cabron said:Jebi ga ljudi, nemreš sve zadovoljiti. Stavljam par slikica Kako je bilo u radu. Nebi isao u preradu da nisam imao problema sa nabavkom zadnje gume koja je u originalu 150/80/18. Pa kada sam već stavljao felge 17 cola, isla je i vilica od VFR-a. Poliranje deklova, jebiga sad ga treba i ofarbati (s obzirom da je bivši vlasnik opal s njega, popravil ga i polakiral, ali su plastike opet popucale na nekim mjestima i bile su dvije nijanse crvene na njemu). Topovi su samo sa desnu strane
Bullet1275 said:meni je bio bolji u originalu alacdolje:
svaka čast na trudu i volji, ali po meni su motori iz 80ih najlipši dok su u originalnom stanju
Bullet1275 said:meni je bio bolji u originalu alacdolje:
svaka čast na trudu i volji, ali po meni su motori iz 80ih najlipši dok su u originalnom stanju
cabron said:Pa dobro ljudi, ako su vam motori bolji u originalu, kaj onda delate na forumu u temi PRERADE?.
Ukusi su različiti. Ja sam ovaj motor napravio po svom guštu, i ne namjeravam ga prodavati. A ako ga i budem prodavao imam sve originalne dijelove koje lako vratim nazad.
Pozdrav svim dobronamjernim bajkerima
Gospodin iz oroslavlja ti izrađuje vizire za motor tesko ces nabavit orginal,evo ti mob:098/507-469cabron said:Sve skupa je koštalo za sada 2000 Eur. Planiram zamjeniti šarafe od ralice za oble i još puno novih detalja, ali financije su malo presušile pa se moram strpiti.
Ako netko ima novi ili polovni vizir u dobrom stanju za GPZ900R, neka mi se slobodno javi.
OldBoy said:...Za ovo što si rekao . A ima negdje i forum za one koji bi samo restaurirali. Vozi i uživaj u svom uradku.
Drummer said:Gospodin iz oroslavlja ti izrađuje vizire za motor tesko ces nabavit orginal,evo ti mob:098/507-469
Bullet1275 said:Duboko se ispričavam na kritici, očito svi komentari trebaju biti: "jaoooooooo super je", "svaka čast" i slično, a "kaj" ti stavljaš slike motora na forum ako ne možeš podnit kritiku od lošenamjernog bajkera??
barba said:Da ne otvaram novu temu ,pošto se u ovoj ionako govori o Kawi 900 i preradi.
Pitanje.
U koju vrstu "prerada" spada ova koju sam neki dan našao u jednom motoru Kawe 900 GPZ. Radi se o dvi klipnjače ,na trečem i četvrtom cilindru,malo krače od ostale dvi.Nisu one krače jer su preživjele hidroudar nego su montirane krače ,iz nekog drugog modela.Ne podudaraju se ni brojevi sa ostalim klipnjačama,a krače su za 1,30 mm.
Prvi put u mom životu da sam naišao na tako nešto .