Gilera runner pure jet

roadrunner_99

New member
Bok ljudi!

Neznam dal ko još ima sličnih iskustva s dotičnim skuterom, al moj baš i nije previše startan i lagano razvija snagu. Moguće da je to jer ima ubrizgavanje a ne fergazer, al mi lagano to već ide na živce. Kakva su vaša iskustva i dal bi samo ugradnja auspuha s rolicama riješila stvar, jer taj skuter ima više katalizatora u serijskom spuhu, kaj ga, po mojem mišljenju, samo guši. Ne očekujem da bu letio nakon ugradnje auspuha al bi htio da ima malo više "šusa" i bolju reakciju na gas.
 
Ak si skino blokade daj reci kolko ti ide max po satu,sa serijskim auspuhom,s auspuhom nećeš baš nešt posebno dobit ja sam imao takvog samo s fergazerom i probo sam stavit prije kupnje auspuha s prijateljevog koji je imao sportski auspuh i nisam primjetio neku posebnu razliku ipak je to 50cm al to se da nabrijat opako mene je jednom u Bjelovaru kroz grad šišo i u ubrzanju i max brzini mog vxr-a 200,nisam mogao vjerovat 
 
roadrunner_99 said:
po satu 80, kad se sagnem 90. Zadovoljan sam sa svime osim sa ubrzanjem
Probaj sa Malossi sportskim variomatom
oko 500 kuna košta
 
Imam isto Gileru Runner injection. Ja sam stavio rezonantni auspuh, ide mi za 5 više i puno bolje vuče i stavio sam sportski variomat,tak da mi skuter sad solidno vuče...
 
bobo RR said:
Ak si skino blokade daj reci kolko ti ide max po satu,sa serijskim auspuhom,s auspuhom nećeš baš nešt posebno dobit ja sam imao takvog samo s fergazerom i probo sam stavit prije kupnje auspuha s prijateljevog koji je imao sportski auspuh i nisam primjetio neku posebnu razliku ipak je to 50cm al to se da nabrijat opako mene je jednom u Bjelovaru kroz grad šišo i u ubrzanju i max brzini mog vxr-a 200,nisam mogao vjerovat   
Ocito niste napravili setup kakav je potreban
image001.jpg


Puna linija oznacava snagu standardnog motora sa standardnim auspuhom. Jasno se vidi da je najbolja snaga 4-4,5 ks raspoloživa u širokom rasponu okretaja i neke preinake u prijenosu ne bi mogle gotovo ništa (na bolje) promijeniti. Stavljanje lakših rolica rezultiralo bi ubrzanjima na povišenim okretajima zbog cega bi se smanjio životni vijek motora a ubrzanje gotovo da se ne bi promijenilo. Pravilno podešeni motor treba kretati na okretajima oko tocke 1 (na punoj liniji) i ubrzavati oko tocke 2 kada ima najbolju snagu.
Stvar se mijenja kada se na motor ugradi auspuh jer se dogaca ista stvar. To oznacava isprekidana linija. Nakon zamjene auspuha motor ima više snage ali sada u uskom rasponu okretaja i ako se prijenos krivo poštela moglo bi se dogoditi da motor slabije ubrzava i ima manje snage od serijskog. Sada kvacilo mora odvajati kod tocke 1 (na isprekidanoj liniji) i motor mora ubrzavati oko tocke 2. Jasno se vidi da bi prerano odvajanje kvacila rezultiralo slabijim startom jer motor ima manje snage na niskim okretajima. Ako bi rolice bile preteške motor bi ubrzavao na okretajima ispod tocke 2 zbog cega bi se gubila snaga a možda i krajnja ukoliko motor ne bi imao dovoljno snage da se razvrti do kraja. To se jasno osjeti slabim ubrzanjem i onda na 70-80 km/h (okvirna vrijednost) motor samo krene i pocne puno bolje ubrzavati.


STAY TUNED  :wink:
 
Meni ide negdi 95 km/h (imaginarno, naravno). Ubrzanjem sam zadovoljan, ipak je to 50 kubika. Šta se tiče auspuha, mislim da se upravo zbog toga u kompletu sa auspuhom dobivaju roline i opruga kvačila. Još, injection nema rezonanciju, koliko ja znam.
Usput, zna li iko di mogu u Splitu kupit Leovince? Mislim si uzet ZX jer mislim da nema RR za PJ.
 
roadrunner_99 said:
Bok ljudi!

Neznam dal ko još ima sličnih iskustva s dotičnim skuterom, al moj baš i nije previše startan i lagano razvija snagu. Moguće da je to jer ima ubrizgavanje a ne fergazer, al mi lagano to već ide na živce. Kakva su vaša iskustva i dal bi samo ugradnja auspuha s rolicama riješila stvar, jer taj skuter ima više katalizatora u serijskom spuhu, kaj ga, po mojem mišljenju, samo guši. Ne očekujem da bu letio nakon ugradnje auspuha al bi htio da ima malo više "šusa" i bolju reakciju na gas.

Kupi malossi ili gianeli ako ne valja kupi kit a ako to nejde prodaj motor!
 
tuner said:
Kupi malossi ili gianeli ako ne valja kupi kit a ako to nejde prodaj motor!
kit na injection motoru kao i auspuh nema nikakve prednosti u odnosu na serijalu ili ima ali jako malo(govorim iz iskustva) i ne isplati se (kit je preko 2000kn)...
uzmi jace ili ako mislis frizirati kao sto ti je i nike rekao provaj investirati u malossi variomat...
ako it to ne bude dovoljno onda prodaj motor kupi jace ili kupi fergazer motor.....
 
posjedujem pure yet to je največa greška ,ne ponovilo se..bio je na ispitnom stolu.stvara veču temperaturu nego sto može podnjeti ispuh
možeš stavit bilo koji.... elektronika koooma..stavi kit nećeš puno napravit ceš 2000km bacaj mašinu.prebaci ga na karburator ista stvar izvedivo ali ne podržava struja..cca1000km.pojedini znalci ????koji nisu imali osobnog
iskustva s tim tvrdit ce suprotno ....vrijeme  če ti pokazat da te ne treba brinuti brzina  imat ceš vecih briga kao ja i mojih 5 frendova . zaključak riješi ga se!  kad bolje razmislim nemoj prevarit ces nekoga..
 
Dobra večer Mario. Dobro došao na forum. Molim Te, prvo se predstavi u podforum za nove članove.
http://www.motori.hr/forum/index.php/board,10.0.html
 
niksone drago mi je da si tu neznam ca li di upoznat sa situlacijom al nisam odustao u kontaktu sam s piaggio italia i kupio sam motor ali motor
 
imam ti ja runnera meni je isto takav jadan start...ja sam stavio RR samo zbog katalizatora...sada sa dvojicom idemo kao sa seristim auspuhom sam...sada mo bolesno ide...
uspit...dali bi tko htio kupiti runnera 2003 godiste 50 kubika...presao 8000km...redovno servisiran....sve uredu na njemu...neka se javi na mail [email protected] ili na mob 0918814858
pozzz
 
Nije bas pogoden motor,taj pure jet. Moze se ubaciti novi softver preko game boy-a. Sada ima unutra tvornicki softver oznake x... Ubacuje se softvervsa oznakom y....Moj je zakljucak da najbolje ubrzava sa tom kombinacijom softvera,i obicnog auspuha. Elektronika je nazalost koma. Tps senzor rikava,injektor zraka  se brzo prlja,volumetarski kompresor zna propustati na jedan o ring,pa usere ciielu masinu od ulja. Svjecica mu traje mozda 2oookm.Aide neka posebna ngk..kao i aprilija sr.Osjetljiv je na pad napona. Ako baterija samo malo slabije vrti,nema teorije da upali...a kurble nema !. Izbjegavati ostati suhog rezervara,jer rikava pumpa visokoga pritiska. Kazu da je problem u gorivu,tu kod nas,pa da zato ima toliko kvarova.Cak i piaggio hrvatska vise nema u ponudi pure jet..nego opet guraju u prodaju verzije sa karburatorom.Nesto tu definitivno steka. Nije se pokazao bas naj...Steta.