Gorivo

Točim di stignem, kad mi treba, 95. Nisam primijetio razliku od pumpe do pumpe, znači isto smeće posvuda.
 
gle stipe,mozda mi je motor mrvicu eksplozivniji,bolji odaziv na gasu,sa 100,al to se jedva i osjeti,.

al ja uvijek sipam obican benzin,ne sa onim aditivima za ciscenje motora itd,kakva su vasa iskustva sa tim benzinima sto sadrze te aditive za ciscenje?
Ma ja nisam osjetio razliku na gasu samo se masina vise cula s 95 oktana
 
Sta nije đeneral kupija OMV, pa je to sad Crodux, a ima i onaj APIOS kao OMV partner. Msm da nema vise OMV benzinskih, barem ih ja vec 15 godina nisam vidia, barem u Dalmaciji.
Apios i Etradex su brend partneri u HR General je kupio benyinske postaje ali ne i brand
 
Btw. Sad za ozbiljno, mi trkaci u nase kawe zx10 sipamo samo 100 oktana, ali to je za nas trkace, za obicne sofere je to prereaktivno gorivo, te bi mogli imati problema.
Isto je i sa polovnim gumama.
 
  • Haha
Reactions: Feis123
Ja točim na najnovijoj pumpi ima najmanje smeća.
 
Godinama točim na Croduxu, nekad je to bio OMV, 95icu. Motor ima 72kkm i nema nikakvih problema.
 
Zadnjih dvije i pol godine ( 43 000 km) sam većinom točio 95-icu na Croduxu i Ini i nikada problema. Sada sam krenuo s "testiranjem" Petrolove 100-ke jer je navodno dobavljaju iz Ljubljane pa da vidim ako ću primijetiti razliku :)
 
Ono sto ja znam, znam samo da dizel (sirovina) za crodux a vjerojatno i za neke druge dolazi brodom (crodux ima skaldista u gazenici) i to najcesce iz italije. Onda se taj dizel aditivira i boji (plavi i loza). Benzina nemaju puno tako, mislim samo jedan soremnik, radi hlapljenja.
 
ja ako naletim na 100 oktana uvijek tocim, samo na dosta benzinskih ima samo 95 ali obicni i class, onda tocim skuplji
 
Oktanski broj ne govori ništa o kvaliteti goriva, već o tome pod kojim pritiskom i temperaturom dolazi do samozapaljenja. Po toj logici ako je stotka teže zapaljiva i voziš motor koji je predviđen za 95 oktanski benzin, sa stotkom možeš teoretski čak i napraviti štetu na motoru jer će se gorivo teže paliti i detonirati trenutak kasnije nego je projektirano. Aditivi su priča za sebe, stavlja ih svaki proizvođač, najviše je stvar u marketingu i dobroj reklami da uvjeriš kupce da je baš tvoje gorivo najbolje, obično bez ikakvih relevantnih dokaza. Mislim da su najkritičniji po kvaliteti goriva manji lanci i privatnici koji da bi opstali na tržištu pribjegavaju uvozu goriva sumnjive kvalitete i niže cijene, svaka lipa dolje u nabavi je extra profit u prodaji.
Svatko od nas ima neku svoju logiku, ja šaram s tankanjem, najčešće INA i Petrol, rijetko OMV ili Tiffon, koje god gorivo sam probao opet se na kraju vratim na običnu 95-icu jer nisam primijetio nikakvu razliku u potrošnji ili performansama sa skupljim gorivom.
 
  • Like
Reactions: drifter947
U ri regiji, sve cisterne svih osim crodux-a ja mislim dolaze na punjenje na isti rezervar na urinju, tako da filozofije oko kvalitete jednog u odnosu na drugo gorivo su glupe jer svi uzimaju isto gorivo.
Jedina razlika može bit u stanju tankova na pojedinoj benzinskoj, ali ni to nije neka bitna razlika.
 
U ri regiji, sve cisterne svih osim crodux-a ja mislim dolaze na punjenje na isti rezervar na urinju, tako da filozofije oko kvalitete jednog u odnosu na drugo gorivo su glupe jer svi uzimaju isto gorivo.
Jedina razlika može bit u stanju tankova na pojedinoj benzinskoj, ali ni to nije neka bitna razlika.
Tako je, a ko želi neka se tješi.
 
U ri regiji, sve cisterne svih osim crodux-a ja mislim dolaze na punjenje na isti rezervar na urinju, tako da filozofije oko kvalitete jednog u odnosu na drugo gorivo su glupe jer svi uzimaju isto gorivo.
Jedina razlika može bit u stanju tankova na pojedinoj benzinskoj, ali ni to nije neka bitna razlika.


Jedino treba pazit da se ne uljeva gorivo dok ga puni ili tek kad je napunjeno u njihov tank. Nazalost mnogi prakticiraju pustanje goriva na pumpi i ne puste da legne pola sata osim jedne jedine pumpe u mom gradu. Tako se moze pokupiti svasta. Ali inace sto se tice razlike u gorivu iskreno nisam nikad primjetio, bar ne toliko da bi osjetio razliku. Mozda ima razlike ali ja ju ne osjetim. Jedinu razliku u gorivu osjetim sto se na pocetku mjeseca gorivo brze trosi dok imam love a potrosnja pada sve vecim datumom 😂😂
 
Vozim Stroma 650 xt,2017god,livam koju rucku uvatin benzina,svejedno,potrosnja mala,oko 4 l.,a mislim ni toliko... ;)
 

Attachments

  • 20200909_212014.jpg
    20200909_212014.jpg
    190.4 KB · Views: 47
Strom je posebno dizajniran u NASA-i i on moze ici i na lož ulje dok recimo GS1200 ne moze.
 
  • Like
Reactions: amante
tako je, jer u svakom tanku na svijetu ima vode i kad on prebacuje gorivo se taj tank zamiješa ali ubrzo se odvoje slojevi vode i benzina i nema nikakvog straha od toga.
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
Nego, pada mi na pamet..... Sad su benzini sa do 5% etanola. Ne znam kako je prije bilo, nije ga bilo uopce ili se nije navodio u sastavu?
Kako bilo, etalon je higroskopan (navlaci vlagu, isto kao i kociona tekucina). Ako ga prije nije bilo, to znaci da je stvaranje vlage/vode u odredjenoj mjeri povecano.

Sto se tocenja tice: INA, 95, obican ili class.