GP-1 250ccm

M12

Well-known member
GP1 250

Tehničke karakteristike:

Motor: 4 T PIAGGIO EURO2
Provrt × hod: 72 x 60
Obujam cilindra: 244 c.c.
Karburator: Dell’Orto PVHA 17,5
Hlađenje: Vodeno
Start: Električno
Kompresija: 12,3 : 1
Maks. snaga: 22 KS/6500 rpm
Gorivo: Bezolovni benzin
Podmazivanje: pumpa ulja
Paljenje: C.D.I.
Svijećice: Champion NR2C
Spojka: brzine  
Prednji ovjes: Hidraulična vilica 40 mm. 90 mm hoda
Stražnji ovjes: Monoshock
Gume: 120/70x14” 140/60x14”
Prednje kočnice: 245 mm disk
Stražnje kočnice: 200 mm disk
Baterija: 12V 4Ah
Međuosovinski razmak: 1.138 mm
Maksimalna visina: 1.194 mm
Ukupna dužina: 1.932 mm
Maksimalna širina: 716 mm
Spremnik goriva: 14 L
Spremnik ulja: 1,5 L





još jedan skuter koji bi želio postat motocikl
zašto zbog lančanog prijenosa koji je jednostavno genijalan i inovativan prvi put na skuteru
 
M12 said:
GP1 250

Tehničke karakteristike:

Motor: 4 T PIAGGIO EURO2
Provrt × hod: 72 x 60
Obujam cilindra: 244 c.c.
Karburator: Dell’Orto PVHA 17,5
Hlađenje: Vodeno
Start: Električno
Kompresija: 12,3 : 1
Maks. snaga: 22 KS/6500 rpm
Gorivo: Bezolovni benzin
Podmazivanje: pumpa ulja
Paljenje: C.D.I.
Svijećice: Champion NR2C
Spojka: brzine
Prednji ovjes: Hidraulična vilica 40 mm. 90 mm hoda
Stražnji ovjes: Monoshock
Gume: 120/70x14” 140/60x14”
Prednje kočnice: 245 mm disk
Stražnje kočnice: 200 mm disk
Baterija: 12V 4Ah
Međuosovinski razmak: 1.138 mm
Maksimalna visina: 1.194 mm
Ukupna dužina: 1.932 mm
Maksimalna širina: 716 mm
Spremnik goriva: 14 L
Spremnik ulja: 1,5 L





još jedan skuter koji bi želio postat motocikl
zašto zbog lančanog prijenosa koji je jednostavno genijalan i inovativan prvi put na skuteru


FRGA NIJE SIGURNO 17.5
SPREMNIK ULJA NIJE 1.5 LITRE jel je 4 t i nema spremnik

spojka nije na brzine kao sto tu pise...

POZDRAV
 
Opet prepisao krive podatke...
Svjećica nema šanse da je ta...
Ta je za 50cc, a za Piaggio 244cc (250) je RG4HC
Baterija 4Ah je isto tako samo za 50cc, Za 250 bi morala biti oko 12 Ah
Svaka čast na trudu, ali daj prekontroliraj malo šta pišeš...
 
ja sam samo prepisao sa www.rpm.hr podatke koji su tamo izloženi za taj model :shock:

je sad sam i ja primjetio
 
J.U.R.C.A said:
FRGA NIJE SIGURNO 17.5
SPREMNIK ULJA NIJE 1.5 LITRE jel je 4 t i nema spremnik

spojka nije na brzine kao sto tu pise...

POZDRAV

kaj 4t netreba podmazivat ?
 
izzyracer_84 said:
J.U.R.C.A said:
FRGA NIJE SIGURNO 17.5
SPREMNIK ULJA NIJE 1.5 LITRE jel je 4 t i nema spremnik

spojka nije na brzine kao sto tu pise...

POZDRAV

kaj 4t netreba podmazivat ?

Da ali ne iz odvojenog rezervoara za ulje.... :roll:
 
E i 250 ccm ima 6 brzina ali je neka šema ka poluautomatik, valjda ima na volanu prekidaće viša - niža!
I samo 50 ccm ima prijenos preko lanca.


Inače rpm.hr stranica je u rasulu ili se bar tako čini.

Ona Crvena slika je 50 a sivi je 250.
Pogledajte zadnju vilicu. 50 ima moto vilicu a 250 je klasično skuteraški.
 
oxio said:
E i 250 ccm ima 6 brzina ali je neka šema ka poluautomatik, valjda ima na volanu prekidaće viša - niža!
I samo 50 ccm ima prijenos preko lanca.


Inače rpm.hr stranica je u rasulu ili se bar tako čini.

Ona Crvena slika je 50 a sivi je 250.
Pogledajte zadnju vilicu. 50 ima moto vilicu a 250 je klasično skuteraški.
baš sam to gleda jučer,preglupo. bilo bi im bolje da su obrnuto stavili.
a još onaj amortizer straga prestrašno izgleda :povraca:
 
pantagana23 said:
baš sam to gleda jučer,preglupo. bilo bi im bolje da su obrnuto stavili.
a još onaj amortizer straga prestrašno izgleda :povraca:

E da su. Meni je i ovako ludilo. A amortizer je onaj "Monoshock" koji je odličan, jedan amortizer u centru a ne sa strane ili skroz iza ka klasično.
Tu su dobili dosta na udobnosti, sigurnosti, ciklistika je puno bolja.
 
oxio said:
pantagana23 said:
baš sam to gleda jučer,preglupo. bilo bi im bolje da su obrnuto stavili.
a još onaj amortizer straga prestrašno izgleda :povraca:

E da su. Meni je i ovako ludilo. A amortizer je onaj "Monoshock" koji je odličan, jedan amortizer u centru a ne sa strane ili skroz iza ka klasično.
Tu su dobili dosta na udobnosti, sigurnosti, ciklistika je puno bolja.
Da,ali je ružan za pop***. Pogledaj na 50-ki koliko je lipše postavljen stražnji amortizer...
mora da im je nedostajalo mista za stavit motor od 125 i 250cc na položaj di je smještena 50-ka,ne vidim drugoga izgovora za ovakav korak natrag :(
 
pantagana23 said:
Da,ali je ružan za pop***. Pogledaj na 50-ki koliko je lipše postavljen stražnji amortizer...
mora da im je nedostajalo mista za stavit motor od 125 i 250cc na položaj di je smještena 50-ka,ne vidim drugoga izgovora za ovakav korak natrag :(

Je na 50 je lipše i bolje rješeno, a meni je i ovako i onako ludnica. :mrgreen:
Vjerojatno nisu imali mista, a i piaggio je mašina tako da mislim zbog tih licenci i pizdarija nisu mogli napravit kemiju ka s 50 ccm.
 
Nike said:
izzyracer_84 said:
J.U.R.C.A said:
FRGA NIJE SIGURNO 17.5
SPREMNIK ULJA NIJE 1.5 LITRE jel je 4 t i nema spremnik

spojka nije na brzine kao sto tu pise...

POZDRAV

kaj 4t netreba podmazivat ?

Da ali ne iz odvojenog rezervoara za ulje.... :roll:

malo sam ironičan bio....
 
zFriško; zadnje pripreme modela GP-1 250, prije puštanja u prodaju.

derbigp1warmup.jpg
 
Pa treba ima 100 godina da ga dotjeraju, a cijene su bila objavljene još prije godinu dana... trebao je vac krajem ljeta bit u prodaji.
 
Rage said:
Pa treba ima 100 godina da ga dotjeraju, a cijene su bila objavljene još prije godinu dana... trebao je vac krajem ljeta bit u prodaji.

to za cijene je istina, no bit će u prodaji do ovog ljeta ako bog da. 4-5 mjesec  (y)