Gixxer 600,750,1000,1100 i 1300

Ma jasno da je Brembo razvikan i da su uglavnom svi čuli za njega .Sve štima .Kako onda objašnjavaš ovo.Prije sedam osam godina sam na Zxru dao obnoviti kočionu površinu sa identičnom kočionom smjesom koju je nudio Brembo i Carbonlorain .Iznos je uistinu bio smiješan,upola manji od cijene po kojoj se tad moglo kupiti set kočionih pločice ,dakle par za prednji par diskova .Da čujem ,jel' ima ko od pacijenata koji su to radili ,može i iskustva ako neko ima. :cool: 👍
 
Nisam.te skonta sto oces reci, da si radio neku obnovu diskova al kakve to veze ima sa brembom ? Nisam nikad cuo za takav postupak
 
Jasno da nisi čuo.Kočioni disk se ne može obnavljati ,tarna površina koja je ujedno i radna je neobnovljiva.Ali kočiona pločica ,odnosno njen tarni element je obnovljiv.Mnogima je to nepoznato.Dakle ,smjesa mora biti kompatibilna s radnim dijelom diska,o tome ovisi puno parametara.O naknadnim izmjenama kočionih elemenata poput kliješta,crijeva,pumpe i drugih pratećih elemenata poput kočione tekućine ,cilindara ,klipića ,posude i same ručice kočnice koja je prva na udaru ovaj put neću pisati. :cool: 👍
 
  • Like
Reactions: diesel power
za 200 kuna vise imate brembo ja nerazumim kako vam se da zajebavat sa tim kojekakvim
dobar kočioni sustav sasvim dobro koči i s goldfrenom s3 i ne treba prije toga ulupati 1000 eura u pumpu, crijeva, kliješta i diskove
nekom je i 200 kn puno (pogotovo dok su nepotrebno ulupani), a nekom je i 1000 eura malo, a na kraju i dalje ne bude zadovoljan
slična stvar je i s gumama, neko voli mitas i zadovoljava njegove potrebe, a netko mora imati supercorsu jer što će selo reći..
 
Jasno da nisi čuo.Kočioni disk se ne može obnavljati ,tarna površina koja je ujedno i radna je neobnovljiva.Ali kočiona pločica ,odnosno njen tarni element je obnovljiv.Mnogima je to nepoznato.Dakle ,smjesa mora biti kompatibilna s radnim dijelom diska,o tome ovisi puno parametara.O naknadnim izmjenama kočionih elemenata poput kliješta,crijeva,pumpe i drugih pratećih elemenata poput kočione tekućine ,cilindara ,klipića ,posude i same ručice kočnice koja je prva na udaru ovaj put neću pisati. :cool: 👍
Postujem ko to oce radit al ja nebi fala lipa.
 
Da ne polemiziramo i ne trilmiziramo dalje.Uglavnom ,ono kaj današnji bajkovi pružaju ,rekao bih da 80% klijentele koja ih vozi , u praksi to ne može iskoristiti .Ne govorim o stazi.Tiće se agregata a i kočnica samih.O ovjesu neću trošiti riječi ,pruža mnogo ali je premalo hrabrosti da ga neki prosječni vozač iskoristi.Ak agregat pruža sto(100) konja ne znaći da ih imaš stalno u upotrebi ,a koristiš uglavnom trećinu do polovine.Raspolaganje s konjima je druga priča kao i s kočnicama.
 
  • Like
Reactions: drifter947
Ko sto rekoh, ko voli nek izvoli, al meni je ta obnova pločica sa ljepljenjem novih elemenata na nivou montaže protektirane gume na auto od 300 ks i 2.tone tezine. A radi cega , radi 200 il 400 kuna.
 
Ko sto rekoh, ko voli nek izvoli, al meni je ta obnova pločica sa ljepljenjem novih elemenata na nivou montaže protektirane gume na auto od 300 ks i 2.tone tezine. A radi cega , radi 200 il 400 kuna.
Ja nebi vozio na protektiranoj gumi a nebi ni imao na motoru obnovljene plocice u bilo kojoj smjesi ...
 
  • Like
Reactions: piljun
nisam probao goldfren.... čekam da se potroše postojeće pločice.... motor mi ima pletena crijeva stavio bivši vlasnik i koči sasvim dobro... meni kao kafana raceru nevjerujem da neće biti ok... nije to neko smeće za 3 dolara s aliexpresa pa da drhtim....

svako ima svoje veselje... neko radi vinograd neko šrafa motore , neko kupi 10 motora i nije mu dosta .... neko te pare ulupa u kočnice.... ko sam ja da osuđujem.. živi i pusti druge da žive :)
 
  • Wow
Reactions: MOONSHIELD
ma ja sam i inače flegmica.... je da se razjebem u prosjeku 20 puta dnevno na razne imbecile i često ih i u kurac steram al inače ... pis..... zen...
 
  • Love
  • Haha
Reactions: e39 and MOONSHIELD
Ma jasno da je Brembo razvikan i da su uglavnom svi čuli za njega .Sve štima .Kako onda objašnjavaš ovo.Prije sedam osam godina sam na Zxru dao obnoviti kočionu površinu sa identičnom kočionom smjesom koju je nudio Brembo i Carbonlorain .Iznos je uistinu bio smiješan,upola manji od cijene po kojoj se tad moglo kupiti set kočionih pločice ,dakle par za prednji par diskova .Da čujem ,jel' ima ko od pacijenata koji su to radili ,može i iskustva ako neko ima. :cool: 👍



Ja sam to radio ranih 90-ih, u nekoj firmi u Strožancu..Obnavljao kočione ploćice na Gileri i Apriliji 125..Ali to su bila neka druga vremena i neki drugi motori..Nije bilo djelova, ni original ni zamjenskih, interneta itd..Sad mi je to besmisleno raditi, za ušparati par kuna..Imaš original, bolje i skuplje od originala, jeftinije i nekvalitetnije, ali sve su sigurnije od obnavljanih ploćica..
 
Ja sam to radio ranih 90-ih, u nekoj firmi u Strožancu..Obnavljao kočione ploćice na Gileri i Apriliji 125..Ali to su bila neka druga vremena i neki drugi motori..Nije bilo djelova, ni original ni zamjenskih, interneta itd..Sad mi je to besmisleno raditi, za ušparati par kuna..Imaš original, bolje i skuplje od originala, jeftinije i nekvalitetnije, ali sve su sigurnije od obnavljanih ploćica..
Kod Dinkita u Strožancu.
 
  • Like
Reactions: Bob Rock
Ja sam.diskove uzima kod nas kod reneka u samoboru, cak je cijena bila bolja nego online pa.provaj i to

Pumpa i ostalo omnia racing al nesto im ne radi stranica par dana
Ima li koji kontakt? Google ne izbacuje puno.
 
Ima li koji kontakt? Google ne izbacuje puno.
Za koji točno? Kako nema na googlu? ravno 5 sekundi pretraživanja:


 
  • Like
Reactions: vyp54
Za koji točno? Kako nema na googlu? ravno 5 sekundi pretraživanja:



Omniu san naša i ja, ali mi je jutros izbacivalo da je domena reneko.hr na prodaju. Možda se server refresha ili nešto, ali nije bilo ovog weba. :unsure: Fala svakako!