El Mravac
Well-known member
Jedna s gornje strane cilindra druga s donje da nema praznog hoda, uvijek u snazi?Ma dvi svjecice po cilindru...onda netriba mapa 👍
Jedna s gornje strane cilindra druga s donje da nema praznog hoda, uvijek u snazi?Ma dvi svjecice po cilindru...onda netriba mapa 👍
Ae. Zajebes mapiranje i odmah 20 konja vise onako odokativno po balkanski....Jedna s gornje strane cilindra druga s donje da nema praznog hoda, uvijek u snazi?
Duzi topovi i cijevi, vise momenta. Pogledaj kako ducati piga cijevi da bi dobio duzinu auspuha a da bi mogao imati male topove i da nema gubitke. Kratki topovi su samo vizualno i zvucni super. Ostale sve je na strani dugih cijevi.A kad i bolje ide s duzim topom. Potvrdilo se nekoliko puta na nekoliko motora...
Ispolira se i sve petView attachment 731667
Kad vidim ovakve varove, onda je jasno zasto je Akrap tu di je..debelo ispred ostatka price..a i ovaj inox je li la, makar, mozda je samo na slici tako..doduse sumnjam s obzirom na ‘ulaznu’ kapu..
Kako nema veze? Model k7 i k6 su razliciti. Nema veze sto ti pise u knjizici pod prva registracija. To nije bitno za auspuh niti ce ti radi toga priznati ausluh od k7 na k6Super ima za moj motor i to isti kao moj
P.S. Moj suzuki je 01/2007 tako da nmvz sto je k6 model😎👍🏻
Di ces vise polirat od ovog? Iako, logicno je novo polirat..😂Ispolira se i sve pet
Ma hoce isto je to sve, vidis da pase i na moj. Bitno da je homologiran za cestu, u biti jedino to je i bitno. Ovaj moj 06 i 07 su isti samo sta su ugurali katalizator na 07, druge boje i jos neke sitnice. Ali isti motor.Kako nema veze? Model k7 i k6 su razliciti. Nema veze sto ti pise u knjizici pod prva registracija. To nije bitno za auspuh niti ce ti radi toga priznati ausluh od k7 na k6
i nece proc na tehnickom..odnosno, nece se moc upisat u knjizicu..k5/k6 jedan top, k7/k8 dva..Ma hoce isto je to sve, vidis da pase i na moj. Bitno da je homologiran za cestu, u biti jedino to je i bitno. Ovaj moj 06 i 07 su isti samo sta su ugurali katalizator na 07, druge boje i jos neke sitnice. Ali isti motor.
Koliko para toliko muzike 🤣Di ces vise polirat od ovog? Iako, logicno je novo polirat..😂
Ma hoce… bolje da je jedan, a to je i ispravno jer k6 (moj) tvornicki ima jedan top, a k7 dva pa bolje da je kao sto treba bit tvornicki. Mislim da to sto je discontinued ne znaci nista. Moze neko uzet polovni pa stavit, nmvz sto se vise ne proizvodi. I dalje je homologiran za cestu i nije izgubio to svojstvo.i nece proc na tehnickom..odnosno, nece se moc upisat u knjizicu..k5/k6 jedan top, k7/k8 dva..
a ispod slike ionako pise discontinued product, tak da..
Ovo ti je cista politika… hdz sdp🤦🏻♂️jel samo ja mislim da ovdje lud zbunjenog ili???
jebo me pas ak sam skuzio.. moze neki subtitle 🙈
Nece ti opet biti legalno jer taj auspuh koji je legalan za k7 k8 nije legalan na k6 jer nije za taj model. To sto ga ti pripases je drugi par rukava..Ma hoce… bolje da je jedan, a to je i ispravno jer k6 (moj) tvornicki ima jedan top, a k7 dva pa bolje da je kao sto treba bit tvornicki. Mislim da to sto je discontinued ne znaci nista. Moze neko uzet polovni pa stavit, nmvz sto se vise ne proizvodi. I dalje je homologiran za cestu i nije izgubio to svojstvo.
Mslm da je ovo ok i da ne bi trebali zezat. Homologiran top i postavljen samo s jedne strane kao sto je tvornicki. Najispravnije. Sve ostalo je trazenje dlake u jajetu i to donekle nije bas ni ok.
Ma hoce… nista nije pripasano… sve po ps-uNece ti opet biti legalno jer taj auspuh koji je legalan za k7 k8 nije legalan na k6 jer nije za taj model. To sto ga ti pripases je drugi par rukava..
Ma hoce… nista nije pripasano… sve po ps-u