Sasa MK Motori
Administrator
Bilo je odlično. Barem meni, a nadam se i ostalim vozačima koji su se jučer vozili stazom. kola vonje, makar u početku u problemima, kasnije se posloila i vjerujem da je protekla vrlo zadovoljavajuće. Barem smo mi zadovoljni vozačima koje smo vodili. Jo da je Emil uspio stići na vrijeme, bilo bi jo bolje. Sve u svemu, pronali smo pravi način kako voditi kolu, pritom ne smetati brim vozačima na stazi i zadovoljiti sve ono to smo planirali. Za drugi puta smo pametniji, a i vozači su za 2 sata iskusniji.
Moram priznati da me malo bilo frka kada sam vidio da su neki od vozača iza izletali na travu. No, na svu sreću, brzine su bile male pa su se samo nakon lagane vonjice po travi, vratili na stazu. Na Grobniku je okoli oko staze dosta ravan i pri manjim brzinama nije problem ostati na motoru. Za izletanjem nije bilo potrebe, glavni krivac je bio strah koji je nakon laganog oputanja i prilagođavanja na stazu, totalno nestao i izletanja vie nije bilo. Neki nisu nikada bili na stazi i sad su postali totalni ovisnici. Stalno su pitali kad će novi termin.
Neki su počeli i ozbiljno juriti pa su se pojavljivala vremena od 1:53, svaka čast !
Uz cijelu kolu vonje, u kojoj mi je uvelike pomogao Taubi koji je mijenjao Emila, uspio sam odvoziti i par brzih krugova na Suzukiju i VRATI SE U FORMU. Fireblade, vidimo se na susretu
to se tiče Kawasakija, odličan je !! Toliko vuče u zavoj da ima osjećaj kako u svakom trenutku moe korigirati putanju. teta to sam bio na cestovnim gumama i to ga nisam probao spustiti ispod 1:50. Kawasaki ima puno vie potencijala od Suzukija, treba ga iskoristiti. Kočnice su mu za klasu bolje, ovjesi su mi bili malo premekani, ali i takvi su drali motor mirnim u zavojima. Najinteresantnije mi je bilo to na Kawasakiju, makar je otriji i naporniji poloaj za vozača, ruke me nisu bolile kao na Suzi. Moda zbog lagane vonje, no ipak, takav mi je osjećaj.
Jučer se okupilo preko 20 vozača, od toga 10 polaznika kole, to je odlično. Potvrdilo se da ako nam uprava Grobnika da voziti, mi ćemo sigurno voziti.
Drugi termin će biti uskoro objavljen na stranici i nada se da će doći jo vie vozača.
Moram priznati da me malo bilo frka kada sam vidio da su neki od vozača iza izletali na travu. No, na svu sreću, brzine su bile male pa su se samo nakon lagane vonjice po travi, vratili na stazu. Na Grobniku je okoli oko staze dosta ravan i pri manjim brzinama nije problem ostati na motoru. Za izletanjem nije bilo potrebe, glavni krivac je bio strah koji je nakon laganog oputanja i prilagođavanja na stazu, totalno nestao i izletanja vie nije bilo. Neki nisu nikada bili na stazi i sad su postali totalni ovisnici. Stalno su pitali kad će novi termin.
Neki su počeli i ozbiljno juriti pa su se pojavljivala vremena od 1:53, svaka čast !
Uz cijelu kolu vonje, u kojoj mi je uvelike pomogao Taubi koji je mijenjao Emila, uspio sam odvoziti i par brzih krugova na Suzukiju i VRATI SE U FORMU. Fireblade, vidimo se na susretu
to se tiče Kawasakija, odličan je !! Toliko vuče u zavoj da ima osjećaj kako u svakom trenutku moe korigirati putanju. teta to sam bio na cestovnim gumama i to ga nisam probao spustiti ispod 1:50. Kawasaki ima puno vie potencijala od Suzukija, treba ga iskoristiti. Kočnice su mu za klasu bolje, ovjesi su mi bili malo premekani, ali i takvi su drali motor mirnim u zavojima. Najinteresantnije mi je bilo to na Kawasakiju, makar je otriji i naporniji poloaj za vozača, ruke me nisu bolile kao na Suzi. Moda zbog lagane vonje, no ipak, takav mi je osjećaj.
Jučer se okupilo preko 20 vozača, od toga 10 polaznika kole, to je odlično. Potvrdilo se da ako nam uprava Grobnika da voziti, mi ćemo sigurno voziti.
Drugi termin će biti uskoro objavljen na stranici i nada se da će doći jo vie vozača.