Gixxer 600,750,1000,1100 i 1300

digging bill

Active member
Sep 29, 2009
2,163
1
38
43
kružna
tibor said:
Iskreno moram priznat da volim Suzuki kao firmu, imao sam Swifta GTi, K5 1000 me oduševio kad je izašao, imam 750 GSXR-a … ali realno treba bit iskren i priznat da su noviji Suzukiji nakon K5 svi bili glomazni motori koji su posjedovali upravljivost zglobnog autobusa i kočnice na razini kočija sa divljeg zapada, dizajn je osobna stvar, nekom su se sviđali nekom ne, markantni su i veliki, stabilni, ali realno u usporedbi s konkurencijom su za krasan k…

Kad je predstavljen L7 vizualno mi se svidio na prvu, ali nisam imao neka prevelika očekivanja poučen iskustvom sa prijašnjim litrenim GSXR-ovima – to će se pokazati mojim velikim zajebom :mrgreen:

Prijatelj već neko vrijeme vozi te L7+ i za njega ne postoji bolji motor, kako nije baš neki tutlek nego stvarno zna kaj radi tako me sve više zaintrigirao za novog GSXR-a i kao konačna posljedica L7 je završio u mojoj garaži

Prvi doticaj s motorom je bila relativno kratka vožnja do doma (pod vožnju ne uzimam ništa ispod bar 500km), motor je bio u B modu, ja sam vozio oprezno i nepretenciozno, ali već tu sam skužio da to nema blage veze sa ranijim Suzukijima – ovo je uistinu nešto sasvim drugo…

Sad kad sam okrenuo neku kilometražu nakon koje uistinu možeš reći da poznaš motor odlučio sam neznam ni sam zašto napisati ovaj tekst – zapravo razlog je taj da me motor oduševio do te mjere da eto sad pišem o njemu na ni manje ni više moronima, forumu koji je odavno prestao biti mjesto na kojem ovakav tekst o R motoru bez spominjanja novih lokacija nadzornih kamera mupa, kovanica ili mjesta di se jedu najbolji bajkerski čevapi ima smisla, ali kgj – spasimo eRove :LOL:

Prvo stvari koje mi se ne sviđaju :mrgreen:

Na prvom mjestu su – kočnice. Iz nekog nenormalno neshvatljivog razloga Suzuki i dalje ni na jednom svom motoru nemože ili ne želi napraviti kočnice koje bi zapravo i kočile. Motor ima T drive diskove, ozbiljne čeljusti ali osjećaj i snaga kočenja su i dalje nikakve, pogotovo kad se usporedi s konkurencijom… pretpostavljam da je problem ko i na svim Suzukijima u pumpi i da bi se taj nedostatak rješio sa jednom finom RCS19 ali otom potom…

Drugo što mi se ne sviđa je to da za razliku od BMW-a elektronička pomagala nemožeš isključiti, možeš ih smanjiti na najmanju moguću vrijednost, ali potpuno gašenje je nemoguće… iz nekog razloga svi japanci slijede sličnu filozofiju koja je realno meni bzvz ali tko sam ja da im sudim… postoji način na koji se to sve može ugasiti ali to je već domena tuninga i hakiranja a ne serijskih opcija. Ride by wire bi mogao biti maaalo uglađeniji, ali to je možda i rješeno na L8 i L9 neznam jer nisam probao ali u svakom slučaju ovo je sad tjeranje maka na konac i nešto što se ionako može rješiti mapiranjem jer motor nema orginal lonac već slip on Bodis.

Jedna stvar koju nemogu navesti ko minus, jer realno za R motor i njegovu pravu primjenu na stazi to i nije minus nego plus, ali pri vožnji cestom na malo duže pruge može biti nešto što bi moglo zasmetati je spremnik od 16 litara, autonomija je nešto skraćena u odnosu na R motore sa 17.5 litarskim rezervarom ali Bože moj… kažem za stazu top, za cestu možda mali minus, za semafoRRašenje svejedno.

Osim ovoga nekih drugih pravih zamjerki motoru nemam, eventualno je meni na display-u malo smotan za uć i baratati njime, ali podaci koji su serijski na displayu i ono što vozač dobiva su stvarno ok i imaju smisla, display je velik i lako pregledan.

Dvije stvari koje su me najviše oduševile na motoru su okretnost i lakoća vožnje uz stvarno začuđujuću količinu stabilnosti, te dvije stvari su nekako uvijek u nesrazmjeru ili imaš jedno ili imaš drugo, ali konkretno na L7 su dobili pravi balans. Dakle što se vožnje tiče motor je vrh vrhova. Druga stvar koja me jako ugodno iznenadila je getriba, iskreno to je možda i najbolja serijska getriba koju sam ikad probao, po tom pitanju su nadmašili i Hondu koja realno ima najbolje mjenjače. Brzine se i bez QS mjenjaju precizno i lako kao u putar, a osjećaj na polugici mjenjač je fenomenalan.

Snaga je priča za sebe, ima ljudi koji će reći da oni nemogu iskoristiti ni 100 ks i da je to sve previše bla bla bla … meni snage nemože nikad bit previše, a Suzuki ju bome ima i razvija ju na pomalo drugačiji način od svoje starije GSXR bratje – definitivno se osjeti rad VVT sustava tj promjena na bolje. Prije su Suzukiji stalno vukli jednakomjerno močno u svim režimima i svim brzinama, ovaj je zadržao to ali u jednom trenu u špici malo ode u berserk mode i to lajkam… S1000RR mi se i dalje ipak u špici čini nešto jači.

Nekom nebitna stavka, a nekome ko radi po motorima i / ili mjenja oklope za stazu možda koristan info, rad na motoru što se tiče oklopa je jednostavan i intuitivan, nema nekih nepotrebnih komplikacija, oklopi se skidaju lako i brzo.

ABS radi ok, ne pali se baš na stalno što mi se sviđa nego baš moraš najašit na kočnicu da se aktivira. Sviđa mi se što modove vožnje i postavke TC možeš mjenjat u vožnji i to poprilično lako i intuitivno što svakako umanjuje mogućnost zajeba na način da ćeš gledat prekidač pa čuke pa ovo pa ono i zabit se u neki šleper il cisternu :mrgreen: TC se po nekom mom ukusu i na srednjim postavkama pali pre često, no vjerujem da je to više zbog guma nego same elektronike.

Dizajn je nešto što je individualno, meni motor izgleda jebeno, pogotovo kad se makne onaj bojler od lonca i nakaradni nosač tablice, rep mu je čista perverzija bez njega, ali ionako se te dvje stvari odma skidaju na svakom R motoru :mrgreen:

Šta više reći za kraj… mislim da je Suzuki sa L7 napravio opako dobar posao, stvorili su izuzetno vozan i snažan motor sa dovoljno elektronike po pristupačnoj i nadasve konkurentnoj cijeni, tko je nesklon evropskoj R ergeli i želi pravi Japan za fer lovu – go for it !

Za post scRRiptum jedan jpeg
Za l7(1000)+,izvući osigurač abs-a,motor koči kao da naprijed ima brembo😂,sva elektronska pomagala i dalje ostaju aktivna.
Po meni je to win win kombinacija,promjena je neusporedivo bolja.
Nema više onog spužvastog zagriza .
 

Tibor

Active member
Jan 27, 2009
7,488
12
38
nije navedena
(y)

u međuvremenu sam to i napravio :mrgreen:

al svejedno glupo da ga nemožeš zgasit ko na S1000RR npr...
 

exfreerider

Active member
Dec 27, 2007
1,495
9
38
33
Zagreb
Kako kod K7 složiti da kratko svjetlo bude u leci gdje je sada dugo svjetlo?
 

koki_3

Member
Dec 19, 2008
950
0
16
Međimurje
Toko može reparirat zadnji amortizer? Po mogućnosti Sjeverna Hrvatska ili da se može poštom poslati. Radi se o Gsxr 600 1997 god.
IMG_20200531_201021.jpg
 

MOONSHIELD

Well-known member
Apr 29, 2008
8,751
40
48
98
CISTA PROVO
 

Tibor

Active member
Jan 27, 2009
7,488
12
38
nije navedena
došlo je i to doba godine da se na motor stavi Akrapovič

prvi dojmovi užas, motor nejde nikako ispod 8000, muči se, kad probije ok, al puca, grglja na abgasu

zbog euro normi je to toliko sve uškopljeno da kad ga otvoriš jednostavno mu dole fali goriva nenormalno, a gore je preliven i uškopljen na paljenju... jedino rješenje se nameće samo po sebi - pakiraj se i put Vinkovaca

Zdravko stari drug odradio već par L7 i unaprijed zna šta mu i gdje otprilike treba, ovaj put mapiramo direkt u ECU što nam otvara jako puno prostora za podešavanje i igranje s postavkama, Zdravko podešava mapu goriva, kuteve paljenja, malo se igramo sa postavkama ventilatora, qs, blippera, rada samih injektora, skinut vmax, pomaknut rev limiter... uglavnom nema šta nema i šta se nemože

žurno nazad kući da se to sve i proba... a krajnji rezultat je uistinu stravičan, znači motor sa serijskim auspuhom ide odlično, ali ovo sad je doslovno zastrašujuće... 1299 vuče jako dolje, al brzo ostane bez daha, K46 BMW je strašno jak u špici, a mapirani L7 jednostavno u svakom režimu ide i vuče strahovito i tome nema kraja... K46 sa HP4 mapom ide malo bolje u špici, ipak je BMW gazda vršne snage, ali mislim da kada bi se malo poigralo sa glavom na L7 da se dobije još malo ta špica da tu onda više ni BMW nebi imao šta za reći...

šta napisati za kraj... kupite si L7, stavite Akrapoviča i pravac do Doc Dyna u Vinkovce:mrgreen:

nećete požaliti(y)
 
  • Like
Reactions: piljun

Tibor

Active member
Jan 27, 2009
7,488
12
38
nije navedena
i za sam kraj zanimljiv grafički prikaz koliko serijska mapa (ravni dio) odudara od mape koja je dobivena za motor sa drugim auspuhom i filterom zraka(y)
 

Attachments

go-go

Well-known member
Dec 17, 2006
2,481
83
48
51
...Knin...
jbte znao sam da kawa ne ide s mjesta, ali nisam znao da honda i yamaha nisu vrijedne spomena..
suza je zvijer prejaka i za ministra..a šta tek da je bila nabuđena u vinkovcima..
 
  • Haha
Reactions: Nero

Ivanos46

Member
Apr 15, 2014
816
5
18
to sa toliko ks na kotacu,mora da ide i vuce jebeno. :)

sta da ti kazem,osim cuvaj se i pazi kako vozis.
 

elektricar86

Active member
Jan 31, 2008
4,959
17
38
34
Savičenta
to sa toliko ks na kotacu,mora da ide i vuce jebeno. :)

sta da ti kazem,osim cuvaj se i pazi kako vozis.
Ne vjeruj mu,to je stari macak,kupuje razne sklepotine pod "nikad padano" ,onda kao fol tjunira(a zapravo nacrta u paintu te neke "mape"),i kasnije opet prodaje pod "nikad padano" ,a zapravo budu jos vece sklopocije neko kad ih je kupio.
Pitaj ga samo kako je prosao na cesti za Žminj,sa tim silnim konjima...
 

Ivanos46

Member
Apr 15, 2014
816
5
18
Ne vjeruj mu,to je stari macak,kupuje razne sklepotine pod "nikad padano" ,onda kao fol tjunira(a zapravo nacrta u paintu te neke "mape"),i kasnije opet prodaje pod "nikad padano" ,a zapravo budu jos vece sklopocije neko kad ih je kupio.
Pitaj ga samo kako je prosao na cesti za Žminj,sa tim silnim konjima...
pusti tibora,nego ako boga znas makni toga trumpa,evo ti avatar.
 

Attachments