GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija

većinu dijelova bio naručivao preko yebaya, većinom iz engleske - ti ljudi imaju sve baš sve , jes malo skuplje dođe poštarina ,a ovi kod mene nabace još koju taksu sa carine i poštar isto naplati dostavu posebno jbg. :misli:

A boja je od bmw e60 metalik tamno zelena ovako na svjetlu i na suncu vidi se zeleno,ali jel u hladu skoro crna
 
Mašala


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Edit na prijašnje postove: Lampica od ulja - niti je gorivo u ulju, niti je pumpa niti je senzor pritiska. Kako sam već napomenuo, motor je bio na desnom boku i, uljna pumpa je ostala bez ulja - povukla je zrak. Napravio se zračni džep i vrtila se u prazno. Tako se vrlo često ponašaju hidraulične pumpe.
Rješenje:
1. odviti filter ulja tek toliko da počne slinit'
2. upaliti motor
3. u početku samo kaplje - ne turirati, pričekati
4. kad počne bacat po zidovima i po nogavicama ugasiti motor
5. stegnuti filter ulja
6. doliti ulje koje je završilo po zidovima
7. oprati sebe i zidove.

Problem riješen - lampica od ulja više ne svijetli.

Problem specifičan za Kawasaki. Da je bio na lijevom boku - no problem.
 
zakon  :LOL:
 
danas je skompletiran i provozan jedan đir  :mrgreen:
 

Attachments

  • IMG-20cdcb7dd330e8aa3e9fc838a2be83f8-V.jpg
    IMG-20cdcb7dd330e8aa3e9fc838a2be83f8-V.jpg
    114.9 KB · Views: 113
e.sad.jbg, ja sam mijenjao prirubnice ,kupio preko ebay ,međutim malo kad sam se toliko namučio oko neke  takve stvari,a bilo nas je trojica i još stege itd, jedva sam karburatore nabacio i to mislim na silu, (mada sam prije 4-5 godina to isto radio nq xjr1300 i bilo bez problema) .
Kad sam upalio mašinu nakon nekoliko pokušaja osjetio sam detonaciju,ali i bez obzira na nepravilan rad (jer sam bio čistio prije karburatore od prljavštine i naslaga) provozao sam ga 5-6 kilometara, kad sam primjetio da su u stvari pukle te nove prirubnice.
Dali je ko imao takav problem , šta se tu desilo, šta sad?
 

Attachments

  • Screenshot_20191116-165323_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20191116-165323_Samsung Internet.jpg
    282.9 KB · Views: 76
Pozdrav! Pitanje: primjetio sam da mi je tank goriva pun šrota. To ću lako isprati vrtnim crijevom, ali zanima me, postoji li način da odstranim hrđu i zaštitim tank od iste bez da skidam pokazivač razine goriva. Petcock ću lako skinuti ali pokazivač razine mi se ne skida. Ne znam kako bi razna kemija djelovala na postojeći. Čitao sam svašta: elektroliza, ocat, limunska kiselina... Ima li netko konkretno iskustvo i savjet oko toga?
 
ja sam odradio sa POR 15. 
I mogu reći da sam zadovoljan urađenim i preporuka je (y)
Samo nije baš tako brzo i jednostavno kao što je na yutub filmićima,ako se hoće za sva vremena to završiti kako treba ima par sitnica koje bi ja ,hehe sad da sam znao :misli:
 
chs said:
ja sam odradio sa POR 15. 
I mogu reći da sam zadovoljan urađenim i preporuka je (y)
Samo nije baš tako brzo i jednostavno kao što je na yutub filmićima,ako se hoće za sva vremena to završiti kako treba ima par sitnica koje bi ja ,hehe sad da sam znao :misli:
To je nova zaštita. A, kako si riješio staru hrđu? I, što se tiče POR 15, slobodno podijeli što bi drugačije.

EDIT: A, kužim. To je nešto kao MINJ-nešto (ne sjećam se više). Više ne postoji ni na Googlu, a bilo je crveno i kemijski je reagiralo na postojeću oksidaciju. I stvaralo zaštitni sloj.
Navodno je služilo za zaštitu brodova od slane vode. Zasićeni željezni oksid koji ne dopušta pristup kisiku već načetim površinama.
Ili je POR 15 samo premaz da to izgleda lijepo, a ispod hrđa i dalje cvijeta?
 
motor je sa ovim marvingom izuzetno tih, možda promjeni zvuk kad ga "opletem" malo u više
obrtaje,al za sad nesmijem dok sve ne uštimam kako treba,

Riješio prirubnice vratio stare dok ne nabavim nove, jer su ove koje sam kupio bile promjera 28 mm, a  stare 31 mm,pa stoga bilo je i nemoguće karburatore nabaciti iako sam to uspio,ali vidi se rezultat  :palacdolje:

A što se tiče por 15 , ima prvo neka tekućina degriser koja se razblaži u određenom omjeru sa vrelom vodom i mućka se u rezervoaru nekih dvadesetak minuta ,međutim čim sam usuo u rezervoar i  počeo okretati isti ,popustile su trake (gdje mi je bila pamet :( vidio na jutub da se to tako radi) ali sam spasio stvar napravio sam dihtunge od tvrde debele kože za petkok i sa druge strane  plovak .,nakon toga se sve ispere sa vodom da  izađe sva prljavština i pjena,  Dalje sad se usipa neka tečnost "metal prep" i isto se mućka i prevrće rezervoar više od  pola sata, zatim se ponovo ispere vodom .
Kad se sve dobro posuši fenom tako da ne ostane ni kap vode.  Sasipa se  boja i također se vrti rezervoar 20 minuta,poslije se višak boje iscijedi preko rupa na petkoku i plovku, i za 96 sati je spreman rezervoar za benzin.
Moram reći da nisam  nita slično vidio što se tiče boje, to se tako dobro drži i  toliko je tvrda da je nevjerovatno ,teško se ošmirgla. A viškom sam ofarbo i plovak i još neke stvari.

Prije svega još kad nisam još kupio por 15 , običnom kiselinom protiv hrđe sam očistio unutrašnjost rezervoara i kad se osušio usiso sam usisivačem skoro punu šaku hrđe ko pijesak
 
chs said:
motor je sa ovim marvingom izuzetno tih, možda promjeni zvuk kad ga "opletem" malo u više
obrtaje,al za sad nesmijem dok sve ne uštimam kako treba,

Riješio prirubnice vratio stare dok ne nabavim nove, jer su ove koje sam kupio bile promjera 28 mm, a  stare 31 mm,pa stoga bilo je i nemoguće karburatore nabaciti iako sam to uspio,ali vidi se rezultat  :palacdolje:

A što se tiče por 15 , ima prvo neka tekućina degriser koja se razblaži u određenom omjeru sa vrelom vodom i mućka se u rezervoaru nekih dvadesetak minuta ,međutim čim sam usuo u rezervoar i  počeo okretati isti ,popustile su trake (gdje mi je bila pamet :( vidio na jutub da se to tako radi) ali sam spasio stvar napravio sam dihtunge od tvrde debele kože za petkok i sa druge strane  plovak .,nakon toga se sve ispere sa vodom da  izađe sva prljavština i pjena,  Dalje sad se usipa neka tečnost "metal prep" i isto se mućka i prevrće rezervoar više od  pola sata, zatim se ponovo ispere vodom .
Kad se sve dobro posuši fenom tako da ne ostane ni kap vode.  Sasipa se  boja i također se vrti rezervoar 20 minuta,poslije se višak boje iscijedi preko rupa na petkoku i plovku, i za 96 sati je spreman rezervoar za benzin.
Moram reći da nisam  nita slično vidio što se tiče boje, to se tako dobro drži i  toliko je tvrda da je nevjerovatno ,teško se ošmirgla. A viškom sam ofarbo i plovak i još neke stvari.

Prije svega još kad nisam još kupio por 15 , običnom kiselinom protiv hrđe sam očistio unutrašnjost rezervoara i kad se osušio usiso sam usisivačem skoro punu šaku hrđe ko pijesak

Hvala ti na savjetu. Motor je stvarno lijep.
Imam jednu molbu... ako mi možeš uslikati prekidač nožne kočnice. Tako da se vidi i nosač i položaj i lokacija. Sad kad sam vidio tvoj motor odlučio sam svojeg držati što bliže originalu. Da ne stavljam neke hidrauličke... Kod tebe je koliko vidim ako dobro vidim iza bubanj, a ne disk. Međutim, prekidač je prekidač.
 
ok,riješiću to čim dođem s posla, ali sam to upravo vidio sinoć na ebay.com,  neki njemac prodaje činimise da je čitav motor rastavio  u dijelove i prodaje


Mislim da u savskoj kod tomića ima por 15 za kupiti,zaboravio sam kako se zove sad ta firma next dror black door hehe .znate vi tu :wink: