GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija

Ti diskovi su vječni ,relativno mali promjer,nisu skloni deformaciji radi pregrijavanja.Nema potrebe za zamjenom.Najbolja investicija su čelična opletena crijeva ,nazad ne nužno_Osjetno bolje kočenje . (y) :021:
 
Kawah said:
Ti diskovi su vječni ,relativno mali promjer,nisu skloni deformaciji radi pregrijavanja.Nema potrebe za zamjenom.Najbolja investicija su čelična opletena crijeva ,nazad ne nužno_Osjetno bolje kočenje . (y) :021:
Hvala Kawah. Čelična opletena crijeva su naprijed već montirana.
 
Dakle, službeno je. Danas me odjeb_lo od Tokića za kvačilo. Neću to skoro vidjedi. Nakon 3 tjedna mi to kažu. Zna li netko gdje mogu nabaviti set lamela, opruga i brtvu poklopca?
 
a kaj če ti to kvačilo kak si to uspio zapaliti na njemu i kuplung skoro vječan ?

Mislim koji rac si to išao rastavljati uopće ?
 
Vabi said:
Dakle, službeno je. Danas me odjeb_lo od Tokića za kvačilo. Neću to skoro vidjedi. Nakon 3 tjedna mi to kažu. Zna li netko gdje mogu nabaviti set lamela, opruga i brtvu poklopca?

Imaš na ebay.de toga koliko hoćeš, samo nađi dobavljača koji šalje u HR.
 
Upalila se lampica od ulja. I na gasi se. Ulja ima dovoljno i distribuira se kroz motor. Reviziono okno pokazuje pad nivoa (da ni ne vidim razinu) nakon paljenja, a nakon par minuta razina ulja je na max. WTF sad? Da napomenem, to se počelo događati nakon lokalnog vozikanja kada sam ostao bez goriva.
 
Ja bi prvo provjerio pritisak ulja, onda senzor pritiska da nije probio na masu. Ta lampica nije nimalo bezazlena kad se upali, ili je kvar na struji ili je problem s pumpom ulja.
 
Vabi said:
Upalila se lampica od ulja. I na gasi se. Ulja ima dovoljno i distribuira se kroz motor. Reviziono okno pokazuje pad nivoa (da ni ne vidim razinu) nakon paljenja, a nakon par minuta razina ulja je na max. WTF sad? Da napomenem, to se počelo događati nakon lokalnog vozikanja kada sam ostao bez goriva.
frgazeri su ti napunili karter benzinom, pomiriši si čep od ulja dali ima miris po benzinu ili ulju.

Ulje ti je rijetko i ne diže pritisak ulja nastavi se voziti tak i rinfuza motor.
 
v3kac said:
frgazeri su ti napunili karter benzinom, pomiriši si čep od ulja dali ima miris po benzinu ili ulju.

Ulje ti je rijetko i ne diže pritisak ulja nastavi se voziti tak i rinfuza motor.
Opet si u pravu. Smrdi po benzinu. Zašto su mi frgići napunili karter?

Edit: Petcock! Sranje koje nisam do kraja riješio. Ok. Ovo ulje je za zbrinjavanje, a petcock ide u totalni rebuild.
 
iglice plovka su očigledno loše i ne zatvaraju dotok goriva iz rezervara u frgazere pa dolazi do preljevanja goriva u cilindre, a zatim u donji dio motora. Ni malo neopasan problem, jer može doć do velikih oštećenja u motoru. Potrebno bi bilo rastavit frgazere i temeljito ih očistit, promijenit iglice i podesit nivoe plovaka.
 
biso1 said:
iglice plovka su očigledno loše i ne zatvaraju dotok goriva iz rezervara u frgazere pa dolazi do preljevanja goriva u cilindre, a zatim u donji dio motora. Ni malo neopasan problem, jer može doć do velikih oštećenja u motoru. Potrebno bi bilo rastavit frgazere i temeljito ih očistit, promijenit iglice i podesit nivoe plovaka.

da samo to... nakon 15 top meštara diljem ljepe naše nije radilo ....
 
Koliko se sjećam onog kratkog videa ,agregat je lijepo radio,jedino je nešto lošije primao gas . Zašto tad nisu skinuti fergazeri dolje ,otvoreni i dovedeni u stanje kako treba biti?Tu su najskuplje membrane,ostalo je standardno jeftino .Nisu ti tk fergazeri ništa drukčiji od drugih ,a ako ne ide drugačije najjednostavnije je pripasati neki komplet sličnih ,to je možda i najjeftinije i najbezbolnija varijanta. (y) 8) :021:
 
Kawah said:
Koliko se sjećam onog kratkog videa ,agregat je lijepo radio,jedino je nešto lošije primao gas . Zašto tad nisu skinuti fergazeri dolje ,otvoreni i dovedeni u stanje kako treba biti?Tu su najskuplje membrane,ostalo je standardno jeftino .Nisu ti tk fergazeri ništa drukčiji od drugih ,a ako ne ide drugačije najjednostavnije je pripasati neki komplet sličnih ,to je možda i najjeftinije i najbezbolnija varijanta. (y) 8) :021:

@V3kac, @ Kawah, @ SviOstali.
Sredio Petcock. Kako nije radio na ON vozio sam se na Prime. Sada sam izvadio set za reparaturu (koji sam dobio uz motor - pitam se zašto) i presložio to. Testirao (na usta) i sada radi kako treba. Više se neću voziti na prime jer mi se dogodilo da zaboravim preko noći.
Bila je lokvica ali iz pipe koja je puštala na sve strane. Odvodi na frgićima su suhi.
Provjerio sam razinu goriva u lončićima (metoda prozirnog crijeva). Na sva 4 frgića je razina ispod gornjeg ruba lončića. Nije u mm jednako ali je ispod.
Gorivo u ulju! Propustio sam napomenuti da je motor bio na boku (desnom). Neposredno prije nego se upalila lampica za ulje. Ne pitajte kako se to dogodilo jer me sram priznat. Mogu samo reći
da se dogodilo nakon što sam ga gurao uzbrdo pola kilometra kad sam ostao bez goriva. :)
Mislim da je onda gorivo ušlo u karter. Možda griješim - samo razmišljam na glas.
 
Kawah said:
Koliko se sjećam onog kratkog videa ,agregat je lijepo radio,jedino je nešto lošije primao gas . Zašto tad nisu skinuti fergazeri dolje ,otvoreni i dovedeni u stanje kako treba biti?Tu su najskuplje membrane,ostalo je standardno jeftino .Nisu ti tk fergazeri ništa drukčiji od drugih ,a ako ne ide drugačije najjednostavnije je pripasati neki komplet sličnih ,to je možda i najjeftinije i najbezbolnija varijanta. (y) 8) :021:

Nisam objavljivao video od onda. Stavio sam restrikcije u one gljive koje su na njemu. Hvata gas momentalno. Ne znam kako će se ponašati u dnevnoj uporabi jer sam ga vozio samo lokalno (nemam regu) i to do 4. brzine.
 
v3kac said:
a kaj če ti to kvačilo kak si to uspio zapaliti na njemu i kuplung skoro vječan ?

Mislim koji rac si to išao rastavljati uopće ?

Nisam rastavljao kvačilo. Bilo je zapečeno. Odpeklo se. Isto mi zbog ovog Corona-sranja neće stići nikada. To je možda i dobro jer sam se istrčao s tim. Lamele su još mesnate. Nisam ga dobro podesio. Pretegnuo sam ono sranje oko kojeg moraš razmišljat u koju stranu ide. Naravno da proklizava jer ne spaja kako treba. Učim.

Ali, gume su mi uredno stigle. Iz Njemačke. Michelin Pilot Activ.
Vešmašinu iz PEVEX-a mi nisu htjeli dostavit iz Samobora (uredno naplatili dostavu, nošenje i odvoz stare) ali gume iz njemačke su tu.
 
hajd,da nepričaš sam sa sobom  :mrgreen: i ja sam u ovoj samoizolaciji pokreno žešće projekat :cool:
Žalim one samo koji nemaju priliku u ovim okolnostima imati garažu radionu
 

Attachments

  • IMG-43b6204e497f23e418c7f3203f998bde-V.jpg
    IMG-43b6204e497f23e418c7f3203f998bde-V.jpg
    229.6 KB · Views: 89
jes da je boja kapije,al šta se može  :mrgreen:
 

Attachments

  • IMG-f2580b39a96c7da93c2a334325d39792-V.jpg
    IMG-f2580b39a96c7da93c2a334325d39792-V.jpg
    218 KB · Views: 94
ev još koja slika
 

Attachments

  • IMG-494f749eca7e0afdf411599b4540f8e9-V.jpg
    IMG-494f749eca7e0afdf411599b4540f8e9-V.jpg
    234.9 KB · Views: 81
  • IMG-a4a50d36eb5eed6073ffe56903357b58-V.jpg
    IMG-a4a50d36eb5eed6073ffe56903357b58-V.jpg
    231.8 KB · Views: 76