alfist159
New member
A možda našim policajcima piše na čelu idioti pa ne kuže 2T i 4T!malaguti said:a mozda nije imao novca da kupio ramu od vx/vxr,mozda nema vozacku za jaci skuter,tko ce znati...
nemoj generalizirati :wink:
A možda našim policajcima piše na čelu idioti pa ne kuže 2T i 4T!malaguti said:a mozda nije imao novca da kupio ramu od vx/vxr,mozda nema vozacku za jaci skuter,tko ce znati...
alacdolje: alacdolje: alacdolje: alacdolje:alfist159 said:A možda našim policajcima piše na čelu idioti pa ne kuže 2T i 4T!
pa u oglasu pise da je runner50 pod spiskom troskova,a 50 je jer nema vozacku za A!!!alfist159 said:Meni je taj projekt baš zanimljiv samo mi nikako ne ide u glavu rama od 50-ice, da nije moga staviti vx/r ramu?
sljedeci put zadrzi za sebe ovakve izjave,kao sto vidis nekim clanovima foruma je tata policajac,pa je tako i meni tata bio policajac,isto tako imam ja i jos mnogi prijatelje/poznanike koji rade u policiji,a ima i clanova foruma koji su policajci...alfist159 said:A možda našim policajcima piše na čelu idioti pa ne kuže 2T i 4T!
Ispričavam se svima koje sam eventualno uvridija sa svojim postom ali krivo ste me skužili, mislija sam reći da naši policajci ipak vide razliku između 50 i 250 ccm pogotovo ako ga očita na radaru sa 130 km/h! Di mu je tu bloka da za tehnički?! Smišno...malaguti said:sljedeci put zadrzi za sebe ovakve izjave,kao sto vidis nekim clanovima foruma je tata policajac,pa je tako i meni tata bio policajac,isto tako imam ja i jos mnogi prijatelje/poznanike koji rade u policiji,a ima i clanova foruma koji su policajci...
Igor82 said:Sorry
Replica 180 said:baza rame za 50 i 125/200 je identicna! sve pase na saraf prilikom swapa, tak da ne pricate gluposti o pucanju rame i sl.....
nosac masine pase, imas s desen predvideno mjesto za drugi amort... sve samo sarafis!
btw. to je nova yosimura za scoot, tak da ni tu ne pricate bajke.....
Mrcina sve 5, ja sam se lipo ispriča! Al govorimo o legalnosti instalacije, ne kako će ko voziti!mrcina said:alfist daj si stavi prst u škulju i vidi dali imaš temperaturu jer cijelo vrijeme buncaš kao da te napala svinjarija.
moraš bit glup rođen da ih ne razlikuješ. joj zajeb glup jesi rođen samo je razlika dali kroz život hodaš glup ili ga prođeš pametan.
zaključak je sljedeči 50 i 250 razlika je samo u dvojci ispred 50 a sve je ostalo isto, jedan i drugi imaju motore, oni glupi ubit če se na 50 isto kao i pametni na 250.
i u čemu je razlika pa u papiru koji ti dozvoljava ili ograničava vožnju svih modela.
Bit će, ima još par finesa za srediti, kad bude tip top stavim slike!biker4life said:Ne izgleda to lose, nego daj ga dovrsi i daj neke kvalitetnije slike.
malaguti said:tu dolazimo do jos jednog problema homologacije/atestiranja a to je papirologija,nije toliki financjski problem nego je problem hrpa papira i stvari od kojih poludis,ja sam jedno vrijeme bio zainteresiran za registraciju supermota za utrke,stavio sam na papir sve sta treba,far,stop,zmigavce,retrovizore,nosac tablice i to nije bila velika cifra a sam atest je oko 1500kn sta stvarno nije puno,al kad sam se raspitao koje su to komplikacije i sta oni traze sam odustao, zamisli da dodes kod njih sa skuterom 50ccm sa masinom 250 i zelis atest :? :? nije to bas kao kad zelis atestirat sire gume za auto,ali drzimo se teme :wink: