Gilera runner sp 50 - tuning

Stilios

New member
Cura vozi Gileru Runner SP 50, 2005.god, zadovoljna je skroz sa njime, ali meni je muka svaki put kad sjednem na njega koliko ne ide, a u zadnje vrijeme stalno jašim po njemu jer idem na posao sa njime pa me zanima kako se to čudo može naturpijati malo?
Uglavnom blokada je skinuta ali u zadnje vrijeme ima boljke svakojake, mrtav je pri startu a onda kad malo nabere te okretaje opet ne ide kak treba, trokira dosta a i po zvuku čujem da ne radi pravilno, ni km/h mi ne radi ali imam osjećaj da ne ide iznad 60...a pri kočenju i ponovnoj akceleraciji sav podrhtava...
Uglavnom ono što bih htio je bolja akceleracija naravno i taj odaziv na gas koliko se može poboljšati jer ovo sada nema smisla, reagira nakon par sec tek, a volio bi i tu maksimalnu brzinu podići jer sramota me već kad me krenu prestizat ovi kineski skuterčići a moj niti da bi :D
 
13 000 km-a i više jer već jedno 2 god ne pokazuje prijeđene kilometre i brzinu - davač impulsa ili nešto u instalaciji ne znam :)
Uglavnom žena ga ja ganjala stalno ja sam ga se klonio svo ovo vrijeme no sada mi je postao skroz praktičan pa reko ajde da malo krenem šarafati po tome, no nisam nikada dirao u ta prometala tako da moram pitati ovdje onda  :wink:

Znam da je 50ccm, 2005.god i da nikada nije dirano po njemu znači čisti stock uz slabo održavanje, ostalo me ne pitaj ne znam :D

Ovaj desno
24988381077776103445811.jpg

 
a ciji je sp u pozadini? raspitaj se malo po bj. imas dosta ekipe koja nabrijava skutace :)
 
nije sp, 4takta je...

imao sam istu 50ticu :) jeben mali motoric

za pocetak, trk u servis, nove valjcice, klizace, remen, svjecicu... sve serijalu kupi...

rastavi karburator, vidi koja je dizna, 53 je u staru, kad skidaju blokade stave 64, ja sam sebi stavio 60, ide isto a manje trosi...

on mora ici bar 70-80 pravih uz lipo ubrzanje...

evo ti moja, samo premotaj prvih minut :D

testing video on nokia x6 - driving gilera runner 50sp
 
Lipo ide ta tvoja  :)
Ova moja je mrtva, ima svoje momente kad hoće povući ali rijetki su...velim nešto smjesa ne valja, treba karburator srediti svakako.
Dobije li se štogod s tim auspusima uopće? Ili je to ona priča kao i sa K&N filterima  :D
 
kod 2t igraju veliku ulogu...

na svoj sam stavio gianellija, na cistu serijalu, motoric je malo u startu pusio, ali posli, kad bi se razvrtio, na pravcu je kazaljka pokazala i 105, sto je realno 90tak na sat...

cisto da znas, najbolje je sve ostaviti u serijali, jer ako stavljas aspuh, triba bi i valjcice, ako stavljas valjcice, triba bi i oprugice na kvacilu, pa centralnu, pa diznu... nakupi se toga :D

a karburator mozes i sam srediti, samo ga lipo skini, rastavi čašicu, vidi koja je dizna, promini je po potrebi, ocisti karb i vrati nazad...

 
Gledao sam malo ovaj malossi multivar 2000 da bi uzeo - koliko je to dobro, troši li se to brzo? Pitam jer ima dosta tih polovnih variomata da se prodaju sa male novce, isplati li se to uopće uzimati rabljeno?
Naravno remen i svijećicu pod obavezno ali sam u dilemi 60 ili 64  :misli:

Što se tiče karburatora, koji je sistem štelanja ovdje?
 
nista posebno, stavi 60tku, pa probaj, vidi kako radi, triba ti 15tak minuta za rastaviti sve do karburatora...

a sto se tice multivara, radije nemoj, ako je sve drugo serijala...
 
vidim ja da tu nema granica...kad se jednom dirne u te preinake to se mora ići do kraja, stage 3 minimum  :D

može li se iz 2-t sa nekim većim auspuhom izvući onaj dublji zvuk ili su svi osuđeni na one rezonatne visoke tonove što uši paraju?  :)
 
Koliko love misliš potrošiti?
Najbolja investicija ti je neki auspuh i variomat.
Ja na svojoj imam Gianelli REkord i Polini Hi-speed i ide jako dobro.
Ako se odlučiš za auspuh imaš Yasuni R, koji je i najbolji što se tiče kvalitete izrade, a po performansama malo odskače od ostatka. Ako ti kvaliteta izrade ne igra neku ulogu, preskoči ga, cijena je oko 1300kn za novi, a rabljeni je jako teško naći.
Onda imaš Gianelli Extra, koji je u Chrome verziji oko 900kn, novi, i nemaš brige s hrđom. Gianelli Reverse i Rekord su ti isto dosta dobri, s tim da sam ja uzeo Rekord jer Reverse ima problema s prigušivačem koji se zna odšarafiti pa ti zvecka i živciraš se.Imaš još LeoVince Zx, TT, RR, ZX-r. Bilo koji od ovih auspuha će ti dati skoro pa iste performanse, sad je na tebi koji ti se više sviđa, i na kaj naletiš ako kupuješ rabljeno. Mislim da je Extra Chrome dost dobar izbor.

Kaj se tiče variomata, tu imaš Multivar od Malossia i Hi-speed od Polinia. Multivar malo bolje jede rolice, pa moraš ispolirati kanale gdje idu rolice prije nego ga staviš. Ja sam stavio Polini Hi-speed s kojim dobiješ oprugu. Po meni je Polini odličan izbor jer je novi malo manje od 500kn, a za cca 700kn imaš set u kojem dobiješ 2 federa, variomat, 2 vrste rolica(jedne su za skuter sa serijskim auspuhom, a druge za neki od auspuha koje sam gore naveo),remen i 2 naljepnice  :mrgreen:
Na Polini idu rolice iste težine ko i na serijski(cca. 6.3grama bez auspuha, 5-5.5g na auspuha s vrha posta) i nije pretjerano osjetljiv na težinu rolica. Nisam osjetil neku veliku razliku od 5-5.5 grama.
Na Multivar ti idu teže rolice nego na serijski variomat, znam da je oko 6 grama na nekom rezo auspuhu, a za serijski ne znam.
Sad smo rešili variomat i auspuh  :021: pa idemo dalje
Na kvačilu su se žuti federi iz Malossi pakiranja pokazali jako dobro, start je odličan, dok s nekim mekšim federima nije to to.
Diznu na karburator staviš 64-66, koju nabaviš, malo se poigraš s iglom i šarafićem za zrak, skineš limić s ulaza na karburator ako nije skinut, kupiš Malossi RedSponge filter zraka koji je 40kn i gas. Možeš još staviti neku svjećicu npr. NGK BR9EIX ili DEnso IW27, iridiumka i nemaš brige s tim 15000km tak da opravdavaju cca 130kn kolko dođu. I to je to više manje.
Btw. ovo kaj ti trokira može biti zbog čoka, jer elektronski zna zezati. Imaš ručnih po 100kn one flip ili 130kn na sajlu, pa si ga staviš kam hoćeš, jer do ovoga flip nije baš lako doći. Ručni čok upališ dok ti treba, ugasiš ga dok se malo zagrije i teraš. Po meni ti je to možda i najveći problem, jer je i mene to dosta zezalo pa si provjeri to.
I da napišem sad na jednom mjestu kak bi ja sastavil:
Gianelli Extra ili Rekord
Polini HI-Speed rolice 5.3 grama, centralni feder koji ide uz njega
Žuti Malossi federi na kvačilo
Dizna 64
Malossi RedSPonge
Denso IW27
Novi remen(najbolje serijski ili ako se odlučiš za cijeli set Polini koji sam prije napisal, pa unutra dobiješ polini remen)
I OBAVEZNO provjeril čok

Nadam se da nije previše informacija i da budeš uspel složiti  (y)
 
Ja imam isto gileru sp50 07g  polini variomatom, e sad, dogada mi se to da ponekad izgubi snagu, osjecaj ko kad vozis tomosa automatika kad salta iz prve u drugu brzinu... Znaci remen vjerovatno ne vraca na pocetak, i okretaji ne idu preko 9tisuca :misli:
O cem se radi?
Motor ima 4000km.

Ne dogada se cesto,al ipak se zna dogodit...
 
kober said:
Ja imam isto gileru sp50 07g  polini variomatom, e sad, dogada mi se to da ponekad izgubi snagu, osjecaj ko kad vozis tomosa automatika kad salta iz prve u drugu brzinu... Znaci remen vjerovatno ne vraca na pocetak, i okretaji ne idu preko 9tisuca :misli:
O cem se radi?
Motor ima 4000km.

Ne dogada se cesto,al ipak se zna dogodit...

daj cili setup i video jer iz ovoga nemogu zakljuciti sta je točno problem
 
Nix baš si se raspisao svaka čast, puno korisnih informacija  (y)
Ovo sve manje-više sam apsolvirao po pitanju aupuha, variomata, rolica federa itd...ono što mi nije jasno je ta dizna 64 - ima li to neku oznaku još ili broj, model za mog Runnera SP 50 '05.god? Samo dizna 64 mi ne govori ništa  :misli:
I šta se može napraviti po pitanju usisa? Nekidan sam to rastavljao pa vidim da iza filtera ima samo dvije male rupe što idu na karb - bi li baljalo to proširiti malo?

Još nešto...ne radi mi km/h već dugo, ne broji kilometre niti brzinu - ide li to preko nekog senzora da ga ispitam ili preko sajle?
 
Znači senzor je ipak u pitanju, hvala ti  (y)
 
Ako misliš na mesingani limič na karbu, to skini, ostalo ne diraj po usisu
Dizna ti je za karburator Dellorto 17.5 PHVA, M6 navoj
 
Nix666 said:
Ako misliš na mesingani limič na karbu, to skini, ostalo ne diraj po usisu

Zasto da ne dira ostatak usisa? Lulica na ulazu zraka u airbox je 12mm, a to je za 17,5mm karb premalo. Trebalo bi biti 18tak mm.

Ali to povlaci pitanje igle koja je serijski jako siromasna i prilagodjena serijskom airboxu i mesinganom limu na karbu. Dizanjem igle se moze donekle doskocit tom problemu kad se otvori usis kako treba, ali idealno bi bilo nabavit iglu koja je u karbovima koji nisu sa tim limicem (mislim A7 igla da je u pitanju)