gpz 750 z 750 rama

EXD9M

Member
Pitanje samo za one koji su probali i znaju 100 %

Uglavnom sin jednog pajde nesto kemija i slaze neku "recesijsku pilu"
Skoro je gotovo i fali mu makina jer je originalna nepopravljiva (neisplativo)!

Da li u ramu kawac z 750 iz 82, pase masina iz GPZ-a (isto 750, ili cak 1100)! Navodno su nosaci masine isti?  :misli:


 
EXD9M said:
Pitanje samo za one koji su probali i znaju 100 %

Uglavnom sin jednog pajde nesto kemija i slaze neku "recesijsku pilu"
Skoro je gotovo i fali mu makina jer je originalna nepopravljiva (neisplativo)!

Da li u ramu kawac z 750 iz 82, pase masina iz GPZ-a (isto 750, ili cak 1100)! Navodno su nosaci masine isti?  :misli:

Točno!  i to samo ono navodno!  Pozdravljam kamikazu i njegovu volju, budući napor i muku! Imaš 4-5 verzija blokova..Sve nosače treba prepravit...tj. Doljnje stražnje nosače na starom Z-u treba prevariti na širinu od Gpz-a (Gpz-TS, Gpz-R1 ili Gpz-UT???), stim da treba pazit na poziciju levo-desno, da ti lanac ne drapa po rami jer gpz ima širu švingu i felgu. Stražnje gornje trokute treba točno izdistancirati ili napravit nove, a kod prednjih buš riknul (levi je fiksni na rami, ne?...i na paše za gpz-blok) ..treba druge napravit jer gpz-i imaju silent-blokove, pa su i distance druge, tu ak zezneš mašina bu koso stajala i žderala getribu, a rama ti je ziher zvinuta ko na svim starim ragama (i bez šuteva) pa i to ukalkuliraj u pozicioniranje nosača, ak se opće odlučiš ić u zahvat. Good luck & Banzai!