Gilera RunneR club-za nas tRRkace...

Obzirom na rast Runnera u svim segmentima (velicina, tezina), dali smatrate da bi u iducem modelu na


  • Total voters
    107
ide tocno litra ulja,razina se mjeri kad skuter stoji ravno,cep se samo prisloni...
 
evo mene opet s vjerojatno vama dosadnim pitanjima :mrgreen:

..ovak, na runerici stalno svijetli lampica za ulje i nece paliti na alnaser.
Ulja ima, akumulator radi, ali opet, sumnjam u akumulator, a jedan NE strucni covjek mi kaze da bi moglo biti do lulice na svjecici.

Moze neki konkretan odgovor? hvala :)

btw. radi se o FXR 180
 
to za ulje cu potrazit  (y)

sad me jos nesto zanima .. idem danas iz splita za makarsku .. do tamo i nazad .. i pri povratku jedno 7-8km od splita mi pocne šuškat nesto .. putem se znalo tu i tamo cut samo jedan udarac .. kad mi je pocelo suskat mislia sam da mi nogara struze po podu .. bas takvi zvuk je imalo ..
stanem sa strane i vidim da nije .. upalim motor .. cujem opet .. na pamet mi pada bendix .. da struuze od ventilvar ... ispadne pa zapinje .. i nista. . krenem ja dalje .. jer necu sad tu ostat .. a bendix imam drugi pa prominem doma .. i ventilvar ako mi pojede zupce .. kad mozda se vozim 500m i vise se ne cuje to suskanje .. ja mislia vratia se na misto .. kad slucajno pogledam temperatura u crveno .. skroz skroz crveno .. stanem sa strane .. oladi se .. upalim ga .. opet se brzo ugrije skoro do crvenog .. i nista .. šlepaj do splita .. vode ima

ono dole crijevo iz vodene je ladno .. ono gore vruce .. sigurno mi pukao onaj propeler sta vrti vodenu ... i sad me zanima sta sve tribam prominit .. jeli se moze samo taj propeler ili cila vodena ?  imam skoro 24 000 pa 99,99% da je taj kvar sta sam napisa
 
malaguti said:
:misli: :misli:
ja uvijek samo prislonim :wink:
malaguti said:
samo ti zavidaj do kraja,mnogi kazu da se samo prisloni,ali ja zavidam do kraja,a mislim da je i bemvejac potvrdio da se treba zavidati...
  :misli:
 
n0n4m3 said:
to za ulje cu potrazit  (y)

sad me jos nesto zanima .. idem danas iz splita za makarsku .. do tamo i nazad .. i pri povratku jedno 7-8km od splita mi pocne šuškat nesto .. putem se znalo tu i tamo cut samo jedan udarac .. kad mi je pocelo suskat mislia sam da mi nogara struze po podu .. bas takvi zvuk je imalo ..
stanem sa strane i vidim da nije .. upalim motor .. cujem opet .. na pamet mi pada bendix .. da struuze od ventilvar ... ispadne pa zapinje .. i nista. . krenem ja dalje .. jer necu sad tu ostat .. a bendix imam drugi pa prominem doma .. i ventilvar ako mi pojede zupce .. kad mozda se vozim 500m i vise se ne cuje to suskanje .. ja mislia vratia se na misto .. kad slucajno pogledam temperatura u crveno .. skroz skroz crveno .. stanem sa strane .. oladi se .. upalim ga .. opet se brzo ugrije skoro do crvenog .. i nista .. šlepaj do splita .. vode ima

ono dole crijevo iz vodene je ladno .. ono gore vruce .. sigurno mi pukao onaj propeler sta vrti vodenu ... i sad me zanima sta sve tribam prominit .. jeli se moze samo taj propeler ili cila vodena ?  imam skoro 24 000 pa 99,99% da je taj kvar sta sam napisa

Najvjerojatnije ti je zablokirao ležaj unutar pumpe vode i onda u sredini pukao plasticni komad koji se zakači na magnet.
 
SRAD said:
Najvjerojatnije ti je zablokirao ležaj unutar pumpe vode i onda u sredini pukao plasticni komad koji se zakači na magnet.

i moram prominit kompletnu pumpu .. znaci onda dio sta ide na blok .. onu plastiku di idu crijeva mogu ostavit .. samo skinem stavim drugu i zavidam ... pitam jer imam jednog vxra 2006 g u djelovima ali stari model . ista je pumpa valjda ... sad nemam para za novu .. a kako ovo prodajem u djelovim .. vec pola otislo .. a mislia slozit  :LOL:
 
Runner_180 said:
evo mene opet s vjerojatno vama dosadnim pitanjima :mrgreen:

..ovak, na runerici 1. stalno svijetli lampica za ulje i 2. nece paliti na alnaser.
Ulja ima, akumulator radi, ali opet, sumnjam u akumulator, a jedan NE strucni covjek mi kaze da bi moglo biti do lulice na svjecici.

3. Moze neki konkretan odgovor? hvala :)

btw. radi se o FXR 180

1. Plovak? Pumpa? Vesele instalacije? :misli:

2. Sta nisi rekao da je bivsi vlasnik to popravio? Moguci uzorci: 1. krepao elektropokretac, 1. slab ACU, 3. stator pred otpisom (inace traju oko 5-7 godina, kosta oko 700 kn i uvijek ih treba naruciti jer ih nikad nemaju :palacdolje: ), ili negdje gubi kontakt (manje vjerovatno, mada ovo prvo provjeri).

3. Dobar majstor, po mogucnosti ovlasteni servis.
 
Runner_180 said:
ne daje struju uopce dok ga ne upalim (na kurblu ofc) ..kaze mi frend da su se to neki kablovi vjerojatno skurili.. sad ja nezz :S

na posudici od ulja na zadnjen kraju motora imas jedan jack,vjerojatno ti je ispa ili ti nije dobar kontakt...svi simptomi ukazuju na njega (y)
 
sto se tice ulja u runneru,ide 1.2l ili tocno litra,a sad zasto,kao sto vidite u linku koji je biker4life stavio,tamo smo jos prije o tome raspravljali,ja sam napisao da ide 1.2l a tako je napisao i clan doger koji radi u amitrade, ja sam u pocetku stavljao 1.2l i onda poceo stavljati tocno litru...

1.stavlja se 1.2 ako se mjeri ulje tako da se cep samo prisloni,a postupak je ovakav,natoci se litra,upali se skuter da malo radi i filter povuce malo ulja i onda se nadolije dec ili dva i mjeri se sa cepom samo prislonjenim...

2.natoci se samo litra ulja i mjeri se sa cepom zavidanim do kraja...

ja sam u pocetku koristio ovo prvo a onda poslije i sad ovo drugo,dakle litra ulja i cep do kraja za mjerenje...neki servisi koriste jedno a neki druge,a usermanualu pise 1l ulja...
 
Koja ti je tu logika  :misli:

...valjda se stavlja uvijek ista količina  ulja, a ovisi o načinu mjerenja (zavidavanje ili bez)..kontrolira se razina na različitoj crtici, ajmo reć.

Pa neće motoru pasati litra ulja ili 1.2 l ulja ovisno o načinu na koji ga ti kontroliraš  :?

Jedino je vjerovatno prilično svejedno jel unutra litra ili dva deci više...pa je onda i tak svejedno......a opet, ja vjerujem bmwM5-u da ide litra i to je to..neovisno o načinu provjere  :mrgreen:
 
bozoou said:
Koja ti je tu logika  :misli:

...valjda se stavlja uvijek ista količina  ulja, a ovisi o načinu mjerenja (zavidavanje ili bez)..kontrolira se razina na različitoj crtici, ajmo reć.

Pa neće motoru pasati litra ulja ili 1.2 l ulja ovisno o načinu na koji ga ti kontroliraš  :?

Jedino je vjerovatno prilično svejedno jel unutra litra ili dva deci više...pa je onda i tak svejedno......a opet, ja vjerujem bmwM5-u da ide litra i to je to..neovisno o načinu provjere  :mrgreen:

točno to - za prvi dio posta
za drugi dio posta - nije motoru svejedno
mjeri se tako da se zašarafi
 
ja vam kazem kako se u servisima radi razlicito,kao sto rekoh clan doger radi u karlovcu u ami trade i rekao je da ide 1.2l a toliko sam i ja stavljao i u jos nekim servisima toce 1.2l,ja stavim litru ulja i mjerim sa zavidanim cepom a u user manualu isto pise 1l....nije to moja logika,nego sam napisao kako se radi,a vi radite kako hocete...
 
jest da je OT ali na bloku od moje krdže (quasar 250), lijepo piše 1000 cc ulja a lijevam 1,2 l jer je sa kilom ulja na teškom minimalcu ...