malaguti
Guest
da original piaggio su ventili,a stavljat cu malossi ventile,kvalitetniji su i drugaciji,kostaju oko 700kn ali da bi ih stavio moram glavu poslat na strojnu obradu jer ih inece ne mozes staviti,strojna obrade glave je jos 700kn...biker4life said:Cekaj, sada imas Piaggio ventile?
A nakon 5 t km stavljas one Malossi?
Kakva je razlika u kvaliteti i izradi, te u koristenim materijalima za izradu između Piaggia i Malossija?
Mozda na ove druge na drugi nacin (manje ili vise stetno) utjece otvorenost auspuha?
Kako su drugi korisnici zadovoljni sa Malossi ventilima?
Koliko kostaju?
:misli:
nije,istina,ako dode variomat sa hrapavim utorom za rolice onda unisti rolice u manje od 1000km,ali ti utori se ispoliraju za cas posla,u blokadu ti je ulazio zbog tvoje greske ili greske servisera...SM rules said:Moje mišljenje: bježi od variomata osim ako se ne voziš 2-3 tis godišnje po gradu. Jede valjčiće, više troši skuter, meni bev u blokadu ulazi s njim i ako misliš neke dalje ture radit šteti mašini. Serijski vxr je najbolji za bezbrižno vozikanje a i svaki drugi 4t skuter osim ako nisi baš fanatik za to.
nisam rekao da ce totalno unistit ventile nego da puno vise "gore" sa tako otvorenim auspuhom, jesi ti pregledao svoje ventile prije stavljanja auspuha i jesi li poslje 15 000km odvozenih opet pregledao ventile?exfreerider said:Malossi variomat prelovi rok trajanja rolica i klizaća a ako već nije problem cijena onda je zaje. sa mijenjanjem
a skureni ventili i to misl im da ne drži vodu ja sam sa serdom napravio 15tkm bez problema
evo da se javim,danas sam se cuo sa ovim deckom i kaze da mu se javio serdarevic,valjda je imao posla i posudio je nekome ono cudo za spajanje pop nitni i rekao da ce biti gotov izmedu bozica i nove godine,vidjet cemo sta ce biti :neznam: