M12
Well-known member
GP1 250
Tehničke karakteristike:
Motor: 4 T PIAGGIO EURO2
Provrt × hod: 72 x 60
Obujam cilindra: 244 c.c.
Karburator: DellOrto PVHA 17,5
Hlađenje: Vodeno
Start: Električno
Kompresija: 12,3 : 1
Maks. snaga: 22 KS/6500 rpm
Gorivo: Bezolovni benzin
Podmazivanje: pumpa ulja
Paljenje: C.D.I.
Svijećice: Champion NR2C
Spojka: brzine
Prednji ovjes: Hidraulična vilica 40 mm. 90 mm hoda
Stranji ovjes: Monoshock
Gume: 120/70x14 140/60x14
Prednje kočnice: 245 mm disk
Stranje kočnice: 200 mm disk
Baterija: 12V 4Ah
Međuosovinski razmak: 1.138 mm
Maksimalna visina: 1.194 mm
Ukupna duina: 1.932 mm
Maksimalna irina: 716 mm
Spremnik goriva: 14 L
Spremnik ulja: 1,5 L
jo jedan skuter koji bi elio postat motocikl
zato zbog lančanog prijenosa koji je jednostavno genijalan i inovativan prvi put na skuteru
Tehničke karakteristike:
Motor: 4 T PIAGGIO EURO2
Provrt × hod: 72 x 60
Obujam cilindra: 244 c.c.
Karburator: DellOrto PVHA 17,5
Hlađenje: Vodeno
Start: Električno
Kompresija: 12,3 : 1
Maks. snaga: 22 KS/6500 rpm
Gorivo: Bezolovni benzin
Podmazivanje: pumpa ulja
Paljenje: C.D.I.
Svijećice: Champion NR2C
Spojka: brzine
Prednji ovjes: Hidraulična vilica 40 mm. 90 mm hoda
Stranji ovjes: Monoshock
Gume: 120/70x14 140/60x14
Prednje kočnice: 245 mm disk
Stranje kočnice: 200 mm disk
Baterija: 12V 4Ah
Međuosovinski razmak: 1.138 mm
Maksimalna visina: 1.194 mm
Ukupna duina: 1.932 mm
Maksimalna irina: 716 mm
Spremnik goriva: 14 L
Spremnik ulja: 1,5 L
jo jedan skuter koji bi elio postat motocikl
zato zbog lančanog prijenosa koji je jednostavno genijalan i inovativan prvi put na skuteru