, javim ti se cim ga nadem
 
PODEROSO said:
Ekipa ja bih htio stavit neki bolji auspuh na nexa ono da dobijem zesci zvuk ,e sad me zanima sta vi preporucujete akrap il nesto drugo ,?sta dobivam sta gubim?performanse ,da li steti masini,?problemu na tehnickom?da li treba u slucaju promjene lonca novu mapu stelati odnosno smjesu ubrizgavanja ili sta vec ? Da li je to sistem samo plug,n play ili moram dodatno  kemijati? Ajmo nexusasi znalci da vas cujem a ida malo ovu nasu rubriku dignem mali jer vidim slabo se pise ,ili nije valjda da nexus 500 polako izumire...

Ja sam prvo stavio malossi multivar, preporodio se motor - puno ljepse i bolje ubrzava i nema "rupa" u ubrzanju
Nakon toga sam stavio leo vince 4road i sportski filter zraka, mislio sam da cu dobiti samo zvuk ali iznenadjujuce motor ide jos bolje, osjeti se na svim brzinama..
Bez db kilera je malo preglasan za grada, ali na otvorenom je super

Toplo preporucujem svima...
 
Znaci ovako  gledam dva lonca MIVV URBAN,I LEOVINCE ONE EVO 2,  dakle cijene su tu negdi sta vi  preporucate ?oba dva su slip-on pretpostavljam bez kemijanja,znaci zasarafi i to je to. Zelim dobar zvuk  znaci sto jaci i dublji sta preporucate,ajmo iskustva ? Da li posli novog lonca treba jos sta stelat mapu ubrizgavanja il slicno
 
Ljudi jel ima ko iskustva s dr. pulley rolicama na variomatu s 8 rolica ?
Imam master 492 na x10-tki i volio bi malo "poravnat" one vibracije između 3000-4000rpm.
Vidim u temi da je većina stavljala variomate malossi i polini možda bi mi i to bila opcija ukoliko bi dobio donekle normalne okretaje mašine s njima, jer ipak ovo kaj vozim je gt skuter, a ne sportiva.
Sad imam sljedeće okretaje na konstatnom gasu
- 60km/h 3500rpm
- 80km/h 4100rpm
- 100km/h 5000rpm
- 120km/h 6000rpm
-140km/h 7000rpm
- 160km/h mislim oko 7300rpm

Pri naglom kretaju okretaji motora sad s standardnim rolicama 21,4g  idu na nekih 5200-5300rpm to je ujedno i područje najvećeg momenta, i kasnije rastu prema maksimalnom broju ako se nastavi ubrzavati.
Što mislite o ugradnji tvrđe opruge kontrasta na kvačilu ( koliko okretaja bi mogao dić s njom recimo bijelom malossi ili plavom polini?) te oprugama kvačila na kolko bi mogao pomaknut da se kvačilo aktivira, sad lovi već na 2500rpm?

Koje okretaje okvirno imate vi koji imate sportske variomate pro gore spomenutim brzinama?

Znam da je puno konkretnih pitanja ali hebi ga takve sam struke, a nemam iskustva s kemijanjem na 500-tkama, a ovak iz prve ruke su mi najbolje povratne informacije.

 
Šogor ima dr.pulley na tom agregatu kod Beverlyja i najbolji frend na Scarabeu 500...skuteri kreću s manje okretaja, špica je na cca 1000 rpm manje (meni je na Beverlyju 250 uredno dolazio do 145 po satu a na Malossi rolicama na 140 dolazio do blokade) na gore navedim 500-tkama dr. Pulley su bile jedina modifikacija