sad mi je bed sto sam uopce pitao tako nesto jer sam ja jos gluplji sto sam "povjerovao" u tako nesto :? :?mv_agusta said:odi do tog balvana i opali mu šamarčinu
koji to čovjek ma to nije čovjek kaže da nakon 1. servisa će ići lošije, bože isuse i marijo pa jel to moguće pa to nije ni za smijat se
žalosno žalosno alacdolje:
mv_agusta said:odi do tog balvana i opali mu šamarčinu
koji to čovjek ma to nije čovjek kaže da nakon 1. servisa će ići lošije, bože isuse i marijo pa jel to moguće pa to nije ni za smijat se
žalosno žalosno alacdolje:
joke said:Možda se čovjek i zeznuo.
Znam da mi je u Piaggio 2T 50 ccm agregatima nakon 1. servisa i skidanja blokade motor znao redovito vuči sporije nego s blokadom, i trošio dosta manje nego s blokadom.
ili skinut lim sa karbamalaguti said:a isto tako mnogi veliki majstori zaborave i diznu promijenit :?
na potpuno serijskom skuteru se taj limic ne skida :wink:pula52 said:ili skinut lim sa karba
ja sam imao auspuh i taj lim me zezaomalaguti said:na potpuno serijskom skuteru se taj limic ne skida :wink:
malaguti said:a isto tako mnogi veliki majstori zaborave i diznu promijenit :?
stavlja se veca i na piaggio,dakle delorto 17.5 i to ide 4-5 brojeva veca,a za skidanje limica onda ide jos veca dizna,ali za serijski skuter nije potrebno skidati limic...joke said:Promjena dizne je uvjet kod Minarelli agregata, iako ne bezuvjetno, vrlo, vrlo je preporučljivo.
Kod Piaggia nije uvjet, bar ne po original tvorničkim naputcima.
Glede Hi-Per 2 agregata, da u pravu si, limič na stražnjoj strani karburatora ne skida se ukoliko se drastično ne poveča dizna.
malaguti said:stavlja se veca i na piaggio,dakle delorto 17.5 i to ide 4-5 brojeva veca,a za skidanje limica onda ide jos veca dizna,ali za serijski skuter nije potrebno skidati limic...
nisam vidio post,e kad stavljas auspuh onda se skida lim i uz skidanje lima ide jos veca dizna nego sta se stavlja kad se ne skida limic :wink:pula52 said:ja sam imao auspuh i taj lim me zezao
hehe to sad znam,ali nisan znao kad sam stavljao tj.nisu mi rekli :wink: ,ali bilo pa proslo.mene trenutno jos muci potrosnja mog runnera ,u servisu mi je nastimao iglu u karbu na najmanju potrosnju(bila je na najvecoj) ali meni opet na 90 km(pređenih)pocne padat kazaljka! skuter pali dobro ide sve 5 ali ta potrosnja me ubija u pojam??? :misli:malaguti said:nisam vidio post,e kad stavljas auspuh onda se skida lim i uz skidanje lima ide jos veca dizna nego sta se stavlja kad se ne skida limic :wink:
koliko ti trosi skuter?dal je potpuno serijski pa cak i tezina rolica i tvrdoca sustica?pula52 said:hehe to sad znam,ali nisan znao kad sam stavljao tj.nisu mi rekli :wink: ,ali bilo pa proslo.mene trenutno jos muci potrosnja mog runnera ,u servisu mi je nastimao iglu u karbu na najmanju potrosnju(bila je na najvecoj) ali meni opet na 90 km(pređenih)pocne padat kazaljka! skuter pali dobro ide sve 5 ali ta potrosnja me ubija u pojam??? :misli:
da,napisao sam ti,masina je od gilere runner sp180 :wink:Robi_PU said:U potekla rasprava :shock: da ja sam za 125 4z govorio o servisu ono.
A ove slike sto sam stavio,da na 50-tku je stavljen Big bore (nemam blage sta je to u tim rijecima ali vjerovatno gilera masina 180 2t :misli: )
Pozdrav iz snjezne Njemacke :xmas: :wink: Ö Ä ß