gilera stalker - fun club :)

fjaka

Active member
trebalo mi par godina da se odlucim pisati, za pocetak malo info o mojoj gileri stalker,
kasnije cu dopunjavati kako se što sjetim, pa ajde se ovdje okupljau stalker faonvi :D

gilera stalker 50 DT 2002

drugi vlasnik kupljena 09/2002 u renta-car-u nakon dva mjeseca od prve reg. 07/2002 sa nekih 1.200 km ne sjecam se tocno
tada je novi stalker bio oko 16000kn, a nakon 2 mjeseca kupljen za 12000kn u tri mjesecne rate po 4000kn
ustvari to je žena kupila jer joj bilo naporno kurblati T5 i mogu reci da je pogodila iz prve

kako sam na gileru stalker presao nakon duze pauze od par godina voznje tomos APN-a trebalo mi je cijela godina da se naviknem na tako zvrkasti motor

-prosjecna godišnja kilometraža oko 5000 km tako da sada ima 30.000 km
stalker03.jpg

-90% vremena stalker se vozi ful gas i to na otvorenoj cesti, a 50 % vremena sa dvoje
-max brzina po brzinomjeru po ravnom 82km/h po GPS 74km/h, nizbrdo jednom uhvatio 92km/h (po satu)
-potrošnja nisam siguran (otprilike 130-150km po tanku 5.5 l) samo tankam nakon 20km što se upali lampica ...
-promjenio 3 seta guma bile 1 iste tvornicke michelin reggae, a druga dva put savjet od Nike bridgestone molas ml50 i zadovoljan

pozitivne stvari
-pozdan agregat
-prostor (moze se prevoziti boca plina, gajba pive, prenosno računalo ;)
p7070571dt5.jpg
_
p7070575vb8.jpg

slika stalkera sa prenosnim racunalom od prijatelja sa kojim osvimam stalker fun club  :wink: :mrgreen:
skuterspunimraunalomsmamp0.jpg



negativne
- loše svjetlo (ako vozite sam korz grad s javnom rasvjetom njie mana ;) )
- loše riješen nosač za kufer pa učestalo puca
stalker02.jpg
-
stalker01.jpg


pohvale:
za akumulator koji je još originalni iz 2002
i sa za sajlu gasa koja je izdržala toliki napor da sam stvarao žuljeve ne rukama :D

kvarovi/problemi:
-za sada jedan kvari to se dogodilo na 30000km kada je motortopal nece da upaliti, trebalo pricakti par minuta i onda pali
brzom intervencijom buba servisa dubrovnik zamjenjana bobina i to "ducati eletric" ali za nevjerovati sad radi ok  :wink: :mrgreen:
-isto na 30000 mi ispred kuce u dvorištu ukrali rubinet ispod rezervara i ispraznili cijeli tank, mokošička banda neka im je sa srecom i popiju koliko su dobili u lijekovima
-promjenjena dva retrovizora jer sam ih ja pomalo uništavao pokrivajuci motor teškom tendom

oprostiti ne mojoj haiku poeziji ;) nastavim kada se sjetim jos necega
i evo jos malo slikica

stalker04.jpg
-
stalker05.jpg

stalker50.jpg
-
stalker07.jpg



http://www.bikepics.com/members/fjaka/02stalker50/

slike sa djira po mljetu
http://picasaweb.google.com/fjakone/Mljet#

i djir do spilje vjetrenica
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,67186.0.html
 
ja sam pred 3 godine cijelo ljeto vozio od frendice stalker,super skuter (y)
 
Odličan skuter  (y) Jedina mana mu je nosač kofera. Meni je isto pucao par puta i uvik bi mi razbio zadnje svitlo
 
A što još nadodat kad je fjaka već sve napisao.
Ja vozim Stalkera već više od 6 godina. Kupljen novi 5/2003 za nekih +15 kkn. To je mislim bila prva serija na kojoj su počeli ugrađivati katalizator.
Bio sam jako nezadovoljan performansama a od pregrijanog auspuha skoro mi se rastopio rezervar goriva iznad njega.
- Nejaki Liberty Quatrotempi je bio brži od mene a autobusi javnog prijevoza su za me bili rakete pa pošto veći dio vozim prigradsku vožnju odlučio sam staviti kit 70 ccm. Ugrađen Top Performances na nekih 8 000 km i danas je na njemu a fali mi još 200-tinjak km do 30 000.
- Nakon 800 km od ugradnje kita su bile zaribale karike ali nakon nekoliko pokusa sa različitim diznama i uklanjanja katalizatora postignuta je prava mjera i takav radi danas.
- Jednom je kod nekih 10 -tak kkm bila riknula bobina i to je jedini kvar do sada.
- Problem lošeg nosača kufera sam riješio i stavit ću slike kad poslikam (već sam to na nekom forumu pisao).
- Loša svijetla sam htio riješti halogenom žaruljom ali je nigdje nisam uspio nabaviti. :? (slika takve žarulje u privitku na dnu)
- Od mana bih mu još naveo loše kočnice pogotovo kad je motor pojačan. Stariji modeli DD su imali i straga disk dok ovi DT imaju straga bubanj. :palacdolje: Loša strana mu je i ovjes koji je prekrut i kratkog hoda tako da svaku neravninu na cesti jako dobro osjetiš.
- Krajnju brzinu mu nisam precizno mjerio mad amislim da ne odstupa puno od one koje postižu oni nešto stariji modeli koju su imali karburator 17 mm i drugačiji ispuh ali zato ima fascinantna ubrzanja tako da mu vodom hlađeni 50-taci mogu samo gledati u auspuh.
Kazaljka pri normalnoj vožnji prelazi preko 80 koliko je max na satu a jednom sam ga na dugoj nizbrdici zavrtio za cijeli krug da je kazaljka ponovno došla do iglice ispred nule.
- Potrošnja mu je s kitom značajno porasla s prijašnjih 3l/100 km na 4-4,5 l/100 km a too uglavnom znači svakih 100 km točenje jer se otprilike tada upali rezerva.
- Više puta sam s njime išao na duže ture od oko 70 km u komadu bez stajanja po magistrali i nikad nikakvih problema.
- Nakon tvorničkih Kendo guma s kramponima kao za cross koje su bile strašno bučene i neudobne, stavio sam Michelin Bopper koje u i sada na njemu ali bi ih uskoro trebalo mjenjati.
- Ugradio sam "Limitron" elektronsku blokadu s kojom sam jako zadovoljan.
- Imam jedan lagani pad s njime gdje sam ja završio s poderanom jaknom a on ostao bez lijevog retrovizora koji je već prije bio ispadao iz jabučice.

To bi ukratko bilo osnovno o mom ljubimcu od kojeg sam posudio i nick name.

Fotke uploadam naknadno .



 
baldeks said:
na dosta stalkera san naiša na probleme sa bobinom.... :?
da, to mi je potvrdio i serviser
to su one crveno/narandjaste sa piaggio logom
pokazao mi cijelu kutiju loših bobina, sada vozim na ducatijevom, e pitanje je koliko ce ta izdržat ;)

eto meni trajala 7 godina tj 30000km
ako je to jedini kvar u 30000kn od 200-tinjak kuna zanemarivo...

pitanje:
gledao sam user manual i nigdje nisam našao podatak o intervalu zamjeni pogonskog remene,
cini mi se da sam našao samo interval remena za uljnu pumpu (slikam pa stavim na forum)

u servisnoj knjizici stoji da je za 2T servis svako 5000, a 4T svako 6000
po pravilima bi onda na 2T trebao mjenjati remen svako 10000km, a na 4T na 12000km ?

a ja sam prvi na 10000 drugi na 25000
 
stalker said:
- Problem lošeg nosača kufera sam riješio i stavit ću slike kad poslikam (već sam to na nekom forumu pisao).

aj baš me zanima, ja sam i drvo umetao izmedju nosaca i plastike ali nije pomoglo
meni se cak i unutarnji nosac sad puko ne one žabice nego baš okvir, morat cu dati to nekome da zavari, oces ti :)

evo našo sliku unutranjih nosač , nemojte misliti na nešto šarafim jer neznam ništa o motorima, ovo mi je upala jedna vita dok sam montirao nosač kufera ispod oklopa, pa sam ga cijelog moro razvidati :D
p6240244.jpg



- Od mana bih mu još naveo loše kočnice pogotovo kad je motor pojačan. Stariji modeli DD su imali i straga disk dok ovi DT imaju straga bubanj. :palacdolje: Loša strana mu je i ovjes koji je prekrut i kratkog hoda tako da svaku neravninu na cesti jako dobro osjetiš.

za kočnice ne mogu reci negativne ocjene, dok za ovjes da posebno, ako ces malo sportskije voziti neravnina na putu, aurelije je govorio jednom da ce probati nešto napraviti, ali je stalkera poklonio djeci u slanome, pa sada samo uskraceni za njegova remek djela tjuniga ovjesa u stalkera  :mrgreen:

i jos bajca moram pozvat da dodje u ovaj post, on je doktor što se stalkera tice vozio ga za pizzeriju, a i sada je sebi kupio jednog ima nekih 40000+ km

e da jednog člana ovog foruma na milion nekih điđa na sr50 (bez kit-a) prije 3-4 godine sam sa stalkerom odero samo tako ;) nek se javi, mislim da je još u šoku


ulje koje koristim od pocetka, samo jednom uljevao neko drugo jer ovoga nisam mogo naci
p7110766.jpg
 
stari od moje cure je ima stalkera 2002.g sa 40 000+ km,ima je problem sa bobinom i ničim više...proda ga prije par miseci za 5000kn  (y) i kupija drugog sa par tisuća km i sad ima oko 12 000...potpuno zadovoljan s njime... (y)
 
Ja na svome radim redovito servise na 10000 km i sad bi trebao napraviti treći. Svaki puta se mijenja pogonski remen, remen uljne pumpe, svjećica, rolice variomata i malo se prekontrolira sve ostalo, pobrusi kvačio...
Do sada sam dva puta mjenjao disk pločice a proše godine i kočionu tekućinu. Najveći nedostatak kočnica se osjeća kad uz mojih stotinu natovarim supruginih 50-tak + prtljaga. Tada treba cijela viječnost da se zaustavimo uz stisak kočnica sa svih pet prstiju.
Od prvog dana koristim ulje Valvoline Durablend 2T i ovo sve ostalo što sam napisao o načinu i uvjetima vožnje sve govori u prilog tom ulju. (y)
Jednom me vrag natanatao da kupim neko Repsol polusint ulje ali je dimilo za popi**it i rekao sam nikad više.
Prvi akumulator je trajao nešto više od pola godine, taman dok mu je isteklo jamstvo a li sam tada imao ugrađen alarm pa je djeci iz susjedstva bilo zanimljivo da svira što mu je vjerojatno skratilo vijek. Drugog sam kupion u Getrou i još uvijek je unutra.
 
evo skeniro intervale održavanja

nešto mi nije jasno
da li je vee belt pogonski remen ?
pise zamjena/provjera svakih 15000 km
a po simbolima je nejasno kvadrat je provjera, a krug zamjena
ili to po ovome ispada da se remen ne mjenja ni na 15 ako je dobar ?????
 
po toj tablice se remen uopce ne mijenja :mrgreen:

to je isto kao i piaggio typhoon,rolice se mijenjaju na 10 000km a remen na 15 000km,to je po user manualu,ali mislim da nasi serviseri mijenjaju remen na 12 000km....
 
imao sam dva stalkera oba crvena,98 g i oba su imala disk iza,po satu serijala iso 85kmh a sa kitom je iso 120kmh,ako kome trebaju dijelovi,imam jos ramu,felge,volan u garazi,povoljno dam
najbolji skuter (y)
 
a dobro sad necemo pretjerivati  :wink: ,jel bio liberty 4t sa 16 blokada :mrgreen: