Gixxer 600,750,1000,1100 i 1300

Ivanos46 said:
ovaj nosac sa ebaya je od aluminija,stijenka je sigurno par mm debela,to puknuti nemoze.

edit: sto se mene tice,neka on kupi taj skuplji,ja sam mu samo stavio,ovaj sa ebaya,da ima i jeftiniju opciju,pa neka bira. (y)
Možda je i ok. Imam losa iskustva sa kinezima i svim njihovim stvarima zato radije kupim provjereno.

Rizomini su po 70 eur nadalje . Sve ima svoju cijenu tako i kvalitetu

Poslano sa mog SM-G986B koristeći Tapatalk

 
Ivanos46 said:
ovaj nosac sa ebaya je od aluminija,stijenka je sigurno par mm debela,to puknuti nemoze.

edit: sto se mene tice,neka on kupi taj skuplji,ja sam mu samo stavio,ovaj sa ebaya,da ima i jeftiniju opciju,pa neka bira. (y)

Nabavio ja taj isto, los je.
 
Kolega i ja moramo svjećice mijenjati GSXR 600 K9 i L3,trebale bi ici NGK Iridium CR9EIA-9 ako se ne varam, te na koliko kg se stežu ako netko zna?
 
GixxerMan said:
Kolega i ja moramo svjećice mijenjati GSXR 600 K9 i L3,trebale bi ici NGK Iridium CR9EIA-9 ako se ne varam, te na koliko kg se stežu ako netko zna?
Evo kaže  11nM



Poslano sa mog SM-G986B koristeći Tapatalk

 
.
ce882f57d52b843b41022c62adb767b1.jpg


Poslano sa mog SM-G986B koristeći Tapatalk

 
Pozdrav GSX ekipi, vidin da je tema združena pa mi je možda najbolje postavit pitanje ovde jer možda neko već ima iskustva.

Motor u pitanju je GSX 1300 BK (B-King) na kojen će do kraja šestog miseca bit prominjeno dosta toga pa bi ga tribalo re-mapirat (mapiranje originalnog ECU-a, nikava powercommander sranja) i usput pogasit neke sustave kojih više neće bit (PAIR, EXUP, O2 senzor itd.). Čita san raznorazne teme po forumu di uvik neko ima prijedlog nekog drugog majstora (ili "majstora") pa me zanimaju iskustva ako ih ima vamo.

S obziron na specifičnost motora (isti ECU ka i Hayabusa Gen2) ne želin nekoga ko će mi ubacit Hayabusa bin file, zaključat ga u A mode s prekopiranin mapama četvrte brzine i reć "frende, tjunirano je to do maksimuma" jer to mogu i sam.

Svima s konstruktivnin informacijama, hvala unaprid!  (y)
 
vyp54 said:
Pozdrav GSX ekipi, vidin da je tema združena pa mi je možda najbolje postavit pitanje ovde jer možda neko već ima iskustva.

Motor u pitanju je GSX 1300 BK (B-King) na kojen će do kraja šestog miseca bit prominjeno dosta toga pa bi ga tribalo re-mapirat (mapiranje originalnog ECU-a, nikava powercommander sranja) i usput pogasit neke sustave kojih više neće bit (PAIR, EXUP, O2 senzor itd.). Čita san raznorazne teme po forumu di uvik neko ima prijedlog nekog drugog majstora (ili "majstora") pa me zanimaju iskustva ako ih ima vamo.

S obziron na specifičnost motora (isti ECU ka i Hayabusa Gen2) ne želin nekoga ko će mi ubacit Hayabusa bin file, zaključat ga u A mode s prekopiranin mapama četvrte brzine i reć "frende, tjunirano je to do maksimuma" jer to mogu i sam.

Svima s konstruktivnin informacijama, hvala unaprid!  (y)

Bez puno filozofije Doc Dyno Vinkovci...ti googlaj dalje...
 
Doc Dyno Vinkovci... jedini koji zna šta radi u Hr