fjaka
Active member
trebalo mi par godina da se odlucim pisati, za pocetak malo info o mojoj gileri stalker,
kasnije cu dopunjavati kako se što sjetim, pa ajde se ovdje okupljau stalker faonvi
gilera stalker 50 DT 2002
drugi vlasnik kupljena 09/2002 u renta-car-u nakon dva mjeseca od prve reg. 07/2002 sa nekih 1.200 km ne sjecam se tocno
tada je novi stalker bio oko 16000kn, a nakon 2 mjeseca kupljen za 12000kn u tri mjesecne rate po 4000kn
ustvari to je žena kupila jer joj bilo naporno kurblati T5 i mogu reci da je pogodila iz prve
kako sam na gileru stalker presao nakon duze pauze od par godina voznje tomos APN-a trebalo mi je cijela godina da se naviknem na tako zvrkasti motor
-prosjecna godišnja kilometraža oko 5000 km tako da sada ima 30.000 km
-90% vremena stalker se vozi ful gas i to na otvorenoj cesti, a 50 % vremena sa dvoje
-max brzina po brzinomjeru po ravnom 82km/h po GPS 74km/h, nizbrdo jednom uhvatio 92km/h (po satu)
-potrošnja nisam siguran (otprilike 130-150km po tanku 5.5 l) samo tankam nakon 20km što se upali lampica ...
-promjenio 3 seta guma bile 1 iste tvornicke michelin reggae, a druga dva put savjet od Nike bridgestone molas ml50 i zadovoljan
pozitivne stvari
-pozdan agregat
-prostor (moze se prevoziti boca plina, gajba pive, prenosno računalo
_
slika stalkera sa prenosnim racunalom od prijatelja sa kojim osvimam stalker fun club :wink:
negativne
- loše svjetlo (ako vozite sam korz grad s javnom rasvjetom njie mana )
- loše riješen nosač za kufer pa učestalo puca
-
pohvale:
za akumulator koji je još originalni iz 2002
i sa za sajlu gasa koja je izdržala toliki napor da sam stvarao žuljeve ne rukama
kvarovi/problemi:
-za sada jedan kvari to se dogodilo na 30000km kada je motortopal nece da upaliti, trebalo pricakti par minuta i onda pali
brzom intervencijom buba servisa dubrovnik zamjenjana bobina i to "ducati eletric" ali za nevjerovati sad radi ok :wink:
-isto na 30000 mi ispred kuce u dvorištu ukrali rubinet ispod rezervara i ispraznili cijeli tank, mokošička banda neka im je sa srecom i popiju koliko su dobili u lijekovima
-promjenjena dva retrovizora jer sam ih ja pomalo uništavao pokrivajuci motor teškom tendom
oprostiti ne mojoj haiku poeziji nastavim kada se sjetim jos necega
i evo jos malo slikica
-
-
http://www.bikepics.com/members/fjaka/02stalker50/
slike sa djira po mljetu
http://picasaweb.google.com/fjakone/Mljet#
i djir do spilje vjetrenica
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,67186.0.html
kasnije cu dopunjavati kako se što sjetim, pa ajde se ovdje okupljau stalker faonvi
gilera stalker 50 DT 2002
drugi vlasnik kupljena 09/2002 u renta-car-u nakon dva mjeseca od prve reg. 07/2002 sa nekih 1.200 km ne sjecam se tocno
tada je novi stalker bio oko 16000kn, a nakon 2 mjeseca kupljen za 12000kn u tri mjesecne rate po 4000kn
ustvari to je žena kupila jer joj bilo naporno kurblati T5 i mogu reci da je pogodila iz prve
kako sam na gileru stalker presao nakon duze pauze od par godina voznje tomos APN-a trebalo mi je cijela godina da se naviknem na tako zvrkasti motor
-prosjecna godišnja kilometraža oko 5000 km tako da sada ima 30.000 km
-90% vremena stalker se vozi ful gas i to na otvorenoj cesti, a 50 % vremena sa dvoje
-max brzina po brzinomjeru po ravnom 82km/h po GPS 74km/h, nizbrdo jednom uhvatio 92km/h (po satu)
-potrošnja nisam siguran (otprilike 130-150km po tanku 5.5 l) samo tankam nakon 20km što se upali lampica ...
-promjenio 3 seta guma bile 1 iste tvornicke michelin reggae, a druga dva put savjet od Nike bridgestone molas ml50 i zadovoljan
pozitivne stvari
-pozdan agregat
-prostor (moze se prevoziti boca plina, gajba pive, prenosno računalo
slika stalkera sa prenosnim racunalom od prijatelja sa kojim osvimam stalker fun club :wink:
negativne
- loše svjetlo (ako vozite sam korz grad s javnom rasvjetom njie mana )
- loše riješen nosač za kufer pa učestalo puca
pohvale:
za akumulator koji je još originalni iz 2002
i sa za sajlu gasa koja je izdržala toliki napor da sam stvarao žuljeve ne rukama
kvarovi/problemi:
-za sada jedan kvari to se dogodilo na 30000km kada je motortopal nece da upaliti, trebalo pricakti par minuta i onda pali
brzom intervencijom buba servisa dubrovnik zamjenjana bobina i to "ducati eletric" ali za nevjerovati sad radi ok :wink:
-isto na 30000 mi ispred kuce u dvorištu ukrali rubinet ispod rezervara i ispraznili cijeli tank, mokošička banda neka im je sa srecom i popiju koliko su dobili u lijekovima
-promjenjena dva retrovizora jer sam ih ja pomalo uništavao pokrivajuci motor teškom tendom
oprostiti ne mojoj haiku poeziji nastavim kada se sjetim jos necega
i evo jos malo slikica
http://www.bikepics.com/members/fjaka/02stalker50/
slike sa djira po mljetu
http://picasaweb.google.com/fjakone/Mljet#
i djir do spilje vjetrenica
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,67186.0.html