Gixxer 600,750,1000,1100 i 1300

Kad smo kod auspuha...3-6 mjeseci... ko bu zdural 🙈🙈
 

Attachments

  • Screenshot_20210813-203237_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20210813-203237_Samsung Internet.jpg
    335.6 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: darko_b
:mrgreen: Pa kad imas staro vozilo.. R1 bi jucer dobio:mrgreen:

salu na stranu..uzas godina sa dostavom..koliko god lager punis, ne mozes napunit jer se ceka i ceka..

R1 mi je prevec "mainstream"... uostalom, kaj vise nekaj cekas to te vise razveseli kad stigne (tjesim se 🤣 🤣 )
 
  • Haha
Reactions: Ivan_ZG
Je li netko podesavao Slipper Clutch (proklizavanje spojke) kod saltanja nizih. Dosta grezo se ponasa, na hondi cbr1000r 06 je bila dosta meksa. Jel to na suzama k5 tako ili se moze omeksat. Probao sam 2 1/4 i 2. Sad cu probat sve do 1 1/2 da vidim sta ce bit ali do sad nisam primjetio razliku.

I jos jedno pitanje. Moze li bit do ulja? Jos je ulje koje sam dobio kad sam kupio motor pa ne znam ni koje je. Bilo je novo na prozorcicu pa ga nisam ni mjenjao. Prosao 1500 km do sada. Primjetio sam da dok je motor hladan kad stisnem spojku normalno odvaja ali kad se ugrije ponekad na semaforu kad ubacim u 1. na minimumu gasa kao da ne odvoji skroz nego je kao na vagi, motor lagano vuče kao da hoće krenut, a kad dam gasa odvoji normalno. Zato mislim da može bit do ulja, hladan ok, a kad se ugrije kao da malo ostane spojeno (zaljepljeno) na minimumu gasa tj u leru. Probat cu i ulje promijenit ako se ne izregulira s ovim Slipper Clutch podesavanjem.

 
Last edited:
I koji je bolji? Nisam vozio k7 zato pitam. Prodao se jedan crni u MA par dana prije nego sto sam kupovao pa uzeo ovaj k6. Nekako mi nije zao. Ljepsi mi je k6, a i nema katalizatore itd.
 
Last edited: