Gixxer 600,750,1000,1100 i 1300

nije ništa drugačije ni s vilicama, niti s bilo kojim drugim kvalitetno odrađenim poslom na motoru

te vilice na suzuki litrama dok nisu počeli stavljat BPF su specifične jer nemaju klizače... da imaju ko što ima npr 750 i bilo koji drugi normalni motor OEM materijal je s uljem cca 1100 kn... skinuti vilice s motora, rastaviti ih, očistiti, sastaviti, odzračiti i poštelati za 200 il 300 kn može samo idiot il netko tko taj posao nikad nije radio, potrošiš 100kn samo brake cleanera da sve očistiš kak treba dok rastaviš... tvrditi da se to sve da kvalitetno odraditi u dva-tri sata je isto smješno... al svatko za sebe zna najbolje

ruke za reparaciju USD i klasične su 600kn, BPF i BFF 800kn i nejde bez specijalnog alata

sve ostalo su priče za malu djecu
 
  • Like
Reactions: Igor28
nije ništa drugačije ni s vilicama, niti s bilo kojim drugim kvalitetno odrađenim poslom na motoru

te vilice na suzuki litrama dok nisu počeli stavljat BPF su specifične jer nemaju klizače... da imaju ko što ima npr 750 i bilo koji drugi normalni motor OEM materijal je s uljem cca 1100 kn... skinuti vilice s motora, rastaviti ih, očistiti, sastaviti, odzračiti i poštelati za 200 il 300 kn može samo idiot il netko tko taj posao nikad nije radio, potrošiš 100kn samo brake cleanera da sve očistiš kak treba dok rastaviš... tvrditi da se to sve da kvalitetno odraditi u dva-tri sata je isto smješno... al svatko za sebe zna najbolje

ruke za reparaciju USD i klasične su 600kn, BPF i BFF 800kn i nejde bez specijalnog alata

sve ostalo su priče za malu djecu

To objašnjava dosta. Ja san sam radija vilice na Kingu (izmjena federa, ulja, semeringa i brisača) i bilo mi je čudno kako nigdi nema teflonskih klizača. Gledan service manual di je onaj eksplodirani dijagram i ništa. Očito su vilice slične/iste.

Apsolutno se slažen s napisanin jer i bez BPF varijante treba bar 3-4 specijalna alata. Ali ipak od cilog posla mi je najveći stres odvidat gornje čepove bez da se ošteti boja tj. eloksirani aluminij. Ne znan koja je tu tajna zanata, ali na mon motoru niko to nije odvida od kad je motor izaša iz tvornice (motor je K8) i jedan od dva je toliko zapeka da ga nikako nisan moga odvidat bez da ga oštetin.

Prova san omotat misto di legne ključ/gedor s krep trakon i stavit lateks rukavicu preko, ali i dalje se minimalno ošteti. Imaš li neku "tajnu" kako to bolje izolirat?
 
Najbolje rješenje je specjalni alat :mrgreen:
Postoji posebna teflonska gedora baš za čep, također ima i specjalni alat od Motion Pro-a baš za čep koji idealno nalegne i ne ošteti čep... a ako nemaš specjalni alat postoji trik koji sam ja koristio prije nego sam kupio alat... to ti poslikam navečer kad dođem doma da vidiš o čemu se točno radi;)
 
  • Like
Reactions: vyp54
nije ništa drugačije ni s vilicama, niti s bilo kojim drugim kvalitetno odrađenim poslom na motoru

te vilice na suzuki litrama dok nisu počeli stavljat BPF su specifične jer nemaju klizače... da imaju ko što ima npr 750 i bilo koji drugi normalni motor OEM materijal je s uljem cca 1100 kn... skinuti vilice s motora, rastaviti ih, očistiti, sastaviti, odzračiti i poštelati za 200 il 300 kn može samo idiot il netko tko taj posao nikad nije radio, potrošiš 100kn samo brake cleanera da sve očistiš kak treba dok rastaviš... tvrditi da se to sve da kvalitetno odraditi u dva-tri sata je isto smješno... al svatko za sebe zna najbolje

ruke za reparaciju USD i klasične su 600kn, BPF i BFF 800kn i nejde bez specijalnog alata

sve ostalo su priče za malu djecu
jebote o_O
pa tebi ode sat vremena samo da našpricaš sav taj brake cleaner (to je cca 5-7 piksi, ovisno jel wurth ili socijalni), ako se u međuvremenu ne otruješ i predoziraš tim govnom i spališ svu kožu na gornjim ekstremitetima o_O
zaboravio si navesti da ti treba i cca 20 pari jednokratnih rukavica na tu količinu brake cleanera 🤯

meni za cijeli posao treba cca 2-3 sata ako se primim posla kak spada, a svi motori na kojima sam to do sada radio su mi bili prvi puta i sve vilice su bile mrvicu drugačije, znači dobar i iskusan meštar to MORA odraditi za 2 sata efektivnog rada, a to po tvome ispada cca 300 kn satnica, u efektivni rad se u pravilu ne računa pušenje pola kutije cigareta, žderanje 10 piva i drkanje kurca, ali kod nas mehaničari ionako rade 5 motora istovremeno pa se onda nakupi sati rada :giggle:

po meni sve do 1000 kn s materijalom je prihvatljivo za taj posao (uz uvjet da ne stavljaju athenu i sl. govna), a sve ostalo je preseravanje i prodavanje magle jerbo ne živimo u australiji i švicarskoj
 
Last edited:
Pustimo mi vilice, zna se da se njih servisira tek kad propišaju, a ni tada ako ne puštaju jako.
Pitanje svih pitanja, nakon što je sahranio bajk padom u zavoju "ministarska klopka" da li se počastio novom suzanom kojom napada 1.31.00 ili je vlasnik ove neki anonimus
Screenshot_20200624-134002_Facebook.jpg
 
nevjerujem da mozes to napraviti za 2-3sata,bas sve.

znaci podici motor,skinuti vilicu dolje,rastaviti vilicu,ocistiti,promjeniti semering+ulje,sastaviti nazad vilicu,vratiti na motor.

+ponovno postelati ak se radi o usd vilici.

ovo za neostecivanje matice i ja znam za te gedore sa teflonom,al ajde bas me zanima,kakvo si zamjensko rijesenje nasao.

ovi u servisu imaju nekakvu presu za rastavljanje usd vilica,ja sam sebi napravio alat koji zamjeni presu.

evo ga:

stavim vilicu na stolicu,stavim alat,tj ove navojne sipke gurnem u rupe na plastici,znat ce ovi koji su rastavljali usd vilice,i onda na krajeve navojne sipke omotam sa gutnom i stezem,i na taj nacin spresam vilicu,kljucem odvrnem maticu,rastavim vilicu.
 
jebote o_O
pa tebi ode sat vremena samo da našpricaš sav taj brake cleaner (to je cca 5-7 piksi, ovisno jel wurth ili socijalni), ako se u međuvremenu ne otruješ i predoziraš tim govnom i spališ svu kožu na gornjim ekstremitetima o_O
zaboravio si navesti da ti treba i cca 20 pari jednokratnih rukavica na tu količinu brake cleanera 🤯

meni za cijeli posao treba cca 2-3 sata ako se primim posla kak spada, a svi motori na kojima sam to do sada radio su mi bili prvi puta i sve vilice su bile mrvicu drugačije, znači dobar i iskusan meštar to MORA odraditi za 2 sata efektivnog rada, a to po tvome ispada cca 300 kn satnica, u efektivni rad se u pravilu ne računa pušenje pola kutije cigareta, žderanje 10 piva i drkanje kurca, ali kod nas mehaničari ionako rade 5 motora istovremeno pa se onda nakupi sati rada :giggle:

po meni sve do 1000 kn s materijalom je prihvatljivo za taj posao (uz uvjet da ne stavljaju athenu i sl. govna), a sve ostalo je preseravanje i prodavanje magle jerbo ne živimo u australiji i švicarskoj
u pravu si(y)
 
  • Haha
Reactions: MOONSHIELD
Pustimo mi vilice, zna se da se njih servisira tek kad propišaju, a ni tada ako ne puštaju jako.
Pitanje svih pitanja, nakon što je sahranio bajk padom u zavoju "ministarska klopka" da li se počastio novom suzanom kojom napada 1.31.00 ili je vlasnik ove neki anonimus
View attachment 721151
Danas sam baš vidio Ministrov Suzuki,ovaj nije njegov
 
Last edited:
Pozdrav ekipi i jedno pitanjce.
Na K4 750 mi se palila F1 lampica i pošto je motor bio svakakav pomirio sam se da je to tako :(
Kad je počeo drkat povadio sam pred leptire i stavio izolirku na lampicu i po gasu :mrgreen:
E sad uzeo sam L1 750 nema još ni 15000 km a povremeno se pali F1 i lagano sam :mad:
Kome se obratit za pomoć i dali, kako ste vi riješili eventuvalni problem ;)
 
Pozdrav ekipi i jedno pitanjce.
Na K4 750 mi se palila F1 lampica i pošto je motor bio svakakav pomirio sam se da je to tako :(
Kad je počeo drkat povadio sam pred leptire i stavio izolirku na lampicu i po gasu :mrgreen:
E sad uzeo sam L1 750 nema još ni 15000 km a povremeno se pali F1 i lagano sam :mad:
Kome se obratit za pomoć i dali, kako ste vi riješili eventuvalni problem ;)
'

a di se nalazis? najjednostavnije je spojit motor na dijagnostiku i vidjet povijest gresaka
 
Rijeka . Ali nije bed napravit đir do negdije 🍻
Opcija A, dodes do Zagreba da vidimo greske koje ima spremljene.
Ili opcija B, pripremis si jednu spajalicu i kad upali FI zapiknes ju u konektor pod repom i ocitas kod greske. Po kodu bar mozes vidit odakle krenut.
 
Opcija A, dodes do Zagreba da vidimo greske koje ima spremljene.
Ili opcija B, pripremis si jednu spajalicu i kad upali FI zapiknes ju u konektor pod repom i ocitas kod greske. Po kodu bar mozes vidit odakle krenut.

To mi je htio frend ubost pa sam ga poslo nek si po apriliji radi kratke spojeve :ROFLMAO:
Vidijet ču ovih dana šta i kako, dao sam kaparu za kuću pa se bojim da ču ga morat prodat a nisam ni pošteni đir napravio :(
 
To mi je htio frend ubost pa sam ga poslo nek si po apriliji radi kratke spojeve :ROFLMAO:
Vidijet ču ovih dana šta i kako, dao sam kaparu za kuću pa se bojim da ču ga morat prodat a nisam ni pošteni đir napravio :(
🤣🤣 nije neka nauka.. i nis ne pregori. Bar na suzukiju

Ak se predmislis vici
 
Zanimljivo za pogledat kako ostavlja ovog tipa na serijskom motoru u dva zavoja . Da nema sporijih vozača u 5 zavoja ga vise nebi bilo na vidiku.
Jeben vozač, klasa,..