gilera runner vxr 200

maiky

New member
ajde decki da mi netko nesto rece o tom skuteru
jedino što znam je da je to 4-taktni motor i kako "izgleda"

hvala!
 
a sta da ti se kaze ? ja sam ga imao i 100% sam zadovoljan njime. u stvari ono sto sam htio u tom trenutku od skutera sam i dobio. a to je da ide sto brzi i da je sto manji.potrosnja je smijesna. i ide 130 km/h max
 
malo je tromiji od cvaje,ali isto ide dobro,po servisnoj se ulje mijenja svakih 3k km,a to ti je skoro 200 kn (150 kn 2l ulja i 50 kn filter) inače nemaš puno dijelova koji brzo odu

trajnost mašine baš i nije neka (oko 30k km),neznam nikog koje više prešao s njim

mana je ta što su ležajevi radilice uprešani u blok i nemaš mogućnosti mjenjanja radilice kad odu i mana je ta što nema kurblu,pa ak crkne akumulator se mosh jeb**
 
BlackBull said:
malo je tromiji od cvaje,ali isto ide dobro,po servisnoj se ulje mijenja svakih 3k km,a to ti je skoro 200 kn (150 kn 2l ulja i 50 kn filter) inače nemaš puno dijelova koji brzo odu

trajnost mašine baš i nije neka (oko 30k km),neznam nikog koje više prešao s njim

mana je ta što su ležajevi radilice uprešani u blok i nemaš mogućnosti mjenjanja radilice kad odu i mana je ta što nema kurblu,pa ak crkne akumulator se mosh jeb**
:shock: ¸Jaooo..čovječe ovo nisam znao! u vezi radilice! i samo 30 000??? pa kojom forom? :shock: :shock:
auuuu!! a to da je tromo bome je! ne trga na startu tako kao dvotaktaš....ali bome vozio sam vxra 180 i kad se to raspizdi bome fenomenalno ide :?
da mi se isplati uzeo bih ga ali eto SR 150 ipak uzimam 8)
Blackbullu! ma di si ti to čuo o vxru*?
kako to da uopće tu spiku na SSu nisam čuo???
 
pa pitaj geno-ta koliko mu je mašina izdržala,a i čuo sam od još nekih servisera da samo toliko izdrži. a to za radilicu to ti je bila rasprava na skutermotu

ne kažem ja da on 100% samo toliko izdrži,morao bi i više s kvalitetnim uljem,ali ja nisam čuo ni za jedan primjer,ako postoji moja isprika
 
BlackBull said:
malo je tromiji od cvaje,ali isto ide dobro,po servisnoj se ulje mijenja svakih 3k km,a to ti je skoro 200 kn (150 kn 2l ulja i 50 kn filter) inače nemaš puno dijelova koji brzo odu

trajnost mašine baš i nije neka (oko 30k km),neznam nikog koje više prešao s njim

mana je ta što su ležajevi radilice uprešani u blok i nemaš mogućnosti mjenjanja radilice kad odu i mana je ta što nema kurblu,pa ak crkne akumulator se mosh jeb**

bit ce da ne vozis VXR

Ulje se mjenja svakih 6000km po servisnoj!
Sipa se litra ulja i ulje sto preporuca piaggio Selenia kosta 75kn/l
Filter ulja je 75kn!
E sad ovo za 30 000km da traje masina neznam jel nitko nema ni 15 000km serijalu a da vec nesto ne stavlja. Jel malossi ima poprilicno djelova za tu masinu tako da ljudi stavljaju kit 2009.bregastu,karb 34,multivar 2000,elektronika....

eto toliko od mene
pitaj sto te zanima pa ak znam odgovorim ti.
 
BlackBull said:
u servisnoj je interval svakih 3k km,ima mac stvari za stavit,al da se isplati... ne

u kojoj servisnoj????

servi8kr.jpg



po cemu se tebi ne ispati stavljat djelove na VXR?
 
ma vxr je zakon
vozio sam ga 2 godine i nikad problema a povuče i do 140 po satu malo troši i frend ima 45.000 km na satu i još se vozi bez otvaranja mašine
 
svejedno ak će ić na servis,mora svakih 3k km ić na servis

znam tipa koji je stavio sve na njega,osim bregaste i sam je rekao da se ne isplati nish stavljat na njega

ja na njega ne bi stavio nish više osim varia
 
Svakih 3000 se mjenja ulje na modelu 2004. imao sam ga i 100% sam siguran u to. na ovim novijim se servisni interval za duplo produzio, tj na 6000km. :wink:

ja nisam bio pretjerano zadovoljan, u zavojima bi znao "mjesati" pa bi sve to skakalo, krivilo se...plastike nisu neke kvalitete, lako pucaju i ako se samo izvrne na mjestu, remen zna cesto pucati(bar je meni pucao).

uglavnom najveca mana je ovjes.
Ma dobar je za na more i za po kruh :mrgreen: