Vidin da se potegla tema o kočnicama pa evo da se ubacin s iskustvon i pitanjen.
Apropos pumpe - meni je originalna Nissin na Kingu (bez ABSa) vatala u prvih 2mm kad san kupija motor. Ne bi se stiga niti aktivirat mikroprekidač svitla koliko je instant grizla, to je bilo za poginit. Svako 2-3 tjedna bi u garaži na jutarnje paljenje ima propadanje do volana da bi se u par potisaka vratilo na tih 2mm. Pretpostavlja san da je do odzračivanja pa san mislija da će se riješit kad buden minja criva za HEL opletena. Međutin ništa od toga, bija san nazad na famoznih 2mm hoda.
Onda san naručija rebuild kit za pumpu u Noveme i prominija sve. Iako klip, gumice i feder nisu "na oko" imali apsolutno nikakve razlike - svi problemi su posli nestali; niti je više ikad propala ujutro niti je patološki vatala u 2mm već normalno na sredini.
Amaterski san prova par krugova na Grobniku i skužija da je ovaj motor all for show i da s pravilno odzračenin kočnicama koči u klasi Bandita 600 iz 2004. To je poznat problem kojen je Suzuki (možda) odlučija pristupit tek sad s trećon generacijon Hayabuse dok su prva i druga (B-King spada u Gen2) imale dosta bezlične kočnice s obziron na snagu i težinu samog vozila. Dodatni bonus je šta mi i diskovi tresu od prvog dana (drugi san vlasnik, ne znan šta je prvi radija).
Kad zbrojin sve te probleme - rješenje su novi diskovi, nove čeljusti i nova pumpa. Naša san već Brembove dijelove koji bi činili "plug & play" setup za ovaj motor pa me zanima - odakle naručit originalne dijelove (da nije Aliexpress Brembo po cijeni originalnog)?
Brembo-va stranica navodi motorquality.it ka službenog za RH, a njima san posla mail da vidin imaju li maloprodaju uopće. Od standardnih webshopova san naša caprimoto.it i wrs.it sa skoro iston ponudon (wrs je malo jeftiniji). Kakva su iskustva? Ima li ko kakav kod za popust?