Gilera Runner 50

grows99

New member
Pozdrav,zelim kupiti runnera 50 ali ne mogu se odluciti izmedu starijeg i novijeg modela..sto mi preporucujete???
 
- mislim da je prvenstveno stvar financija tj. razlike u cijeni između dva navedena. Na stranu to, kako se ono kaže, mlađe je slađe. :mrgreen: U načelu oba su provjereni i pouzdani skuteri. Preporučam samo zaobiči onu "Pure Jet" (injection) verziju kod starog Runnera, jer su se karburator verzije (SP) pokazale kao kvalitetnije i bolje za naše prilike.

Osim toga malo prolistati teme:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,174149.0.html

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,154097.0.html

:paper:
 
Znaš li možda kolika je max brzina starije i novije verzije i koja je verzija bolja sa  sređivanje(tuning)
 
Meni je bolji starij model 9999 puta i nekako je jednostavnije slozen, novi ti ima naprid 14 cola nazad 13 cola pa je ka ajmo rec malo vozljivij. Za tuning su ti isti jer su to piaggio masine sve je isto doslovno, ako padnes sa novog modela skuplje je sve dva puta , za starog ima dijelova di oces.
Nemoj puno ulagat u 50 ccm jer je to rupa bez dna, nikad nemos vise stat od puvalice pa do garniture i onda uvik nesto
 
Starije su brze nego novije
Tuning ti je isti (masina je ista)
Novija ima drugacije dimenzije guma (nemas preveliki izbor guma)
Sad je stvar ukusa i financija ;)
 
grows99 said:
Znas li mozda zasto je stariji brzi??

radi eco normi najvise tipa ajmo dat primjer ova masina je eco 2 a ova eco 4 pa je zagusen za manje co2 ispusnih plinova i tako to
 
Odlucio sam se za noviju verziju Runnera,i sada me zanima kakvo je odrzavanja i kolika mu je potrosnja(2T)??
 
Stari moj, kaj ti malo prcaš po forumu, pa otvorio si barem 3-4 teme za različite motore??
Sad ovo, sad ono.
 
Je@enih pedeset kubika moze odrzavat i penzioner pa nebi da se raspitijes o ducati s4rs sta je to veliki servis mikroremen,remen,kugle filter zraka goriva i oni ka ulosci od poklopca variomata
 
grows99 said:
Odlucio sam se za noviju verziju Runnera,i sada me zanima kakvo je odrzavanja i kolika mu je potrosnja(2T)??

Mislim da je na sva pitanja odgovoreno već x puta, samo treba malo potražiti.

Održavanje je jednostavno i razmjerno jeftino, potrošnja bi mogla biti i manja za 50ccm, ali opet nije to neki trošak, samo nemoj zaboraviti sipati 2T ulje.

Noviji model je na tržištu od 2006. godine, tako da ni on više nije u cvijetu mladosti, a model prve generacije već je i malo teže naći u originalnom i očuvanom stanju i sa malo vlasnika.

Stari model je vjerovatno sitno brži (mada je agregat isti), ali to je upitno nakon svih tih godina i tko zna kakvog održavanja. Ja bih tražio čim mlađi primjerak, a opet ne previše skup, jer sve te "sportske" pedesetice danas kao nove koštaju dosta, a već kroz 1-3 sezone izgube jako puno na vrijednosti, a nakon toga im vrijednost ipak sporije pada.

Od konkurencije među tim "sportskim" skuterima od 50ccm, mogu preporučiti Yamahu Aerox 50ccm, imao sam je davnih dana (imao sam i Runnera, ali 180SP, mada sam isto tako i vozio više različitih primjeraka, 50SP, 125FX, 180FXR, 180SP, 180VXR, 200VXR... noviji model ST125/200 nisam vozio)...
 
Stari runner je bomba teska, jednostavnost, dizajn koji nece nikad zastarit, meni osobno je to pojam od skutera runner stari model i zip sp....
Yamahu nemoj jer je premala ja sa 187 nekako san cili skucen al zato minarelli masina koja traje masu jos brembo kocnice
 
JosipSt said:
Stari runner je bomba teska, jednostavnost, dizajn koji nece nikad zastarit, meni osobno je to pojam od skutera runner stari model i zip sp....
Yamahu nemoj jer je premala ja sa 187 nekako san cili skucen al zato minarelli masina koja traje masu jos brembo kocnice

Ima "stari Runner" i svojih nedostataka i to ne malo - diskutabilna završna obrada, prekidači ne vole vlagu i mokro, dimenzije kotača, šasija se uvija na jačim primjercima pri konkretnijoj vožnji zavojima (pogotovo onima bez duplog zadnjeg amortizera, a imaju ga samo 4T verzije 125, 180 i 200ccm), plastike pucaju i kod manjih padova, često ispada staklo na retrovizorima, bočna nogara na šustu, kod 4T verzija (125, 180 i 200) LEADER agregat bi mogao biti i bolje napravljen (mada su performanse na nivou - tu je problem sa mješanjem ulja i goriva), kratak interval izmjene ulja kod iste te mašine, iz današnje perspektive je ipak zastario, itd. - ali u globalu je to jako dobar "sportski" skuter (ako ga se promatra u tim "sportskim" okvirima). Dijelovi su jeftini, performanse agregata su na gotovo svim verzijama vrhunske, skuteri su lagani i vozni, itd.

Po pitanju trajnosti agregata (50ccm), Minarelli i Piaggio su tu negdje, oba u vrhu klase, dobri i trajni. Kočnice na Aeroxu bi mogle biti i bolje.

Nedostataka Aeroxa sam se dotakao na linku u svom prvom postu u temi, samo je trebalo kliknuti, pa pročitati:

biker4life said:
Aerox

+ minarelli agregat
+ ciklistika
+ kvaliteta skutera
+ dizajn skutera i felgi
+ dosta veliki prostor pod sjedalom u okvirima klase
+ dobavljivi i jeftini dijelovi
+ solidne performanse u okvirima klase

- visim/velikim ljudima premali
- suvozacev sic je neudoban i smijesne velicine
- kocnice pod opterecenjem i nisu nesto (voznja u dvoje)
- mozda pretvrdi prekidaci (na dodir)

Kod Aeroxa je dobro traziti modele "Aerox Replica" jer u pravilu (ovisno i o godistu) imaju nesto vise opreme od "obicnog" Aeroxa, mada je to vise sminkerske naravi (carbon look satovi, obrtomjer i sl.).

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,174149.msg2743590.html#msg2743590
 
Negdi san procita/mozda cak cua da se vise ne proizvode runneri st 125/200 pa me usput zanima jel to istinita inf ili  :misli: :misli:
 
JosipSt said:
Negdi san procita/mozda cak cua da se vise ne proizvode runneri st 125/200 pa me usput zanima jel to istinita inf ili :misli: :misli:

Neznam, ali bi mogla biti. Na stranicama od uvoznika više nema modela ST200 u ponudi, mada bi se vrlo vjerovatno dalo naći kakav "zaostali" kao salonsko vozilo negdje, jer je to kod Piaggia čest slučaj, sječam se da su sezonama rasprodavali zadnji V2 Tuono i RSV. Čak do pred 2-3 sezone ih se dalo nači, a proizvodnja zaključno cca. 2008.

Bilo kako bilo, bojim se da Gilera kao brend nema blistavu budučnost a i nisam jedini koji tako misli (osobno mi je žao jer sam dugo imao i vozio Gileru, te štovao brend kao takav), dobar broj modela se prebacio u Aprilia skuter program (Nexus>SR MAX, GP800>SRV850), ovo šta je ostalo je vrlo skromno: Stalker 50, Runner 50/125, Nexus 300, Fuoco 500, GP 800 - bar sudeći po web stranicama, međutim navodno se u IT nudi još samo Runner (izvor: MP godišnji katalog 2015), a uz to u gami nema nikakvih noviteta/redizajna 6-7 sezona (samo se gase pojedini modeli ili izvedbe, npr. Nexus 500), a i prodaja opčenito ne ide baš bajno, pa čak ni u usporedbi sa ostatkom Piaggio game. Dugo se "šuška" da bi se brend mogao i ugasiti, šteta, prije 10ak godina se pričalo i o R600 motociklu sa Suzukijevom mašinom, a onda je slijedom raznih događaja, za Gileru, sve krenulo nizbrdo (vjerovatno je sam početak bio još 2004. kada je Piaggio preuzeo Apriliju).

Gilera SuperSport 600 (prototip od prije 10ak godina):
hkpRbAm.jpg
 
Evo jednoga starog runnera dok sam ga još imao...sve je jeftinije za uzdržavanje a i dijelovi su skoro bedava :wink: samo primjer da napišem kad sam farbo plastike nanovo svakog ličara kojeg sam pitao za cijenu ni jedan nije bio jeftiniji od 250€ za sve plastike a za 200€ sam našao chrom komplet plastika na ebayu :mrgreen: :mrgreen:

...evo slikice...
GroteFoto-TECHEWGX.jpg


GroteFoto-V6E8UF7Y.jpg
 
Lucky78 said:
Evo jednoga starog runnera dok sam ga još imao...sve je jeftinije za uzdržavanje a i dijelovi su skoro bedava :wink: samo primjer da napišem kad sam farbo plastike nanovo svakog ličara kojeg sam pitao za cijenu ni jedan nije bio jeftiniji od 250€ za sve plastike a za 200€ sam našao chrom komplet plastika na ebayu :mrgreen: :mrgreen:

...

Ja sam svojevremeno (prije 6-7 godina) bio farbao jedan set velikih plastika, izašlo me bilo 200 kn (cca. 27 €) po plastici, tj. sa još nekim sitnicama (prednja maska, rukohvati, poklopac kod svječice, itd.) ravno 1.000 kn (cca. 130 €) sve skupa... boja Piaggio 121 mat siva (originalna)...

Btw, evo i moga cvaje 180, davnih dana:
> http://i.imgur.com/H0WQn3s.jpg
> http://i.imgur.com/O3yzKx5.jpg

Ja sam ga bio kupio kao rabljenog sa cca. 15.000 km, a prodao sam ga sa oko 38.000 km, a u to sam vrijeme osim redovnog održavanja, tj. što se kvarova tiče promjenio jedne namotaje paljenja (cca. 700 kn), čini mi se 2 pumpe vode (ne sječam se cijene, nije puno), 1 set svih prekidača na volanu (50-70 kn / kom) i jednu brtvu na samoj mašini koja je proslinila antifriz na cca. 35 k km (150 kn set svih brtvi).

Na 30-i-sitno tisuća km sam bio stavio sportski variomat Malossi Multivar 2000 sa pripadajučim utezima (čini mi se 12,5 gr.), te bijelu veliku oprugu, izuzev toga skuter je bio potpuno serijski.