GS 1200 Adventure 2008 100 000 km - kupiti ili ne?

seki22 said:
Africe
Ima Sago prodaje novu iz ducana i ona crvena
Covik uzea plavu DCT 2019 god i prodaje svoju staru iz 2016

Odustani.....nemos pobjedit nikako.......
Neznas sa kime imas posla


Sent from my iPhone using Tapatalk

Moš mislit..

Dvije su AS na njuškalu
 
Glaky said:
Moš mislit..

Dvije su AS na njuškalu
Je imas praf
Jedna je Sago( zastupnik Honde u Splitu)
Covik reklamira novu iz ducana i jednu covik prodaje za 109-110 iljada kn
Mozda misli uzet novi model
Znas kako je kad izade novi GS i Tmax....stari se prodaju leva leva....
Ima svakakvih ljudi


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bilivinujem samo dounanderima, Yankees nisu vjerodostojni  :mrgreen:
 
Bullet1275 said:
Talijanske motore nisu ni uvrstili jer tablica pokriva samo do 35% motora s greškom.

Kad kupuješ talijana, znaš zašto ga kupuješ. Sigurno nije zato jer očekuješ da ćeš ga 5 godina držat na kiši, održavat
kod servisera veš mašina iz susjedstva, te očekivat stopostotnu pouzdanost. Njemcu, se s druge strane nepouzdanost ne može oprostiti,
jer image i cijenu brenda gradi upravo na toj famoznoj mehaničkoj pouzdanosti i nasljedstvu neke kvalitete iz bygone ere. Zanimljivo je da
je čak i Ducati na gorespomenutom testu ispao pouzdaniji (istraživanje je ponovljeno nakon koju godinu, na 3x većem uzorku). Vjerujem da ipak
BMW, poznavajući sofisticiranost i utjecaj hrvatske klijentele, na RH tržište šalje samo probrane egzemplare kvalitete. :mrgreen:
 
nemas njemackog proizvoda bez udice.
ja jos nisam nasao.
cak ni bizmark nije mogao spustit protivavinske dovoljno nisko, pa su ga swordfish skarali.
oni cesto kazu, njemacka inzinjerska umjetnost, a znamo sto je umjentnost, mozda upali, a mozda i ne.


:mrgreen:
 
Motocikli imaju svoje karakteristike. Jedna od njih je pouzdanost. Vama je ona najvažnija. I meni je nekada bila. A, šta je sa ostalim karakteristikama? Evropljani su po tom pitanju 10 godina ispred Japanaca. Ne serem po niti jednom motoru ali vi serete po motorima koji su puno bolji od vaših. Da imam to što ti imaš @sređu, zahrđali bi u garaži.
 
Glaky said:
Motocikli imaju svoje karakteristike. Jedna od njih je pouzdanost. Vama je ona najvažnija. I meni je nekada bila. A, šta je sa ostalim karakteristikama? Evropljani su po tom pitanju 10 godina ispred Japanaca. Ne serem po niti jednom motoru ali vi serete po motorima koji su puno bolji od vaših. Da imam to što ti imaš @sređu, zahrđali bi u garaži.
:LOL: :LOL: :LOL:
 
100 000 km kažeš? Da sam ja na tvom mjestu ne bi žurio sa kupnjom.  Pusti ga još malo da se razradi ;-) 
 

Attachments

  • 300k.jpg
    300k.jpg
    64.9 KB · Views: 219
oceangoing said:
100 000 km kažeš? Da sam ja na tvom mjestu ne bi žurio sa kupnjom.  Pusti ga još malo da se razradi ;-)

Svaki motor bi trebao moći dobaciti toliko, samo je pitanje koliko je kvarova, manjih ili većih, bilo na tim kilometrima (ili ako ne kvarova u punom smislu riječi, što se sve mjenjalo potrošenosti ili predostrožnosti radi).

Mehanika tj. mašina i mjenjač često nisu sporni, ali druge stvari, recimo struja (npr. regler) ili opčenito sve ostalo (pumpa vode, kvačilo, kardan, prekidači, itd.), to bi bilo zanimljivo znati (ne nužno samo za BMW, nego za svaki motor sa tom kilometražom).

Znači ajmo reći pitanje je dali su troškovi održavanja drastično porasli sa kilometrima ili su servisni zahvati više manje bili umjereni tj. u granicama očekivanoga bez većih havarija.
 
biker4life said:
Svaki motor bi trebao moći dobaciti toliko, samo je pitanje koliko je kvarova, manjih ili većih, bilo na tim kilometrima (ili ako ne kvarova u punom smislu riječi, što se sve mjenjalo potrošenosti ili predostrožnosti radi).

Mehanika tj. mašina i mjenjač često nisu sporni, ali druge stvari, recimo struja (npr. regler) ili opčenito sve ostalo (pumpa vode, kvačilo, kardan, prekidači, itd.), to bi bilo zanimljivo znati (ne nužno samo za BMW, nego za svaki motor sa tom kilometražom).

Znači ajmo reći pitanje je dali su troškovi održavanja drastično porasli sa kilometrima ili su servisni zahvati više manje bili umjereni tj. u granicama očekivanoga bez većih havarija.

Ne mogu ti odgovorit na pitanje, ovo nije fotografija kilometarsata mog motora  :wink:     
 
oceangoing said:
Ne mogu ti odgovorit na pitanje, ovo nije fotografija kilometarsata mog motora  :wink:   

Ako je od Rakele motor, onda je su otisle dvije pumpe benzine, dva tri reglera. To na prvu sta se mogu sitit.To je on izjavio.
 
Glaky said:
Ne serem po niti jednom motoru ali vi serete po motorima koji su puno bolji od vaših.

Kad sam uzimao motor prije par godina, jedini eVropski pandan u klasi koja me zanima je bio R1200RS. Po svim meni bitnim parametrima, lošiji motor...
 
gvo said:
Kad sam uzimao motor prije par godina, jedini eVropski pandan u klasi koja me zanima je bio R1200RS. Po svim meni bitnim parametrima, lošiji motor...

Nije jedini...tu je i KTM SD GT..
Da ti ne fale možda 2 cilindara?  :mrgreen: