Gran Premio Michelin de Aragón 2020

1603654174042.png
 
Pjeskarenje Hondinih perjanica Takia i Alexa smanjilo je doživljaj..i dok se prvi nametnuo kroz kvalifikacije kao favorit , ovaj drugi je taman počeo paprit trku, al heb ga zov pijeska je bio jači, šteta taman je počeo lov na Mira i baš bi bilo interesantno. No sad kad se dohvatio španjolskog tla,i bude još uzbuđenja od AM-a, baš sam uvjeren u to, dobar je mali ;)
Suzukijevci me sve više oduševljavaju, mladi dečki, agresivni, ekipa sa Briviom je očigledno prava klapa, ma pravo osvježenje u prvenstvu. S druge strane Yamaha i Dukati, neznaš dal bi se smijao il plakao. Naravno nemogu svi biti pobjednici ili bar na postolju ali sve teorije i priče vezane za ove tvorničke timove gube smisao, iz utrke u utrku, jednostavno padaju u vodu, svi budući transferi postaju smiješni kad vidiš kako njihovi budući tvornički vozači propadaju. Na Milera više ne gledam kao ne nekog ozbiljnog kandidata, reklo bi se nije kriv jer ga Binder pogodio, al jbg gdje si bio u tom trenutku, debelo iza vodećih , e pa jbg, platio si gužvu, al padavičarenje mu je inače postalo zaštitni znak, ipak je on jedan budući tvornički vozač Dukatija ….hmm
Quartararo samo propada, svi ga sad prolaze, ..šta pritisak učini od čovjeka, hajde prošli vikend je zviznuo na treningu pa ga morti taj kuk bolio za nešto ozbiljnije, al šta ga boljelo ovaj vikend … no dobro, još je u igri, bar to, mislim da kod njega ima još "baruta"...
Na Vinalesa (koji bez pardona može dobit slijedeću utrku) više nemogu trošit riječi, samo ne kužim jednu rečenicu komentatora da ima pripremljen motor da povuče u drugom dijelu utrke …. jesam li ja to dobro čuo, ..kako možeš pripremit motor da ti nakon npr. 12 krugova proradi, ...hajde da je riječ o gumama , al nek mi netko objasni kako uštelit motor da na pol utrke proradi hmmm… nije ovo F1 , vožnja na joistik…
Na kraju pored suzukijevaca Franku kapa do poda, i na treninzima je bio brz, jedini je uz Takia pokazivao nadmoć cijeli vikend, na kraju onako smireno uspije izdominirat svih, ..čak je i Rins odustao od ganjanja, ma svaka čast dobro je komentator usporedio Frankovo izdanje sa Lorenzovim vožnjama u zlatna vremena … a vozi jedini na prošlogodišnjem izdanju prerađevine :cool:
sve se kuha, dvije španjolske i onda Portugal, vauuu…. koje finale prvenstva a svi na kupu … (y)
 
Taka i Marquez su bili jedini koji nisu smirglali dekla i valjali se po sljunku..znaci stara bajkerska..ako nisi dosad pao pasces uskoro:mrgreen:..sezona puna preokreta..nema vise se nezna ko pije ko placa..nema vise ova staza odgovara ova ne odgovara..suzuki vodeci u prvenstvu...Rossi 15 mjesto..MM zadnji ubjedljivo:mrgreen:..zima stize..mozda bude i kisa makar na jednoj utrci..zna se samo da se nista nezna..tj sigurno je samo jedno..dobicemo novog championa:mrgreen:
 
kakvog takvog..ostace zapisano..ko se jos sjeca da je tamo nekih godina samo jedna tvornica imala svoje zvanicne mashine na gridu a ostali vozili privatne polovne strojeve
 
Ne da sam ikad bio njegov fan, ali Alex Hoffmann je lijepo opisao na zadnjem prijenosu problem VWa, odnosno kompleks dall Igna.

Koliko god je nevjerojatno inteligentan i vidi tehničke stvari koje 99% drugih ni ne sanjaju, s druge strane je u potpunosti odrezn od vožnje, a vozače da ni ne spominjemo. Uz to je kompletno odrezan od i kakvog oblika savjeta, komentara i sugestije iz bilo koje strane.

Pri pripremama Aprilia MotoGP programa samo na osnovne postavke elektrotehnike, trebalo im je preko 11 mjeseci da Gigi dopusti razmišljanje da bi možda trebalo promjeniti pristup.

S druge strane uopće ne razumijem gdje je zakazala cijela korpo struktura VAG koncerna? Na prosječni sastanak uprave u Borgo Panigale se sjuri najmanje 10ak RS6ica, dok u MotoGP Gigi vodi sve, od tehnike, preko kadroviranja, do organizacije... :(
 
Gigi DePalija je Heile Selasie da nije njega svi vasi vozaci bi Tiiiti bili konkurencija :mrgreen:
 
Gigi DePalija je Heile Selasie da nije njega svi vasi vozaci bi Tiiiti bili konkurencija :mrgreen:
Bio je desmo i drugi i prvi u prvenstvu i bez njega.

Ne kažem da ga treba maknuti, ali ne sjećam se kada sam čuo zadnji put bilo koje drugo ime za bilo koje pitanje osim njega.

Neka struktura tu ipak fali... :(
 
Kad si već Mocy spomenuo vladara iz Afrike, meni Gigi trenutno više baca na Idi Amin Dadu. Mislim da bi im titule bile jaaaako slične 😁😂
 
Bio cojk u Ducatiu, prije Giggia prije Folcike i svih ovih sto se muljaju po boxu, i taj cojk je napravio nesto od te male firme s karakterom :mrgreen: i otjerase ga
 
Ne da sam ikad bio njegov fan, ali Alex Hoffmann je lijepo opisao na zadnjem prijenosu problem VWa, odnosno kompleks dall Igna.

Koliko god je nevjerojatno inteligentan i vidi tehničke stvari koje 99% drugih ni ne sanjaju, s druge strane je u potpunosti odrezn od vožnje, a vozače da ni ne spominjemo. Uz to je kompletno odrezan od i kakvog oblika savjeta, komentara i sugestije iz bilo koje strane.

Pri pripremama Aprilia MotoGP programa samo na osnovne postavke elektrotehnike, trebalo im je preko 11 mjeseci da Gigi dopusti razmišljanje da bi možda trebalo promjeniti pristup.

S druge strane uopće ne razumijem gdje je zakazala cijela korpo struktura VAG koncerna? Na prosječni sastanak uprave u Borgo Panigale se sjuri najmanje 10ak RS6ica, dok u MotoGP Gigi vodi sve, od tehnike, preko kadroviranja, do organizacije... :(

Dosao je kao velika zvijezda prelaznog roka, uprava mu je dala otvorene ruke i sad jednostavno mora.stajati iza njega. Ali kad smo kod uprave postoji problem, u Rossijevo doba nije bilo Gigija a prica je bila ista tj. jos ekstremnija.
 
Dosao je kao velika zvijezda prelaznog roka, uprava mu je dala otvorene ruke i sad jednostavno mora.stajati iza njega. Ali kad smo kod uprave postoji problem, u Rossijevo doba nije bilo Gigija a prica je bila ista tj. jos ekstremnija.
Ma znam i osobno u poslovnom svijetu najvise sto mogu cijeniti i uvijek trazim je potpuna podrska uprave general manageru, ali "one man band" pristup cak i kad se pogodi frekvenca i isti zasja, jednostavno nije skalabilan.

Ajde kao drug i kolega iz istog tabora, reci mi iskreno koliko od ovih imena si cuo u zadnjih 2 godine?


Da ne govorim za prosjecne pratitelje moto sporta...


Bio cojk u Ducatiu, prije Giggia prije Folcike i svih ovih sto se muljaju po boxu, i taj cojk je napravio nesto od te male firme s karakterom :mrgreen: i otjerase ga
Mislis na Filippa? Ca ni njega bolestina potrosila nebogega?
 
  • Like
Reactions: Mocippaldi
Nije Fico vec onaj sto je Ducati napravio velikim i pobjednikom poslije je usisivace radio kad su ga otjerali 🤣 Sad je mislim u Kolovozini