Grobnik PH 26-28.06.2020.

Pa on je vozač koji je vozio Moto GP, dakle najbolji od najboljih na svijetu, na motoru koji je vjerojatno po specifikacijama bolje pripremljen od bilo kojeg ko vozi naše prvenstvo. Da ja vozim prvenstvo Hrvatske i da sam na 2 sekudne od jednog moto GP vozača, ja bi bil sretan.

Ja sam mu gledal motor i mogu reč da zgleda ko krama, naši u PH imaju bolje pripremljene motore. :)
 
Pratil sam live timig utrke i nije bilo nikakvih izmjena od početka do kraja, barem u onoj PH 600. Je bilo kakve akcije u 1000? Pretpostavljam sve isto, kak su startali - tak su završili.
 
1000 je bila zanimljiva, Aldo vs. Luca, a kako mi je Karađolo reko Aldo nije baš skroz aktivan po Grobniku a znamo da Luca tamo bdije noćima, pa je bilo super gledat kako se love svih 8 krugova, par puta je Luca nešto uzeo mjesto ali na kratko, Aldo je odvozio vrh!

A u 600 je bila klasično objašnjavanje jbg, krene Vugi i ode jbg vidi se po prvom zavoju da je on neka druga liga npr. evo fotke nakon 3 ili 4 kruga, drugi u trci Picek je u donjem desnom kutu.

KW6SuKp.jpg
 
  • Like
Reactions: UmPaDrum
Aldo već duže vreme vozi po grobniku , kao da se baš spremao ....i svaki put kad sam ga vidio kaže nisam se vozio već 7 godina ...:mrgreen::mrgreen:
 
Nesto je trenirao da.. bio i prosle godine na jednom open dayu s panigaleom... jos ja gledao jel on nije on.

al opet kad se gleda da sluzbeno nije utrke vozio od 2011 god kad je bio prvak RH i cetvrti u alpe adriji ovaj rezultat je hvale vrijedan i vrijeme takoder (1.28,4)

Isto sto kaze Riker ... Tomassini nije macji kasalj i decko je svaki dan gore i aktivno vozi... i jebeno vozi... prosle godine i na Alpe adriji je odnesao pobjedu u 600 onda jos Aldin povratak medu trkace i rezultati od vikenda imaju veci naklon
 
Nego dosta o Aldi... :mrgreen:ima li di izvjestaj kako je Raca prosla :D

ima li promjena u vrhu klase 9:mrgreen:

neman nikakav info
 
Alda znamo svi od prije, bio i ostao brz. Luca je valjda prvi puta sjeo na bemveja, friško mu je prije tjedan dana došao sa revizije. Dobro je odjurio na utrci, do sada mu je to jedina somača koja mu je legla, sjećam se Honde i Aprilije, nikak se složit s njima. Citiram Tommasinija iz faze Aprilije kad je odvozio timsku utrku na Jugovom motoru: - meni žao što ja prodala svoja R six! :)
 
Pozdrav i starom Juri čujem da je ruka jučer pukla na dva mista
Jure je legenda, brz mu oporavak zelim i povratak na stazu 👍
 
Nego dosta o Aldi... :mrgreen:ima li di izvjestaj kako je Raca prosla :D

ima li promjena u vrhu klase 9:mrgreen:

neman nikakav info
Sve je ostalo isto , jedino kaj je ovaj puta i Zoki ostao iza , iako je poveo :mrgreen::mrgreen:
 

Attachments

  • OLD_UTRKA KL 9 10.pdf
    220.9 KB · Views: 78
Gledajući Alda Simonovića reći ću ovo:"Iako ga je vrijeme nagazilo ,još uvijek ima što reći ,ali samo u lokalnim okvirima.Svaka čast na vožnji i odricanju ,ali malom (mladom)Martinu Vugrincu nije al " pari.Razlika u godinama je više nego očita,a usporedba 600ccm i litre je u najmanju ruku upitna .Sve karte treba posložiti na Martina ,u njemu leži budući svjetski prvak. :cool: 👑🔥🍸
 
Martin je svakako klasa za sebe ,to je neupitno.Međutim ,postavljam jednostavno pitanje.Kako to da je u našim lokalnim okvirima potrebno tako puno da se dođe do svijesti da u našim redovima imamo izniman talent,a da mu istodobno pridajemo premalo ili nedovoljno pažnje.Taj dečec,uz samo malo podrške od određenih tzv. institucija ima otvorena vrata ka samom svjetskom vrhu motociklizma.Je li oglupljavanje presudno svemu ili ne znam što već ne ? :cool: :cool: :cool:
 
  • Like
Reactions: pikacu79
Profesionalni motociklizam je rezerviran za ultra bogate, kako kod nas tako i u svijetu i bez ogromnog ulaganja obitelji nikad nećeš izać van lokalnih okvira. Ima kod nas vjerojatno puno Martina, ali smo poprilično siromašna nacija pa zato i imamo samo jednog Martina.
 
Profesionalni motociklizam je rezerviran za ultra bogate

To su klasične objede i laži, talent pobjeđuje uvijek, i ja ću to dokazati.

Nego jedno revijalno pitanje, al ozbiljno - zbog čega npr. Vugi ruje na 600 kubika, zbog čega npr. ne ode na 1000, na jači bajk? Navika ili šta?
 
  • Like
Reactions: triumf and jura1000
To su klasične objede i laži, talent pobjeđuje uvijek, i ja ću to dokazati.

Nego jedno revijalno pitanje, al ozbiljno - zbog čega npr. Vugi ruje na 600 kubika, zbog čega npr. ne ode na 1000, na jači bajk? Navika ili šta?
Vjerojatno zbog lakšeg ulaza u ozbiljnije natjecanje, iovako je teško, preko klase 1000 još teže... ulaz u svjetski ssp600 mu je bio i neki cilj koliko se pričalo, pa onda vidjet kako dalje. Nadamo se da će i uspjet, žalosno je toliko ulaganja i odricanja da na kraju bude poznat kao najbrži Hrvat al u Hrvatskoj... super je i to, da me netko krivo ne razumije.
 
  • Like
Reactions: Riker
Kužim, al ja ne gledam na te rejsere tako - čak i kad se jednog dana Vugi povuče, da ostane zapamćen "samo kao najbrži u HR" - ne smatram da je to loše. Svi su oni zanimljivi likovi, i priče koje se događaju oko tog njihovog ganjanja sekundi su vrh, i to je put koji su sami birali. Veliko im poštovanje! :D
 
  • Like
Reactions: go-go
baš, šta čovjeku fali u životu, ne kužim ta stalna kukanja i žaljenja..
 
baš, šta čovjeku fali u životu, ne kužim ta stalna kukanja i žaljenja..
S time se slažemo mi, ali takvi ljudi imaju stalnu potrebu za dokazivanjem i žele uvijek testirat svoje limite, tj. što bi bilo kad bi bilo... što nije loše, treba imat ciljeve i zašto ne težit boljem. Problem je samo što ovdje velikim dijelom bolje znači i dosta skuplje pa se onda postavlja pitanje čemu sve to, mala smo zemlja, jedna staza i limitirane financije. Ali eto, ako čovjek ostvari barem dio svojih ciljeva (a već se sad ima čime pohvalit), sigurno neće žalit za pokušajima i uloženom trudu, pa i novcu... Najveći problem je što se kod nas općenito vrhunski sport premalo cijeni i umjesto da se takve gura i nagradi, tu i tamo ih se spomene na nekoj nebitnoj televiziji ili u časopisu koje tako i tako čita samo moto populacija.