GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija

Vabi

Member
Pozdrav, nedavno sam kupio spomenuti dragulj na kojem je bivši vlasnik već odradio gomilu posla. Rama je ispjeskarena i plastificirana, frgići su očišćeni i sinkronizirani, plastike i tank su bez ogrebotine... Međutim, vidim da tu ima još puno problema.
Struja je koma. Stavio sam novi akumulator i kada okrenem ključ jedino što se upali je indikator lera na instrument ploči. Nema svjetla, ne vergla,  žmigavci ne rade, ukratko, osim te lampice on je potpuno mrtav. Skužio sam da na srednjem osiguraču nema napona. Ima li tko kakvu ideju odakle da počnem kopat?
 
Od nosa....




Kaj o ovom motoru pricas???
 

Attachments

  • IMG-20190906-WA0011.jpg
    IMG-20190906-WA0011.jpg
    210.9 KB · Views: 304
Nađi servisni priručnik od tog modela sa električnim shemama.....
Živce na hozentregere, unimetar u ruke i igraj se...... (y)
 
avinko38 said:
Nađi servisni priručnik od tog modela sa električnim shemama.....
Živce na hozentregere, unimetar u ruke i igraj se...... (y)


Da. Mislim da mi nema druge.
 
Eto. Prvo pitanje. Štoje ovo? Ima oznake L B E. L i B su pod naponom nakon kontakta. E je u zraku (spojen nigdje).
 

Attachments

  • 20190915_120301.jpg
    20190915_120301.jpg
    38.3 KB · Views: 242
Lijep motorić ovak vizualno. Jel' se smije znati koliko si dao novaca za njega ,naravno ako nije tajna.Kvar mi liči na nedostatak napona ,loš akumulator ili je odpojen neki kontakt vezan na relej anlasera . Ovo na slici je relej za žmigavce,ne mora nužno biti originalan,a pogledaj i pikapove koji izlaze iz statora /rotora na lijevoj strani . (y) 8) :021:
              Da ,pogledaj kutijicu s osiguračima,unutra su stakleni osigurači,kontakti znaju oksidirati ,imao sam sličan problem prije tridesetak godina na Zx550a,model poslije tvoga !
 
Kawah said:
Lijep motorić ovak vizualno. Jel' se smije znati koliko si dao novaca za njega ,naravno ako nije tajna.Kvar mi liči na nedostatak napona ,loš akumulator ili je odpojen neki kontakt vezan na relej anlasera . Ovo na slici je relej za žmigavce,ne mora nužno biti originalan,a pogledaj i pikapove koji izlaze iz statora /rotora na lijevoj strani . (y) 8) :021:
              Da ,pogledaj kutijicu s osiguračima,unutra su stakleni osigurači,kontakti znaju oksidirati ,imao sam sličan problem prije tridesetak godina na Zx550a,model poslije tvoga !

Hvala na savjetima. Cijena je na mailu.

Primjetio sam da sve ima napon, a ne radi. Znači da ništa nema masu. Masa od akumulatora je na bloku. Morala bi biti još neka masa koja ide od trošila, preko prekidača, na šasiju ali je ja ne vidim.  Istražit ću na jednom trošilu (npr. truba) pa ću vidjeti gdje ću doći.
 
Vabi said:
Hvala na savjetima. Cijena je na mailu.

Primjetio sam da sve ima napon, a ne radi. Znači da ništa nema masu. Masa od akumulatora je na bloku. Morala bi biti još neka masa koja ide od trošila, preko prekidača, na šasiju ali je ja ne vidim.  Istražit ću na jednom trošilu (npr. truba) pa ću vidjeti gdje ću doći.

Dakle imao sam problem s masom na unitraku, malo novijem od ovoga, ali ne vjerujem da ima puno razlike. Bila je izvučena dodatna masa s '-' na ramu pa probaj provizorno spojiti da vidiš događa li se išta. Bio je i neki problem sa skupom žica kod glave upravljača, tamo ima jedan "držač" koji ih drži. Obično bih čačkanjem po tom držaču i kablovima u njemu oživio motor kada je bio mrtav. Valjda se s vremenom neka žica nažuljala ili sl., pojma nemam.
 
balky1 said:
Dakle imao sam problem s masom na unitraku, malo novijem od ovoga, ali ne vjerujem da ima puno razlike. Bila je izvučena dodatna masa s '-' na ramu pa probaj provizorno spojiti da vidiš događa li se išta. Bio je i neki problem sa skupom žica kod glave upravljača, tamo ima jedan "držač" koji ih drži. Obično bih čačkanjem po tom držaču i kablovima u njemu oživio motor kada je bio mrtav. Valjda se s vremenom neka žica nažuljala ili sl., pojma nemam.

Definitivno je masa. Jedna masa ide od akumulatora na blok motora i to je ok. Postoji i tzv. "Frame ground" koji je masa od svih trošila i ide na šasiju. To ne mogu naći. Jednostavno ga ne vidim. Ako se sjećate gdje da ga tražim? U nosu ili repu? Mislim da je taj u zraku.
 
Tu mi nekaj  ne štima,masa za kaj ? Ona je jedinstvena za sve ! Daj povjeri inicijalni napon akumulatora,onda kad upališ( kad upališ),11,8_12,2.,14,8 možda nešto više u mirovanju bez svjetala žmigavaca..A i vuče mi na kontakt bravu!
 
Kawah said:
Tu mi nekaj  ne štima,masa za kaj ? Ona je jedinstvena za sve ! Daj povjeri inicijalni napon akumulatora,onda kad upališ( kad upališ),11,8_12,2.,14,8 možda nešto više u mirovanju bez svjetala žmigavaca..A i vuče mi na kontakt bravu!

Npr. Prednje svjetlo. Kontakt - paljenje svjetla na prekidač. Između (+) na konektoru i šasije 17,2 V, između (+) na konektoru i (-) na konektoru -0.1 V.

Treba li meni exorcist ili električar???
 
Vabi said:
Npr. Prednje svjetlo. Kontakt - paljenje svjetla na prekidač. Između (+) na konektoru i šasije 17,2 V, između (+) na konektoru i (-) na konektoru -0.1 V.

Treba li meni exorcist ili električar???

Do kraja toga tebi će sigurno trebati egzorcist, a u međuvremenu motoru bi dobro došao električar.  :LOL:
 
:cry:Po opisanom ,sve mi nekako vuče na kontakt bravu .,na ručici lijevo je paljenje pozicije i kratko svjetlo ,desna ručica dugo svjetlo .LCD ,nožica parkinga ,akumulator i pritisak ulja koliko se sjećam.Centralna dioda ,kad treperi pokazuje jednu od anomalija.Ispod sjedišta je fuse box ,ic igniter i relej anlasera..To ili neki oksidirani konektor ,ne vidim gdje drugdje tražiti .  (y) 8) :021: