Gpz 750 / 900 r

zajebanciju na stranu...krenul si u pravom smjeru i sviđa mi se kaj ga nisi unakazio kak neki znaju to sa preradama napravit (y) (y)

jedina zamjerka su ovi auspusi koji definitivno ne pašu na ovaj motor (y)
 
:021: :021:
 

Attachments

  • Kawasaki 16.jpg
    Kawasaki 16.jpg
    336.2 KB · Views: 147
  • Kawasaki 32.jpg
    Kawasaki 32.jpg
    61.7 KB · Views: 145
  • Kawasaki 83.jpg
    Kawasaki 83.jpg
    98.9 KB · Views: 134
  • Kawasaki 78.jpg
    Kawasaki 78.jpg
    337.5 KB · Views: 145
  • Kawasaki 79.jpg
    Kawasaki 79.jpg
    875.2 KB · Views: 161
:021: :021:
 

Attachments

  • Kawasaki 114.jpg
    Kawasaki 114.jpg
    75.7 KB · Views: 127
  • Kawasaki 93.jpg
    Kawasaki 93.jpg
    84.3 KB · Views: 121
  • Kawasaki 89.jpg
    Kawasaki 89.jpg
    74.4 KB · Views: 121
  • Kawasaki 86.jpg
    Kawasaki 86.jpg
    86.5 KB · Views: 129
  • Kawasaki 80.jpg
    Kawasaki 80.jpg
    69.9 KB · Views: 153
Nije još gotov :LOL: :LOL: :LOL:
Uglavnom se vozim pa zimi nešto mijenjam ili vikendima kad uvatin vrimena kojeg kronično nedostaje za ovakav sport.
 
anhelo said:
@mac- upoznat san sa sanctuary modelima, boje i jesu kopija jednoga

vjerujem da jesi upoznat ali ja sam stavil slike više radi auspuha a ne radi boje (y) (y)
 
Meni se baš auspusi svidjaju, lijep motor, čestitam !

Ovaj GPZ model mi je uvijek bio top !
 
pohvale za uredan posao,kombinacija boja je dobra ali meni osobno je ljepša ona prva izvorna,šteta kaj ju nisi ponovio ali tvoj motor tvoj izbor (y) (y)
 
U oldtimer klasi 10 voze 3 GPZ900R. I ja sam htio slagat jednog ali je ipak odabir pao na GSXR 1100  :0648:
Uglavnom, a sigurno i sam znaš, dijelovi motora od RX, ZZR1100 i ZRX su kompatibilni. Koncepcijski iste mašine.
Zadnji amortizer u originalu je ustvari uljno-zračni jastuk. Nema opruge, samo ogroman klip. Za ostriju voznju paše amortizer od ZXR, a ujedno i malo podigne zadnji kraj.

Ako imas originalni hladnjak od GPZ, probaj nac od ZXR, puno veci i bolji, a tim motorima je inace pregrijavanje glavna boljka...
 
Hvala. Auspuhe san uzeja na ebayu, evo ti link od tvornice https://www.bodis-exhaust.com/
@gepeze- zadnji amortizer san stavija od zzr 1100 da dobijem na visini.veci kiler bi znacija i nemogucnost montiranja ralice i oklopa pa san ugradija prekidac kojim sam rijesija pregrijavanje. Cim sam u gradu odma palim ventilator  :0648:
 
Mali update
 

Attachments

  • 92166036_10158519913834239_8005010293107195904_o.jpg
    92166036_10158519913834239_8005010293107195904_o.jpg
    77.4 KB · Views: 147
  • 92174131_10158519913924239_7264835210070458368_o.jpg
    92174131_10158519913924239_7264835210070458368_o.jpg
    96.1 KB · Views: 154
  • Like
Reactions: Pletikosa34
Ima puno lipših velgi i ispušnih sustava za ovi motor.



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Krasan bajk ,još jednom krasan bajk .Ali kao što sam već prije rekao ,ovaj dual ispuh nije prikladan za ovu liniju motora,pogotovo ne na gpz900r.Iako se tebi sigurno sviđa . Prekratak je ,ne uklapa se u bočnu siluetu .Nek' bude u kromu ,može i Titan,ali jedan produženi top,lagano poplavljen grijanjem inoxa daje ono što ja vidim kao nužno . Ovo na sanktuarijevim uradcima je to što treba .Inače sve pet za legendarni Kawac. (y) (y) :021:
 
Kawah ok mi je to za auspuhe sa sanctuarya, ali svi su isti. Iako nebi bilo lose jedan tanki dugi namontirat. Ali onda bi triba rijesit i 4u1 iako ni to nije iskljuceno.
 
Zadnju felgu od ZZR-a si upasao u original vilicu ili si i nju promijenio?
Daj molim te malo opisi kako si to izveo.
Pohvale za rad (y)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: anhelo