Gilera Runner 50SP 2007 - by stipe_zd

stipe_zd

Member
evo, ponukan libertyjem i njegovim reviewom, racunam da bi bilo lipo imati sve o motoru na jednom mjestu...


Svidja mi se njegova tema, pa cu ga, ajmo reci, kopirati (nadam se da se nece ljutiti)


pa eto, stavljat cu u ovu temu sve popravke, mane, sve sto budem radio na svom runneru.
Za sad je mala kilometraza i nije se nista ni ekstra radilo, al eto, nek bude tu


Pa da pocnemo...
 
24.03.2011.

skuter ima ravno 4700km


kupljen u jednom malom mistu kraj drnisa, u kasne vecernje sate, nakon poziva svog starog da jedan didica prodaje motoric, nakon laganog cjenjkanja :) ...

isli smo cura i ja po njega i mogu reci da me ugodno iznenadio...
godiste je 2007 i tad je zadnji put opran  :palacdolje:  , bio je pun prasine, ali nigdje ogreban, sa givi kuferom otraga  (y)
u tih 4 godine sto je bio kod njega, didica nije niti jednu jedinu kunu ulozio u njega, samo je sio i vozio po selu... jedino se zalio da mu se znao tu i tamo ugasiti i vise ne upaliti, da pretpostavlja da je do karburatora, al ok, vidit cemo...
na prvom djiru primjecujem da jos ima blokade na sebi :D  dido govori da je skinuta samo sa variomata
dajem djedici novce, i sjedam na njega i "picim" u zadar
nakon tri sata "voznje" stizemo u zadar, voznje u navodnike, jer max brzina od 40km/h se ne moze nazvati voznjom...
prvi dan gotov...
 
25.03.2011

skuter ima 4817km

evo par slikica, skuter je kod cure, pere ga :D prljav je za popizditi, ja na poslu pa ne mogu nista...


250320111453.jpg



250320111448.jpg



250320111450.jpg



250320111451.jpg



250320111449.jpg



popodne stavljena veca dizna(64) i skinuta blokada sa auspuha

stavljen giannelli za probu, skuter radi odlicno i na pravcu postize brzinu od 103km/h, sto je gps-om cca 90km/h

al buduci da se dosta cuje i da je ovo lipi, fini motoric, vracamo sve na serijalu...

sad na pravcu ide cca 85, 90...

stavljena nova svjecica, isto original za piaggio (champion), promjenjena zadnja guma (cavao se zabio) stavljena dunlop 207 rs...
 
03.04.2011

skuter ima 5223km


ugasio se i jedva sam ga upalio...
konzultacija sa forumom, zakljucak je da je cdi crkao...
kupljen novi u autokresi, rms, 120tak kn, stavljen i radi ka urica :)
 
27.04.2011

skuter ima 5576km


dosta trosi po gradu, skoro 5 litara, pa nakon konzultacije na forumu, stavljam diznu 60 i limicu na karburatoru...
potrosnja je pala skoro litru (na 4.2l/100km) a ide isto, ja zadovoljan :)
 
03.05.2011

skuter ima 5812km

kupljena nova prednja guma, isto dunlop 207 f rs, zajedno sa novom kacigom (za curu)...
i dalje radi kao urica...
 
16.06.2011


skuter ima 7112km


danas je otvorena tema pa eto, da ga i danas uslikam malo  ;) 

160620112354.jpg


160620112353.jpg



160620112355.jpg




primjecujem da mi iz variomata nesto suska, pretpostavljam da su valjcici pri kraju...


na 10.000 mjenjam sve...


sve drugo radi kao urica :)
 
12.07.2011


skuter ima 7982km


napravljen tehnicki, ravno 485kn


stavio sam elektricnu blokadu, al sam zeznuo kondenzator, nije tija ici priko 18km/h :D


nije me tija pustiti, ali srica, imao sam druki kondenzator u sebe, sa njim je pokazao 36km/h, isto je sporo, al zadovoljava tehnicke uvjete :D


btw: po zakonu mora ici iznad 20km/h i manje od 50 (mislim da je 50)

 
08.08.2011

skuter ima 8600km

kupljeno malo djelova za servis, nisam tija cekati 10000 jer je dosta oslabio na srednjoj brzini, pa sam odlucio odmah sve napraviti


030820112708.jpg


znaci, remen polini kevlar, valjcici polini 5.3g, mali remen, zupcanik, svjecica, klizaci i vijak radilice...
 
11.08.2011

skuter ima 8730km

skinut kevlar i stavljen original remen i valjcici, nisam bio zadovoljan posanjem prijenosa sa kevlarom pa stavljam original...
 
hvala  :azn:


02.09.2011

skuter ima 9300km

nisam ga prao prilicno dugo, ima skoro mjesec dana, pa sam danas sve obavio... stavljam i koju slicicu, motoric radi kao urica  (y)

mozda nabacim jos koju slicicu sutra, slikano po danu...


31082011068resize.jpg



31082011079.jpg



31082011074.jpg



31082011080resize.jpg



31082011082.jpg



31082011083resize.jpg



31082011087z.jpg
 
stipe_zd said:
dosta trosi po gradu, skoro 5 litara, pa nakon konzultacije na forumu, stavljam diznu 60 i limicu na karburatoru...
potrosnja je pala skoro litru (na 4.2l/100km) a ide isto, ja zadovoljan :)

Možeš slobodno probati sa dva broja manjom diznom (sa limićem), biti će još manja  (y)

stipe_zd said:
skinut kevlar i stavljen original remen i valjcici, nisam bio zadovoljan posanjem prijenosa sa kevlarom pa stavljam original...

Šteta šta si kupovao kevlar, skup je a ne može se naštelati na serijali :(

stipe_zd said:
stavljen giannelli za probu, skuter radi odlicno i na pravcu postize brzinu od 103km/h, sto je gps-om cca 90km/h
al buduci da se dosta cuje i da je ovo lipi, fini motoric, vracamo sve na serijalu...
sad na pravcu ide cca 85, 90...

Kojim gps-om? Sa mobitela... Zaboravi te digitalne urice i kvazi gps-ove, ide to nažalost puno manje, al ako se osjećaš brže, ok  :mrgreen:
Inače, stvarno lijep skuter  (y)
 
MCX said:
Možeš slobodno probati sa dva broja manjom diznom (sa limićem), biti će još manja  (y)
mislio sam, al sve gledam nabaviti sc08 pa racunam da bi bilo taman...

Šteta šta si kupovao kevlar, skup je a ne može se naštelati na serijali :(
i meni je sad zao, al sto je tu je... na greskama se uci...

Kojim gps-om? Sa mobitela... Zaboravi te digitalne urice i kvazi gps-ove, ide to nažalost puno manje, al ako se osjećaš brže, ok  :mrgreen:
i mobitelom, i garminom, rezultati su isti... i nema to veze sa osjecajem, koliko god ide, meni je spor  :mrgreen:
a najvise mzrim kad od frenda uzmem 500tku, vozikam se cili dan, pa ponovo sidnem na svoga, jebate, ka da stoji...

Inače, stvarno lijep skuter  (y)

hvala :) evo, blizi se i brojci 10.000 :)
 
stipe preporučam ti da uzmeš sc08...ako ga naštelaš može ti sasvim dobro skuter ići, naravno ne ka sa sportskim...meni vrhunska stvar je bila da se sc08 -sc22 ..sasvim malo griju, praktički ništa..a ovi sc46 čini mi se  :misli: katastrofa, liti se cili užari, zacrveni nakon 15-20km , vrlo neugodno, pogotovo za suvozačeve noge  :mrgreen: ja san ga stavija prije godinu ipo i 3 lakše kuglice i sasvim zadovoljan  :wink:
 
malaga said:
ajde ti meni reci kako se remen stela?

Jel si ti to kao neki profesor kroatistike pa provodiš korekcije po sajtu, ili se praviš pametan...  :misli:
Onda dobro, da ne dobijem topa iz izražavanja preformulirat ću, prijenos na serijali ne radi dobro s tim remenom. Ako sam pogodio ispravan sinonim nadam se kojem plusu iz zalaganja...  :dobar:

baldeks said:
meni vrhunska stvar je bila da se sc08 -sc22 ..sasvim malo griju, praktički ništa..a ovi sc46 čini mi se  katastrofa, liti se cili užari, zacrveni nakon 15-20km , vrlo neugodno, pogotovo za suvozačeve noge 
SC22 ima neki katalizator, SC08 nema i moš ga poslije vožnje lagano rukom pogladiti  :mrgreen:

stipe_zd said:
mislio sam, al sve gledam nabaviti sc08 pa racunam da bi bilo taman...
Meni je taj spuh na AC. Gore je .58, a dal bi se dalo naštimat sa manjom nisam probavao. Razlika u odnosu na ono govno od katalizatora je nevjerojatna. Za po gradu i okolo ja super zadovoljan. Ako imaš gore SC46 mislim da ti je uvrh glave staviti .56 za del17,5.
Na AC, sc08 najbolje radi sa rolama 6.0g (serijske 6.5), a za LC nemam pojma, ako uzmeš probaj staviti 0.5g lakše pa vidi. Ovi 'sportski' su mrvu jači al i troše više mrvica :mrgreen:

stipe_zd said:
a najvise mzrim kad od frenda uzmem 500tku, vozikam se cili dan, pa ponovo sidnem na svoga, jebate, ka da stoji...
Drukčiji je osjećaj na motoru i autu. Na motoru/skuteru sa 80 misliš da stojiš a u autu da letiš. S autom me preko 110 vata strah a s motorom 110 imam osjećaj da se vučem po cesti, još da potom sjednem na skuter bi rekao wtf  :blink: :mrgreen:

 
baldeks said:
sc 22 imam ja..i nema katalizator  :wink:

Stvarno, jesi siguran? Ja sam uvijek mislio da ima. Okači ako imaš neke slike razrezanoga da vidimo u čemu je razlika, ako je uopće ima :misli:
 
MCX said:
Stvarno, jesi siguran? Ja sam uvijek mislio da ima. Okači ako imaš neke slike razrezanoga da vidimo u čemu je razlika, ako je uopće ima :misli:
Nemam slike u sebe, kad buden ima vrimena proguglat ću, ali ne, definitivno nema  :wink:

"razlika je bila u jednoj blokadi koja se nalazila u loncu auspuha(na sc08)...nju je trebalo izbrusiti...a bila je u vidu metalnog konusnog suzenja na samom ulazu(kad se lonac odvoji od koljena koje drze dona 2 sarafa)....u drugome nema razlike....te su oznake varirale o godistu"
eto to kaže bmw m5  :wink: