Gorivo

Kod nas je pravilo u firmi da se u službeni auto toči isključivo obični diesel, tko natoči skuplje gorivo plaća ga iz svog džepa. Bilo nekog otpora, pokušaja uvjeravanja da novi motori trebaju bolje gorivo, ali bezuspješno.
ne kužim zašto bi netko to uopće radio, ali u potpunosti se slažem s gazdom/direktorom :mrgreen:
 
Nije da je bas tako al eto nek se prica.

Pitaj staroga kako se stela tocionik i sta se liva u bazen te koja je izlazna kvaliteta goriva.

Nije bez veze trebala jebacka stela za zaposlit se u INA u to vrime.
Nije tribala nikakva stela,kako kazes...ako nisi bia iz Solina...nisi moga i amen.
 
Kod nas je pravilo u firmi da se u službeni auto toči isključivo obični diesel, tko natoči skuplje gorivo plaća ga iz svog džepa. Bilo nekog otpora, pokušaja uvjeravanja da novi motori trebaju bolje gorivo, ali bezuspješno. Na kraju svi auti voze na obični diesel i nikad nikakvih problema. Tako da ispada da je bar jedan dio skupljeg goriva porez na budale. Isto tako nikad ni na jednom autu ili motoru nisam primijetil nikakav pozitivni pomak nakon točenja skupljeg goriva ili tankanja na nekoj drugoj benzinskoj, sve isti kiki. Vjerojatno ima razlike kod nekih sportiva koje imaju izrazito visoku kompresiju pa tu nešto dobiješ na iskorištenju, ali na drlog vulgarisima mislim da je svejedno što se utoči.
Samo zbog ugovornih rabata jer se oni dogovaraju na osnovna goriva a ne premium. Mogu naravno i na premium ali je u prosjku 30% niži.
 
Kod naših goriva sam na motoru osjetio neku 100-tku ali se ne sjećam čija je bila, međutim kod auta sa Shellovim gorivom (u Italiji) razlika je bila nebo zemlja. To je bilo prije desetak godina tako da ne znam današnju situaciju.
 
Kod nas je pravilo u firmi da se u službeni auto toči isključivo obični diesel, tko natoči skuplje gorivo plaća ga iz svog džepa. Bilo nekog otpora, pokušaja uvjeravanja da novi motori trebaju bolje gorivo, ali bezuspješno. Na kraju svi auti voze na obični diesel i nikad nikakvih problema. Tako da ispada da je bar jedan dio skupljeg goriva porez na budale. Isto tako nikad ni na jednom autu ili motoru nisam primijetil nikakav pozitivni pomak nakon točenja skupljeg goriva ili tankanja na nekoj drugoj benzinskoj, sve isti kiki. Vjerojatno ima razlike kod nekih sportiva koje imaju izrazito visoku kompresiju pa tu nešto dobiješ na iskorištenju, ali na drlog vulgarisima mislim da je svejedno što se utoči.
Ja isto u sluzbeni kombi obican dizel uvjek, ako moze moj bmw na taj, moze bogami i vw. 😁
 
Aaajdee... no prding... a ko pusi kutiju cigara dnevno je 34 kn,a ko pusi dvi taj imaa, a nema za gorivo...to je pravi porez... ostav se cigaretna,eto 1.000 kn viska za gorivo misecno...znam po sebi,malo je zahebano prvi tjedan,posvadjas se sa svima,al poslje super...sad nakon godinu ipo,vidim koja glupost i koliko soldi otislo u dim... bar jedan dobar stan popusia... i onda ! ... nema se ... ne prd-te ...
Ja ne fuman, cega da se ja ostavin,iruda ti??
Pa da mi bude lakse.
 
Aaajdee... no prding... a ko pusi kutiju cigara dnevno je 34 kn,a ko pusi dvi taj imaa, a nema za gorivo...to je pravi porez... ostav se cigaretna,eto 1.000 kn viska za gorivo misecno...znam po sebi,malo je zahebano prvi tjedan,posvadjas se sa svima,al poslje super...sad nakon godinu ipo,vidim koja glupost i koliko soldi otislo u dim... bar jedan dobar stan popusia... i onda ! ... nema se ... ne prd-te ...
ja pusin 2 kutija cigareta na dan i 3000km mjesecno s svojim autom mislin da ce motor radit 200km na mjesec prije je 1500-2000km :D

a i mitas je poskupio s 100e na 200 pas mater
 
IMG_20220316_182345.jpg
ima li ko jači :cool: