Gixxer 600,750,1000,1100 i 1300

Kao dugogodišnji vlasnik šestica i butelja , k1,2,3,4,5,6,7,8,9 ...rekel bum butelja k4/5 je zakon motor ...za cestu .a za pistu ,kako ko vozi brzo , tako mu motori novijih godišta bolje odgovaraju ...makar , 2004 sam gledao na grobniku k4 750 sa stakloplastika oklopima i nekakvim topom , letač je letil 1,34 3 motor star 15 dana razradjen friško 600km .... ja imam jedan grobnik vožnje pored l4,5ili6 750 , neznam točno sa svime mogućim na njemu i nije me baš ostavljel na ravnom sa k4 750 .
 
  • Like
Reactions: go-go and Ivan_ZG
Isti su da od 2011 do danas. Velik skok je napravljen u odnosu na K seriju. Ta pitomost je samo.privid radi uglađenosti. Otprilike ka 200 kmh u audiju a6 i 200 kmh u golfu.
 
  • Wow
Reactions: b0du1
L1 i L5 su isti i motor se vozi odlično pa čak ima i kočnice ali je skroz uglađen i pitom .
A K4 je zabavan i divlji.
a ne koči ni l5 ak mu ne staviš brembo kliješta, diskove, pločice, pumpu i kočionu tekućinu + opletena crijeva nekog drugog proizvođača
 
na L7 su kočnice odlične

na svim ranijim soma suzukijima su realno drek
 
Moj dosao bez kocnice, odzracio i pici. Jos opletena i to je to. Mada i ne treba za po cesti ali ako odem na grobnik ova ce se razvakat pari mi se.
 
Pozz, molim pomoć. Kupio sam Gsxr 600 k6 i imam problem, nakon kratke vožnje od 40-50 kilometara kada ga ugasim i hoću odmah upaliti neće tek nakon 10 minuta upali, ne gasi se u vožnji jedino je taj problem. Nove su sviječice, ne izbacuje nikakvu grešku, ali sam našao na ECU da su neki pinovi oksidirali to je očišćeno, ali i dalje me zeza. Uštimao sam TPS senzor na sredinu - C , i više ne znam što da pogledam, dali je senzor radilice ili...
 
Vergla? Kad je ugrijan ako imaš previše otvoren ispuh zna teško paliti, treba mu gasa dat malo, možda samo podesit ler gas