GS 1200 Adventure 2008 100 000 km - kupiti ili ne?

Nike11

Active member
Nov 26, 2019
484
71
28
Glaky said:
Ako sam dobro shvatio, po onome što se piše, BMW od Rakele ima oko 500000 km

Mislim da je blizu 400000, ne pratim to, pa netko drugi moze napisat. Ovo sta sam u postu prije napisao, je bilo na cca 300-350 tkm
 

Anticitizen419

Well-known member
Feb 16, 2010
1,584
1,136
113
Deus Vult
dva reglera u 400K km...2 pumpe benzina...uf kakav baksuz. Ništa ne valjaju ti BMW-i.
Kupi T max ka nike, to je MOTOR
 

Nike11

Active member
Nov 26, 2019
484
71
28
Anticitizen419 said:
dva reglera u 400K km...2 pumpe benzina...uf kakav baksuz. Ništa ne valjaju ti BMW-i.
Kupi T max ka nike, to je MOTOR

Ajde lipo procitaj sta sam napisa. I odakle ti znas sta vozim. I tko te ista pita.  :jesus: :mrgreen:


Koliko kretena ima na forumu.! Nevjerovatno!
 

Lucky Vladano

New member
Feb 5, 2011
2
0
0
57
Beograd
Ovo sam ja napisao na jednom nasem forumu 8.11.2017. Kupio sam ga 14 meseci ranije. I dalje sam odusevljen njime, a na tekst bi dodao da ga sad vitlam kao biciklu, ali mi je maaaalo previsok kad se penjem i silazim sa njega (debeo sam i neragiban, jbg). Visok 186, tezak (trenutno) 165 kg. Ima dosta iskustava vlasnika GSA, ali ne bi da reklamiram forum.


1. Godiste motocikla koji ste vozili:
2013-o, R1200GS ADVENTURE, poslednja serija "vazdusne"masine.

2. Vrijeme provedeno na motorciklu:
Uzeo sam motor od poznanika sa 27500 km i od septembra 2016-e na dalje, za ovih 14 meseci skupio sam samo na njemu preko 6000 km. Od toga je 1000+ km provezeno po Beogradu (gradska voznja). Mislim da ga necu uskoro menjati. Ako to uradim, bice to samo za noviji isti model.

3. Sta mi se dopada:
    -Udobnost za vozaca i saputnika (moja supruga koja ima slomljeni repni prsljen i ne moze preterano dugo da sedi ni u foteljama u Skodi SuperB  ni posle ture po Grckoj od 3000 km nije imala ni zamerki, ni smetnji).
    -Lakoca upravljanja.
    -Mali krug okretanja.
    -Veci rezervoar od standardnog (na putovanju sipam gorivo duplo redje od mog sina na Fazeru 600).
    -Zastita od vetra cak i sa standardnim vizirom.
    -Velika nosivost.
    -Osecaj moci i zasticenosti dok se sedi na motoru. Slican osecaj kao u dzipovima.
    -Obrtni momenat (ajde dobro, on je verovatno slican na svim velikim dvocilindrasima). Dozvoljava lenjstvovanje sa menjacem.
    -veca bezbednost ostavljenih stvari u koferima na parkingu. Metalne kofere je mnogo teze obiti nego plasticne ili obicne bisage. Ovde bi se lopov koji resi da ih otvori na silu malo vise morao da pomuci.
    -Grubi, pomalo "maco" izgled. Njegovoj nameni ne pristaje da izgleda lepo. Kao sto bi pre poverovali da je grubi, pun oziljaka, obucen u iznosenu vijetnamku veteran vise video ratova od coveka njegovih godina, sa negovanim licem, u odelu skrojenom po meri i blistavo beloj kosulji, tako i on izgleda robusno, a ne elegantno. Zbog tog izgleda se najcesce ne svidja zenama.
    -vrlo pristojna potrosnja. Zbog lose aerodinamike (pogotovu kofera-aerodinamika im je na nivou sifonjera) najveca je na autoputu, PREtovaren je trosio oko 6,5 L / 100 km, po normalnim putevima litar, litar-i-nesto manje od toga.
    -prakticna sipka iznad satova za kacenje navigacije, nosaca telefona itd

4. Sta je moglo biti bolje:
    -Tezina kao prvo. Zbog moje tezine (oko 160 kg) ona mi i ne smeta toliko mnogo u manevrisanju, ali verovatno bi bio mnogo agilniji u ostrijoj voznji da ima nekoliko desetina kilograma manje. Imam prijatelja otprilike duplo lakseg od mene i nesto nizeg - nije mogao ni da ga uspravi sa copave.
    -Zvuk. To verovatno moze poboljsati aftermarket izduvom, ja za sada imam na njemu serijski.
    -Minijaturna zapremina gornjeg kofera. Moju flip up kacigu mogu da smestim unutra samo ako je stavim dijagonalno.
    -Copava. Zbog oblika i tezine motora ne uliva ni malo poverenja. Samo cekam kad ce da se prelomi i motor tresne na zemlju. Ne bi imao nista protiv da je umesto cevi sipka punog profila.
    -Sistem prekidaca za migavce. 3 prekidaca je stvarno previse, na novim, "vodenim" je to ispravljeno, oni imaju klasicno resenje. Osim toga, teraju vozaca da drzi ruku pod malo cudnim uglom. Zglob sake mora da bude nesto nize od prirodne pozicije da bi mogli da pritiskate migavce i sirenu. Meni licno ne prija ni polozaj ablenda i dugog svetla. Nekako nije intuitivan. Kad malo razmislim, nervira me i prekidac za grejanje rucica. One se retko koriste, a nalazi se na udarnom mestu na desnoj strani, i posto nema veliki otpor kod ukljucenja, prekidac je jako lako slucajno ukljuciti, a onda krece sauna.
    -Menjac. Lupao je priliko lezerne promene brzina dok nisam naucio (hvala Djunta) da brzine na njemu moram menjati kao na trci, za sto krace vreme stisnuti, promeniti i pustiti rucicu kvacila. Ako oklevate, od lupanja u prenosu ce vas srce zaboleti.
    -Cena naravno. Cak i one vansezonske, septembar-decembar su preterane. Isto se odnosi na jos po koji model nekih Italijanskih proizvodjaca i celu BMW gamu proizvoda. Cene dodatne opreme za njega je kao da je od zlata.
    -Kod ADV modela na pedalama nema gumenih umetaka na pedalama vozaca. Nema ih ni u katalogu moguce dodatne opreme. Savrsen nacin da upropastite iole nezniju obucu. Ipak, postoji resenje: savrseno pasuju od modela "G650 X-Country" 2008-09 (K15). Sifra proizvoda je "46 71 7 696 748", a trebaju vam i "46 71 8 549 672", od oba po 2 kom. Nisam ih jos namontirao, ali verujem da cu morati da stelujem malo visinu menjaca i kocnice. Nista strasno.

5. Moj utisak:
Ja nisam neko ko kupuje motor na brzinu. Ovaj put sam birao sta da kupim oko godinu dana. Zbog debljine sam se slikao na SVIM motorima za koje sam makar pomislio da bi mi odgovarali. Moja tema o kupovini ADV-a ovde na forumu se prosle jeseni otegla kao spanska serija. Trazio sam turing motor prilagodjen mojim dimenzijama za duza putovanja, mada mi ni obavljanje poslica po gradu nije strano. Ne vozim van asfalta, i moje misljenje da se ovaj motor najbolje oseca na asfaltu, ali da moze da prodje i losijim putevima ako zatreba. Osim sto zbog moje NErazgibanosti imam problema kod penjanja i silaska sa motora, mislim da sam savrseno ubo ono sto mi je trebalo. Trazio sam motor koji je udoban za duza putovanja, da ima mesta iza mene za suprugu, da moze da se natovari (zbog moje debljine on je u ozbiljnom pretovaru), da nije neka egzotika (zbog delova i servisne mreze), da mogu pred sobom da opravdam njegovu cenu i da mi se svidja na kraju krajeva. Sve to sam nasao na ADV-u. Ipak, probao sam ga i na kartodromu u Kuli. Leeeepo ide, znam da ga jedan kolega vozi i po NAVAK-u. Prilicno svestran motor, cak se ni po gradu ne greje toliko koliko sam cuo (digne temperaturu za jednu crtu-nista strasno). Ipak, osnovna namena mu je gutanje kilometara. Nisam imao nikakvih kvarova sa njim. Mislim da ne trpi aljkavost u odrzavanju, pa ko nece/ne moze/nema para da ga odrzava tacno po preporukama BMW-a bolje da ga ne kupuje. Kvarovi kostaju mnogo vise nego redovno odrzavanje.
Ako sam nesto zaboravio, dopunicu drugi put.

Kad sednete na njega, imate osecaj da bi mogli da da ga u cugu vozite 24h i da se ne umorite. Nije daleko od istine !

Standardna sala na racun vozaca GS-ova je da moraju da budu "mrstavci" (t.j. zabranjeno osmehivanje) i ne smeju da mahnu drugim motoristima u prolazu. Cista laz! Ovaj motor ce vam izmamiti osmeh, i to veliki, na lice !!!
 

Anticitizen419

Well-known member
Feb 16, 2010
1,584
1,136
113
Deus Vult
Nike11 said:
Ako je od Rakele motor, onda je su otisle dvije pumpe benzine, dva tri reglera. To na prvu sta se mogu sitit.To je on izjavio.
koji dio nisam razumio?