gilera xr1....mane i prednosti

crazy marek

New member
evo sto mislite o navedenom motoru........uskoro ga mislim kupit.........koje su njegove mane i prednosti dal postoji koji bolji enduro u tom rangu dao 4000kn....hvala..
 
Ima sam ih dvi..bijelo plavu i bijelo crvenu. Na obje sam napravija otprilike 40.000 km bez problema. To je motor sa APTS ventilom i starijom verzijom usisa u cilindar(nije direktno u karter radilice ka u novijih modela rc). Motor je strašno pouzdan , jak i brz u svojoj klasi, troši oko 6 litara-ako je u dobrom stanju. Čini mi se oko 28 ks, a uvatit če oko 150 km/h bez problema. Jedini konstantni problem koji se dešava na tim motorima na oko 20.000 km je pucanje federa šaltunga u getribi, ali to se lako riješi. Otvoriš deklo od kuplunga i staviš sličan feder ,mal ,ružan, najobičniji. Samo skineš pumpu od ulja prije rastavljanja da ne bi pukla pri povratku nazad, ako krivo sjedne u utor na zupčaniku.
Motor je strašno udoban, interesantnog dizajna, kratkog međuosovinskog rastojanja, koči prva liga i leži odlično u krivini. Prstene minjaš svakih 12-15.000 km i nemaš problema. SAmo ,hebeno je sa tim motorima u vezi nabavke dijelova. Tko zna u kakvom je stanju taj i koliko če ti od sezone odvozit...da se ne desi da čekaš koji dio iz Italije. A ni tamo ih više nije lako nač. Interesantno ,ja sam obje proda na Hvar.
Mislim da je motor kvalitetan ka i večina 2t iz tog vrimena , samo ako je dobro održavan. Ali ,puno je to godina ...pametnije ti je pronač koju Yamahu dt 125, sa malo manje godina i malo večom cijenom ,ako možeš....Imam nešto slika, ali nekvalitetno, jer ih moram slikat dig. aparatom...
 
slazem se uglavnom sa svime ali da je vozila 150 ni u snovima! cak ni s polinijem nizbrdo

najudobniji enduro u klasi svakako

imam doma cilindar s upresanom kosuljicom od renaulta 4, klip 70...samo treba sirit malo blokove

 
ovdje kod mene su imali isto dva frenda gileru xr1 i oba dva su ju vozlili 150 po ravnom (y)
@bob rock-znas mozda nekog ko prodaje gileru xr1....
 
Onda ti je yatasaki bila u kuhcu...moje su obe dolazile do 150 ,doduše po njihovom satu...Ali ja sam ih uzima sa po 10-15-ak tisuča iz Italije...bile su ka nove.
 
crazy marek said:
ovdje kod mene su imali isto dva frenda gileru xr1 i oba dva su ju vozlili 150 po ravnom (y)
@bob rock-znas mozda nekog ko prodaje gileru xr1....




Ne znam Marek, žaj mi je...Ali ako je kupiš, slobodno me pitaj šta bude trebalo...te stare Gilere su mi prva ljubav (y).
 
Imao je.... i nažalost samo loša iskustva s njom...djelova "nigdje".... kad i nađeš šta od dijelova(naravno polovno) ak je u dobrom stanju cijena je strašna...najveći problem kod tog motora je struja... tj namotaji... često odlaze.
 
Da , dijelova ni za lijek...zato bi preporučija nešto novije...a to sa strujom ....od desetak Gilera ,samo na jednoj Rc 125 mi je otišla- 150 tadašnjih dm.
 
ja znam 3 covjeka koji mogu nabavit sve za gileru xr1...........tak da mislim da mi nece bit problem oko nabave djelova...........a sta se tice namotaja nikad cuo da je nekom na takvoj gileri otislo......
 
evo jos jedno pitanje....vidio sam da imaju neke gilere kiteve 180cm.....pa me zanima kolko to kosta i gdje se moze nabavit (y)
 
Bili su kitevi 175cc Polini za Gilere...ima sam jednog na Gileri Arizoni i s njim prešao oko 50.000 km sa jednom izmjenom klipnjače i prstenova svakih 15.000 km. Ne znam tko je sad uvoznik za Polini i da li ima još to za nabavit...proguglaj.
 
ja sam sve za motor(rotax 123) od polinija uzimao u Gigantu, nazoves pa pitas jel imaju kaj za tu gileru

http://www.gigant.hr/motori/index.html
 
dal bi mi mogao netko reci sta bi moglo bit kad nekad motor voli kad se vozim bacit mi u ler a i teze se mjenjaju brzine...
 
crazy marek said:
dal bi mi mogao netko reci sta bi moglo bit kad nekad motor voli kad se vozim bacit mi u ler a i teze se mjenjaju brzine...
ne uzimaj tu gileru..a ni ostale iz te familije...(KZ...KK...KZ ENDURANCE...MX 1..RC..SP1..CRONO...RX)...To su bili jedini motori koji su se mogli kod nas nabaviti u to vrijeme..te kao takvi istroseni i razjebani su do boli. Dijelova vise ni u italiji nema(nades eventualno klipnjace i lezajeve radilice).A to sto si pitao za mjenjac....kontroliraj ulje...i kako ti kvacilo odvaja. A to sto baca u ler....vjerovatno koja vilica ili zupcanik mjenjaca.....  :(
 
Imabmw m5 pravo...prastari su to motori ...da ga dobiješ mukte, pitanje je da li se isplati sredit ga i registrirat. Sve je to poplovno došlo iz Italije i prošlo desetke ruku..