Gilera RunneR club-za nas tRRkace...

Obzirom na rast Runnera u svim segmentima (velicina, tezina), dali smatrate da bi u iducem modelu na


  • Total voters
    107
odi do tog balvana i opali mu šamarčinu

koji to čovjek ma to nije čovjek kaže da nakon 1. servisa će ići lošije, bože isuse i marijo pa jel to moguće pa to nije ni za smijat se
žalosno žalosno :palacdolje:
 
mv_agusta said:
odi do tog balvana i opali mu šamarčinu

koji to čovjek ma to nije čovjek kaže da nakon 1. servisa će ići lošije, bože isuse i marijo pa jel to moguće pa to nije ni za smijat se
žalosno žalosno :palacdolje:
:mrgreen: :mrgreen: sad mi je bed sto sam uopce pitao tako nesto jer sam ja jos gluplji sto sam "povjerovao" u tako nesto  :?  :?
 
:shock: :shock:

http://www.imagesforme.com/show.php/206127_DSC04171.JPG

http://www.imagesforme.com/show.php/206126_DSC04168.JPG

http://www.imagesforme.com/show.php/206125_DSC04154.JPG

Zanimljiv projekt, to sam skinuo sa mojskuter foruma ako se dopusta mogu vam i link bacit gore cijelog projekta  (y) meni se sviđa  8)  :wink:
 
rade i meni sad :misli:  ali nista posebno,na runnera 50ccm stavljena masina od sp180...
 
mv_agusta said:
odi do tog balvana i opali mu šamarčinu

koji to čovjek ma to nije čovjek kaže da nakon 1. servisa će ići lošije, bože isuse i marijo pa jel to moguće pa to nije ni za smijat se
žalosno žalosno :palacdolje:

Možda se čovjek i zeznuo.
Znam da mi je u Piaggio 2T 50 ccm agregatima nakon 1. servisa i skidanja blokade motor znao redovito vuči sporije nego s blokadom, i trošio dosta manje nego s blokadom.
 
joke said:
Možda se čovjek i zeznuo.
Znam da mi je u Piaggio 2T 50 ccm agregatima nakon 1. servisa i skidanja blokade motor znao redovito vuči sporije nego s blokadom, i trošio dosta manje nego s blokadom.

bez blokade ide sporije :shock:
mora da je zato šta je to piaggio :palacdolje:
 
malaguti said:
a isto tako mnogi veliki majstori zaborave i diznu promijenit :?

Promjena dizne je uvjet kod Minarelli agregata, iako ne bezuvjetno, vrlo, vrlo je preporučljivo.

Kod Piaggia nije uvjet, bar ne po original tvorničkim naputcima.
Glede Hi-Per 2 agregata, da u pravu si, limič na stražnjoj strani karburatora ne skida se ukoliko se drastično ne poveča dizna.
 
joke said:
Promjena dizne je uvjet kod Minarelli agregata, iako ne bezuvjetno, vrlo, vrlo je preporučljivo.

Kod Piaggia nije uvjet, bar ne po original tvorničkim naputcima.
Glede Hi-Per 2 agregata, da u pravu si, limič na stražnjoj strani karburatora ne skida se ukoliko se drastično ne poveča dizna.
stavlja se veca i na piaggio,dakle delorto 17.5 i to ide 4-5 brojeva veca,a za skidanje limica onda ide jos veca dizna,ali za serijski skuter nije potrebno skidati limic...
 
malaguti said:
stavlja se veca i na piaggio,dakle delorto 17.5 i to ide 4-5 brojeva veca,a za skidanje limica onda ide jos veca dizna,ali za serijski skuter nije potrebno skidati limic...

Razlika među nama u godinama i iskustvu vidljiva je iz aviona malaguti.

Hi-Per2 agregat koji koristi karburator 17,5 sa zatvorenim sustavom dobave zraka je bio novitet, i pojavio se u periodu kad sam ja več bio prestao aktivno raditi na 50-icama.
Prije toga je moja era, prvi i "normalni" 2taktni 50-kubikaši na kojima je karburator 14 normalno otvoren
17.5 tada je bio serija samo na Typhoonu i Sferi 80, ali bez blokade zraka.

Inače, bez obzira na izvedbu agregata tvornički naputak za skidanje Piaggio blokade ne uvjetuje i stavljanje veče dizne.
Isto se pak uvjetuje kod Yamaha/Minarelli agregata, i to upravo zato što je kod njih serija još manjeg promjera (12)
 
znam da minarelli ima karburator 12,a isto tako znam da se u piaggio skutere ugraduje 17.5 vec skoro 10 godina,a isto tako znam da i piaggio preporucuje vecu diznu koja se i stavlja nakon skidanja blokade...imas jos sta,pun sam odgovora 8)
 
Kao što rekoh, u Piaggio skutere ugrađuje se i više od 10 godina, ali u 50-icama je uveden zajedno s modelom DNA 50 prije nekih 8-9 godina.
Neznam pak koliko ti objašnjenja treba, ali sumjam da ti je za razliku od mene bio dostupan original tvornički naputak za ovlaštene servise u kojem se objašnjavao postupak deblokade.
Da ti bude "lakše" isto sam tražio upravo zbog toga što sam i sam smatrao da se treba stavljati i veča dizna, ali nije tako, bar što se službenog stajališta tvorničkih stručnjaka tiće.




Dakle, skidanjem blokade, konkretno prstena na variomatu, dobije se dublje uklinjenje remena u remenicu variomata, te se stvara "duži" put u krivulji snage.
Slijedom toga imate dojam da skuter sporije ubrzava, dok u biti on to radi isto ili jako slično kao i prije, s tim da sad ima veču brzinju kretanja.
Glede potrošnje, ona je kod skutera s blokadom nekad viša, jer kako diznu ne treba mjenjati možemo o potrošnji pričati samo kao o otvorenosti gasa, koja je i kod nezahtijevnih korisnika kod blokadom uvjek maximalna, dok nakon skidanja blokada krajnja brzina nekad stvori respekt nezahitijevnih korisnika koji potom ne drže non-stop otvoren gas i tako u konačnici smanje potrošnju.
Sve ovo netko je možda krivo prenio u klasu 4T odnosno u Pula52-in Runner i tako stvorio nedoumicu i nevjericu.
 
sto se tice micanja prstena na variomatu,sta nije jednostavnije reci tako da skuze i oni koji se ne kuze u skutere,da taj prsten sluzi da sprijeci dizanje remena do kraja i samim time ne dopusta se razvijanja max brzine,dok skidanjem prstena omogucavamo da se remen dize do kraja i razvija max brzinu,jesam jos internet mehanicar :mrgreen:

 
pula52 said:
ja sam imao auspuh i taj lim me zezao
nisam vidio post,e kad stavljas auspuh onda se skida lim i uz skidanje lima ide jos veca dizna nego sta se stavlja kad se ne skida limic :wink:
 
malaguti said:
nisam vidio post,e kad stavljas auspuh onda se skida lim i uz skidanje lima ide jos veca dizna nego sta se stavlja kad se ne skida limic :wink:
hehe to sad znam,ali nisan znao kad sam stavljao tj.nisu mi rekli :wink: ,ali bilo pa proslo.mene trenutno jos muci potrosnja mog runnera ,u servisu mi je nastimao iglu u karbu na najmanju potrosnju(bila je na najvecoj) ali meni opet na 90 km(pređenih)pocne padat kazaljka! skuter pali dobro ide sve 5 ali ta potrosnja me ubija u pojam??? :misli:
 
pula52 said:
hehe to sad znam,ali nisan znao kad sam stavljao tj.nisu mi rekli :wink: ,ali bilo pa proslo.mene trenutno jos muci potrosnja mog runnera ,u servisu mi je nastimao iglu u karbu na najmanju potrosnju(bila je na najvecoj) ali meni opet na 90 km(pređenih)pocne padat kazaljka! skuter pali dobro ide sve 5 ali ta potrosnja me ubija u pojam??? :misli:
koliko ti trosi skuter?dal je potpuno serijski pa cak i tezina rolica i tvrdoca sustica?

Robi_PU said:
U potekla rasprava  :shock: da ja sam za 125 4z govorio o servisu ono.
A ove slike sto sam stavio,da na 50-tku je stavljen Big bore (nemam blage sta je to u tim rijecima ali vjerovatno gilera masina 180 2t  :misli: )
Pozdrav iz snjezne Njemacke  :xmas:  :wink: Ö Ä ß
da,napisao sam ti,masina je od gilere runner sp180 :wink: