Gilera RunneR club-za nas tRRkace...

Obzirom na rast Runnera u svim segmentima (velicina, tezina), dali smatrate da bi u iducem modelu na


  • Total voters
    107
biker4life said:
Cekaj, sada imas Piaggio ventile?
A nakon 5 t km stavljas one Malossi?
Kakva je razlika u kvaliteti i izradi, te u koristenim materijalima za izradu između Piaggia i Malossija?
Mozda na ove druge na drugi nacin (manje ili vise stetno) utjece otvorenost auspuha?
Kako su drugi korisnici zadovoljni sa Malossi ventilima?
Koliko kostaju?
:misli: (y) (y)
da original piaggio su ventili,a stavljat cu malossi ventile,kvalitetniji su i drugaciji,kostaju oko 700kn ali da bi ih stavio moram glavu poslat na strojnu obradu jer ih inece ne mozes staviti,strojna obrade glave je jos 700kn...

SM rules said:
Moje mišljenje: bježi od variomata osim ako se ne voziš 2-3 tis godišnje po gradu. Jede valjčiće, više troši skuter, meni bev u blokadu ulazi s njim i ako misliš neke dalje ture radit šteti mašini. Serijski vxr je najbolji za bezbrižno vozikanje a i svaki drugi 4t skuter osim ako nisi baš fanatik za to.
nije,istina,ako dode variomat sa hrapavim utorom za rolice onda unisti rolice u manje od 1000km,ali ti utori se ispoliraju za cas posla,u blokadu ti je ulazio zbog tvoje greske ili greske servisera...

exfreerider said:
Malossi variomat prelovi rok trajanja rolica i klizaća a ako već nije problem cijena onda je zaje. sa mijenjanjem

a skureni ventili i to misl im da ne drži vodu ja sam sa serdom napravio 15tkm bez problema (y)
nisam rekao da ce totalno unistit ventile nego da puno vise "gore" sa tako otvorenim auspuhom, jesi ti pregledao svoje ventile prije stavljanja auspuha i jesi li poslje 15 000km odvozenih opet pregledao ventile?


evo da se javim,danas sam se cuo sa ovim deckom i kaze da mu se javio serdarevic,valjda je imao posla i posudio je nekome ono cudo za spajanje pop nitni i rekao da ce biti gotov izmedu bozica i nove godine,vidjet cemo sta ce biti :neznam:
 
evo malo o malossi ventilima (y)


usisni ventili
1) Completely re-profiled, to reach the best performances at all r.p.m.
2) Made in special heat-treated steel.
3) Valve shank with hard chrome coating against wearing.
4) Oversized diameter of valve head.
5) Extremely-limited size and shape tolerance.
6) Totally refaced valves.



ispusni ventili
1) Completely re-profiled, to reach the best performances at all r.p.m.
2) Made in special stainless and no-magnetic steel.
3) Valve shank with hard chrome coating against wearing.
4) Oversized diameter of valve head.
5) Extremely-limited size and shape tolerance.
6) Stellite coating on both the seat and head of the valve.
7) Totally refaced valves.
3) Tige de la soupape avec une application de chrome dur anti-usure .
 
duje87 said:
1. i onda svaki put kugle minjat i klizace i ode 200kn bez ruku :mrgreen:

a da ne kazen da trosi i remen vise kojemu skrati radni vijek poprilicno..
------
al da nije best buy za dosta motora, je (y)

2. iako ga ja za spa NIKAD ne bi kupia.. jer se sve da izvest za manje novaca uz priblizno iste performanse.. :)

1. SP vozim za gust, uglavnom zavojima van grada, ne vozim ga every-day, a kada je gust u pitanju, cijena nije važna, jednom se živi. Također, vazno je napomenuti da je u biti odrzavanje jednog ovakvog skutera (potrosni materijal + gume) financijski gledano mnogo manji teret od bilo kakvog ozbiljnijeg motora.

2. Glede ovog drugog, siguran sam da se tu misli na kemijanja tipa laksi utezi, druge suste, veca dizna i sl., ali to je druga stvar. Prosao sam ja i tu skolu, ipak je SP vec prilicno kod mene. Tvrdim da je Malossi Multivar donio taman ono potrebno, uz istu potrosnju benzina. O istrosenosti utega cu nakon sto napravim vise km, mada kazem, ocekujem da ce naravno trajati krace nego serijske i Polinijeve u Piaggio variomatu. Ovdje sam pisao o trajnosti pojedinih utega na SP-u: http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,164919.msg2539029.html#msg2539029

---

Ovo sto je Malaguti napisao - o zavrsnoj obradi sportskih variomata, to je nazalost istina, varira od primjerka do primjerka.
 
Ovdje sam pisao o prvim dojmovima sa Multivarom: http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,104128.msg2422754.html#msg2422754

Dotaknuo sam se i potrosnje, ali na kraju balade, nakon xy km sam uvidio da je gotovo ostala ista, povecana je mozda za dec na 100 km, ali i to je pitanje, plus tu su i drugi faktori - godisnje doba, tip prometnice, guzve, kolone, ustelanost mjernog uređaja na pumpi, itd itd. Smatram da je sve do dec, dec i po zanemariv porast te se ne moze smatrati referentnim uzorkom.
 
i mnogi zaboravljaju da se od svakog ali bas svakog tuning dijela ne trazi trajnost nego performanse,na zalost to mnogi zaboravljaju ili krenu u tuning bez da znaju sta ih ceka i to nije za svakoga...tuning zahtijeva puno brige,odricanja i novca,kad se ove tri stvari prihvate onda je tuning pravo veselje :wink:
 
Rezultati treće ankete:

Pitanje: Koliko ste najvise kilometara u jednom danu odvezli na vasem Runneru?  (Glasanje završeno: 20. Prosinac 2009, 19:41:05)
> 200 km ili manje; 8 (42.1%)
> 200 - 300 km; 4 (21.1%)
> 300 - 500 km; 5 (26.3%)
> vise od 500 km. 2 (10.5%)

Ukupno Glasova: 19

Rezultati prethodnih anketa:

biker4life said:
Rezultati prve ankete:

Pitanje: Jeste li se do sada (nazalost) imali priliku sresti s krađom dijelova sa vaseg Runnera?  (Glasanje završeno: 22. Listopad 2009, 12:20:14)

Da, par manjih plastika. ----------------------------------------------------------- 3 (8.1%)
Da, dosta skupih dijelova, ali barem nisu cijeli skuter ukrali. -------------------------- 1 (2.7%)
Ne osobno, ali nekim poznanicima/prijateljima su neki dijelovi/cijeli skuter ukradeni. ---- 12 (32.4%)
Ukrali mi cijeli skuter! -------------------------------------------------------------- 2 (5.4%)
Ne, nikada. ----------------------------------------------------------------------- 19 (51.4%)

Ukupno Glasova: 37

===============================================================================

Rezultati druge ankete:

Pitanje: Koliko km godisnje prelazite sa vasim Runnerom?  (Glasanje završeno: 29.11.2009. u 16:19:51)

do 5 000 km    5 (22.7%)
5 - 10 t km      9 (40.9%)
10 - 15 t km    5 (22.7%)
preko 15 t km 3 (13.6%)


Ukupno Glasova: 22

===============================================================================

Nova anketa slijedi.

LP.
 
evo ja sam glasovao za "Ne, uzeo bih nesto drugo." ali ti je cisto zbog toga sto runnera vozim vec neko vrijeme, u tu je i tuning i prezadovoljan sam i nije mi niti na kraj pameti da ga prodam,ali da sad kupujem skuter,kupio bi derbi gp1 250 pa tunirao quasar :wink:

btw.kad sam kupovao runnera,onda sam razmisljao dal njega ili derbi i odluka je pala na runnera,a sad bi kupio derbi, cisto zbog toga sta sam runnera imao tj. jos imam...
 
ne valja anketa,razmisli zasto...
jer da sam sad opet na pocetku price onda bi isto razmisljao kao tad, onda bi sigurno kupio runnera,jer kao sto sam rekao tad sam razmisljao dal runner ili derbi i odluka je pala na runnera...

a nevalja anketa zato jer prilikom kupnje runneru svi koji su ga kupili su ga htjeli kupiti jer im se to tad cinio najbolji izbor,ako si razumio sta kazem...
 
moj odgovor : Da, apsolutno - malo pojasnjenje zasto
To je moje prvo prometalo i htio sam da bude posebno, kao klinac iz 5-6 osnovne sam trcao za runnerima i uvijek govorio da bi ga htio imati, to se ostvarilo i eto jos da polozim napokon mogu uzivati u njemu
btw. Danasnjim danom krenuo u AS HAK ( SL91)  8)
(y)
 
malaguti said:
ne valja anketa,razmisli zasto...
jer da sam sad opet na pocetku price onda bi isto razmisljao kao tad, onda bi sigurno kupio runnera,jer kao sto sam rekao tad sam razmisljao dal runner ili derbi i odluka je pala na runnera...

a nevalja anketa zato jer prilikom kupnje runneru svi koji su ga kupili su ga htjeli kupiti jer im se to tad cinio najbolji izbor,ako si razumio sta kazem...

Ma kuzim sta kazes, ali svi smo se slozili da je anketa OK.
Ako hoces, stavi neku drugu. (y)

Jer ja/mi smo vise mislili na to dali su korisnici tijekom godina i kilometara uvidjeli neki objektivan razlog zasto nebi, ili i dalje smatraju da je u toj situaciji to bio najbolji izbor.

Znaci, anketa se odnosi na to dali je skuter zadovoljio ocekivanja kupca ili ne.
 
biker4life said:
Ma kuzim sta kazes, ali svi smo se slozili da je anketa OK.
Ako hoces, stavi neku drugu. (y)

Jer ja/mi smo vise mislili na to dali su korisnici tijekom godina i kilometara uvidjeli neki objektivan razlog zasto nebi, ili i dalje smatraju da je u toj situaciji to bio najbolji izbor.

Znaci, anketa se odnosi na to dali je skuter zadovoljio ocekivanja kupca ili ne.
me ne necemo stavljati drugu neka ostane,ali mozda je ipak trebalo staviti drugaciji naslov ali nema veze glasovi su tu i tako ostaje :wink:
 
biker4life said:
Neznam bas.  :misli:

Frend je imao Malossi Multivar na VXR-u ('05.), cca. 18 t km, nije bilo nikakvog skracivanja vijeka trajanja ni utega variomata ni remena.

Ja sam na svoj SP ugradio također Malossi Multivar, ali evo, tek ga imam 3 t km, pa jos ne mogu suditi o trajnosti pojedinih komponenti.

Istina, ocekujem da ce se utezi nesto brze trositi, ali nista pretjerano.

Po meni je sportski variomat, bio on Polini, Malossi ili Top Performance najbolja investicija na vozilima sa CVT prijenosom.

Također, ne vidim zasto bi stetio masini, obzirom na to da kad je dobro ustelan ne tjera masinu u neznam kakve okretaje, vec samo pegla krivulje.

(y)
Svoju školu sam prošao i sportski variomat kao što sam rekao nebi savjetovao nikom osim ako nije fanatik za te stvari i da mu se zajebavat s tim. Za te fanatike možda i je najbolja investicija, čak i za one koji prolaze 2-3 tis godišnje ali za sve one koji misle radit neku kilometražu i žele bezbrižnu vožnju bješte ća od toga.

malaguti said:
nije,istina,ako dode variomat sa hrapavim utorom za rolice onda unisti rolice u manje od 1000km,ali ti utori se ispoliraju za cas posla,u blokadu ti je ulazio zbog tvoje greske ili greske servisera...
Nek si onda polira tko oće, na moj skuter variomat više neće osim ako ne mislim vozit trke s njim.

malaguti said:
u blokadu ti je ulazio zbog tvoje greske ili greske servisera...
E daj mi to malo obijasni, šta se moglo napravit da neide u blokadu?
 
SM rules said:
Svoju školu sam prošao i sportski variomat kao što sam rekao nebi savjetovao nikom osim ako nije fanatik za te stvari i da mu se zajebavat s tim. Za te fanatike možda i je najbolja investicija, čak i za one koji prolaze 2-3 tis godišnje ali za sve one koji misle radit neku kilometražu i žele bezbrižnu vožnju bješte ća od toga.
Nek si onda polira tko oće, na moj skuter variomat više neće osim ako ne mislim vozit trke s njim.
E daj mi to malo obijasni, šta se moglo napravit da neide u blokadu?
ja imam na firefoxu pored ostalog i variomat oko 15000km i nikakvi problami nije bilo i jos je u super stanju,a toliko km pa cak i vise ima variomat na runneru,ja sam napravio sa runnerom u godini dana preko 10 000km tako da ne kuzim ovo da je variomat za one koji rade 2-3000km godisnje,za sta je onda po tebi kit? za jedan dan?

a sto se tice ove blokade,nebi se zelio svadati ali ocito da si ti ili ti je serviser stavio prelagane rolice sa kojima si vozio po nizbrdici pun gas i onda se cudite zasto su okretaji zabijeni do kraja :?


malaguti said:
i mnogi zaboravljaju da se od svakog ali bas svakog tuning dijela ne trazi trajnost nego performanse,na zalost to mnogi zaboravljaju ili krenu u tuning bez da znaju sta ih ceka i to nije za svakoga...tuning zahtijeva puno brige,odricanja i novca,kad se ove tri stvari prihvate onda je tuning pravo veselje :wink:
mislim da sam sa ovim postom sve rekao :wink:
 
Da, apsolutno, opet bih ga kupio  :mrgreen:

...nemogu reći jel najbolji, jer druge nisam probao, a opet sigurno je jako dobar!!!
...ali sam zato siguran da mi je i dalje najljepši!!! Ipak se prvenstveno zaljubljujemo u lijepe stvari..žene...motore...
 
malaguti said:
ja imam na firefoxu pored ostalog i variomat oko 15000km i nikakvi problami nije bilo i jos je u super stanju,a toliko km pa cak i vise ima variomat na runneru,ja sam napravio sa runnerom u godini dana preko 10 000km tako da ne kuzim ovo da je variomat za one koji rade 2-3000km godisnje,za sta je onda po tebi kit? za jedan dan?

a sto se tice ove blokade,nebi se zelio svadati ali ocito da si ti ili ti je serviser stavio prelagane rolice sa kojima si vozio po nizbrdici pun gas i onda se cudite zasto su okretaji zabijeni do kraja :?

mislim da sam sa ovim postom sve rekao :wink:
Imo sam ja na nrg-u i isto nije bilo problema i zato sam baš napomenuo 4t skuter s kojim se već ipak može malo veće ture radit i koji je se duže drži u većim brzinama. Kao što si sam napisao
malaguti said:
svakog tuning dijela ne trazi trajnost nego performanse
U vezi blokade, šta svađat, pa lijepo sam te pito. Kupio sam skut takav a onaj tko ih je stavio stavio je gram teže(15) nego što malossi preporuča samo šta su se potrošili. Ok, nisam to trebo navest kao nedostatak jer je stvar u potrošenosti valjčića.
Uglavnom, na serijskom vxru preko 10 tis nisam nijednom otvorio poklopac od prijenosa, probaj to napravi to sa malossi multivarom pa ćeš vidjet o čemu pričam.